تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806792715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متن سخنان جوان كشورهاي اسلامي در حضور رهبرانقلاب؛ حضرت سيدعلي خامنه‌اي! اينجا آمديم تا دستان‌مان را در دستان شما بگذاريم


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: متن سخنان جوان كشورهاي اسلامي در حضور رهبرانقلاب؛ حضرت سيدعلي خامنه‌اي! اينجا آمديم تا دستان‌مان را در دستان شما بگذاريم
شركت‌كنندگان در اجلاس جهاني «جوانان و بيداري اسلامي» صبح ديروز با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ديدار كردند؛ در ابتداي اين ديدار تعدادي از جوانان شركت‌كننده در اجلاس به ارائه‌ نظرات خود پرداختند.


به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه اي، شركت‌كنندگان در اجلاس جهاني «جوانان و بيداري اسلامي» صبح ديروز با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ديدار كردند؛ در ابتداي اين ديدار تعدادي از جوانان شركت‌كننده در اجلاس، به ارائه‌ نظرات خود پرداختند كه متن كامل اين گفت وگوها در ادامه مي آيد:

انقلاب ما با الله‌اكبر ادامه دارد

متن صحبت هاي دكتر خالد السالم، يكي از مبارزان معروف انقلاب ليبي را در ادامه مي‌خوانيد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم، والصلاة والسلام علي سيدنا رسول‌الله و علي آله و صحبه، و من تبعهم باحسان الى يوم الدّين. حضرت رهبر اعلاي انقلاب اسلامي! برادران حاضر! السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ما جوانان انقلاب ليبي، انقلاب «الله‌اكبر»، كه كامل‌كننده‌ي پيروزي‌هاي دو انقلاب گذشته، يعني انقلاب تونس و انقلاب مصر هستيم. انقلاب ما بحمدالله با تكبير شروع شد؛ الله‌اكبر، الله‌اكبر، الله‌اكبر و لله‌الحمد. الله‌اكبر، الله‌اكبر و لاإله الا الله.

انقلاب ما هنوز هم با تكبير ادامه دارد. بنابرين بحمدالله انقلاب ما در آغازش، در مردمي بودن وو در براندازي طاقوت آن زمان، يعني شاه ايران شبيه به انقلاب جمهوري اسلامي ايران است. براي همين ما فرزندان انقلاب ليبي آرزو داريم كه از انقلاب متمدنانه‌ي جمهوري اسلامي ايران الهام بگيريم و راه علمي اين انقلاب كه او را به وضعيتي كه اكنون دارد، يعني داشتن تمدني صنعتي و توان علمي و تكنولوژي - كه ما مسلمانان به آن افتخار مي‌كنيم- رساند، پي بگيريم.

همچنين ما فرزندان انقلاب ليبي دوست داريم تا راه و روش اسلامي و تربيتي انقلاب ايران را در مواجهه با پروژه‌ي صهيوني و آمريكايي و امپرياليستي اقتباس كنيم.

در پايان از جمهوري اسلامي ايران و مركز بيداري اسلامي به‌خاطر فرصتي كه به جوانان بيداري اسلامي دادند و نيز از رهبر اعلاي انقلاب اسلامي ايران كه وقت گران‌بهاي خود را به ما اختصاص دادند، تشكر مي‌كنم.

اساس كار، محبت و اتحاد است

محمد‌علي محمد عوض، از جنبش مقاومت اسلامي فلسطين و عضو هيئت علماي فلسطين يكي ديگر از جواناني بود كه در ديدار رهبر انقلاب با اعضاي همايش «جوانان و بيداري اسلامي» به ايراد سخن پرداخت؛ متن سخنان وي را در ادامه مي‌خوانيم.

السّلام عليكم و رحمة‌الله و بركاتة، الحمدلله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام علي سيّد المرسلين، محمّد صلي‌الله عليه‌وآله‌وسلم.

در آغاز سخن درود مي‌فرستم به حضرت رهبر و همه‌ي برادران و خواهران حاضر. در اين سخن كوتاه مي‌‌خواهم اشاره كنم كه برنامه‌هاي كنفرانس بيداري اسلامي در ايران، طوري تنظيم شد كه همه به نحوه‌ي اجراي خوب آن شهادت دادند.

در اينجا خوب است تا كمي به عقب برگرديم تا در مقابل جناب امام حسن البنا رحمة‌الله‌عليه بايستيم، وقتي خطاب به همه‌ي امت اسلام اعم از مذاهب و فرقه‌هاي گوناگون گفت «اساس آن‌چه كه به‌واسطه‌ي آن پيروز مي‌شويم، محبت و اتحاد است.»

ما در اين كنفرانس كه جمعي از حدود 80 كشور اسلامي و عربي گرد آمده‌اند، نشانه‌هاي محبت را ديديم و علائم وحدت و اتحاد را مشاهد نموديم و از خداوند متعال مي‌خواهيم كه اين امر، الگويي براي همه‌ي افراد امت عربي و اسلامي ما باشد.

اهميت روز قدس

آن‌چه مورد تأكيد همه‌ي سخنرانان اين كنفرانس بود، مركزيت و محوريت مسأله‌ي فلسطين بود. اين مسأله كه مورد اتفاق امت عربي و اسلامي ماست، همان موضوعي است كه جمهوري اسلامي ايران پس از شاه معدوم، روزي را مختص آن قرار داد تا همه‌ي مسلمانان در آن مراسم آن روز شركت كنند. منظور من روز جهاني «قدس» است كه هميشه مسأله‌ي فلسطين را زنده مي‌كند و خون تازه‌اي در رگ‌هاي آن تزريق مي‌كند.

روز قدس به ما مي‌گويد كه بيننده‌اي از وراي زمان در كنار «بلال بن‌رباح حبشي» ايستاده است؛ بلال در حالي كه روي خاك داغ مكه كشيده مي‌شد و صخره‌هاي بزرگ روي سينه‌اش قرار داشت، از روي فداكاري براي دين خود خطاب به امت خود مي‌گويد «شيريني ايمان را با تلخي شكنجه مخلوط كردم، شيريني ايمان بر تلخي شكنجه فائق آمد و ديگر تلخي شكنجه را احساس نكردم.» كسي كه به اين صحنه نگاه مي‌كند و آن را مقابل چشمانش مي‌گذارد و سپس نداي اذان بلال را در روز پس از فتح مكه‌ي مكرمه مي‌شنود، متوجه مي‌شود كه اين همان چيزي است كه اين روزها انقلاب‌هاي ضد ستم مي‌گويند، اين همان چيزي است كه انقلاب‌هاي آزادي‌خواه مي‌گويند؛ انقلاب‌هايي كه فهميدند، راه به‌دست آوردن آزادي اين است كه اين آزادي را بخواهند.

از خداوند بزرگ مسألت داريم كه همه‌ي امت و فرزندان مسلمان و عرب را مشمول خير و خوشبختي و الفت كند و دوباره امت ما را به بستر اسلامي خويش بازگرداند. باز هم از همه شما تشكر مي‌كنم و از جمهوري اسلامي ايران سپاس‌گزارم. خداوند به شما بركت و جزاي خير عنايت فرمايد.

در آستانه مرحله جديدي از تمدن اسلامي قرار داريم

عبدالله عبد علاو، حقوق‌دان و از فعالان مبارز انقلاب يمن يكي از جواناني بود كه در ديدار رهبر انقلاب با اعضاي همايش «جوانان و بيداري اسلامي» به ايراد سخن پرداخت، متن سخنان وي را در ادامه مي‌خوانيم.

«الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّـهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ. فَانقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّـهِ وَفَضْلٍ لَّمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ وَاتَّبَعُوا رِضْوَانَ اللَّـهِ وَاللَّـهُ ذُو فَضْلٍ عَظِيمٍ. إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ.»1

ما در هيأت اعزامي از جمهوري يمن كه گروهي از جوانان انقلاب مسالمت‌آميز هستيم، خوشحاليم كه تشكر و قدرداني فراوان خود را به ملت عظيم ايران و نماينده‌ي اين ملت جناب سيدعلي خامنه‌اي تقديم كنيم. به خاطر دعوت، محبت، ياري و نصرت براي مشاركت در كنفرانس بيداري اسلامي و همچنين به‌خاطر ميزباني كريمانه‌ي اين ملت از شركت‌كنندگان در اين كنفرانس تشكر مي‌كنيم.

ما از ميدان‌هاي آزادي و از عرصه‌هاي مبارزه و انقلاب در سرزمين حكمت و ايمان، يمن مي‌آييم. با دل‌هاي نازك‌مان مي‌آييم تا دلهايتان را مخاطب قرار دهيم و نرمي دل‌هاي خود را برمي‌داريم تا همنوا و همسان با نرمي دلهايتان باشد. در يك دستمان آفتاب آزادي را برمي‌داريم و در دست ديگر كتاب خدا و سنت پيامبرش. اينجا روي اين زمين محكم در تهران مي‌ايستيم؛ تهرانِ محبت و آزادي، تهران پايداري و صلابت و مقاومت، ايرانِ دانش و تكنولوژي و مغزهاي مبتكر. مي‌ايستيم تا گام‌هاي انقلاب مباركتان را الهام بگيريم. آمديم و امروز در آستانه‌ي مرحله‌ي جديدي از مراحل نهضت تمدن اسلامي و اعمال انقلابي و مبارزه در كشورهاي عربي و اسلامي قرار داريم كه در پيرامون آن، توطئه‌هاي اقليمي و بين‌المللي وجود دارد. توطئه‌هايي عليه انقلاب مسالمت‌آميز و مباركي كه جوانان بلندهمت ما افتخار ساختن آن را داشتند.

زنده باد فلسطين

حضرت سيدعلي خامنه‌اي! به نمايندگي جوانان انقلاب يمن اينجا آمديم تا دستان‌مان را براي ياري مستضعفان و مظلومان و محرومان در يمن در دستان شما بگذاريم. نيروي جوانان يمني نيازمند كساني‌ است كه از آن حمايت كنند تا رودرروي ظلم، تجاوز، طغيان و استكبار آمريكايي بايستد؛ استكباري كه نزديكان، قبل از بيگانگان در آن شركت دارند. ما جوانان انقلابي در يمن اميد داريم كه وضعيت جديدي را از همكاري خلاق با جمهوري اسلامي طراحي كنيم كه بر اساس ياري و شراكت و نه وابستگي استوار است.

همچنين مي‌خواهيم با همه‌ي كشورهاي اسلامي و عربي و در خدمت اهداف امت اسلامي با استفاده از تجربه‌ي انقلاب عظيم ايران به عنوان انقلابي انساني و پيشرو كه آزادي و بسياري از مفاهيم انقلابي ديگر را در دنيا بازسازي كرد، باشيم. در پايان و بنا به درخواست برگزاركنندگان مبني بر اينكه سخنان كوتاه باشد، رحمت براي شهداي ابرارمان، سلامت و شفا براي مصدومان و زخميان، و پيروزي و جاودانگي را براي انقلاب‌هاي آزادي و تغيير مسألت مي‌كنيم و اين به حق يك بيداري اسلامي تا پيروزي است. زنده باد فلسطين آزاد و مستقل.

مسئله اصلي ما فلسطين است

شركت‌كنندگان در اجلاس جهاني «جوانان و بيداري اسلامي» صبح ديروز با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ديدار كردند. در ابتداي اين ديدار تعدادي از جوانان شركت‌كننده در اجلاس، به ارائه‌ي نظرات خود پرداختند، يكي از اين افراد، آقاي ضياءالدين مورو، از فعالان و مبارزان جوان انقلاب تونس بود كه متن سخنان او را در ادامه مي‌خوانيد.

تونس با شجاعت و اقتداري چشمگير، حماسه‌اي انقلابي ايجاد كرد كه بدترين رژيم‌هاي استبدادي و سركوب‌گر را در امت اسلامي برانداخت. توفان مردمي و گردباد ملي كه در همه‌ي شهرهاي تونس برپا شد، چيزي جز يك تصميم قاطع تاريخي عليه ترديد و بي‌حالي نبود. اين چيزي است كه بازتاب‌هاي عظيمي داشت؛ در داخل به براندازي دستگاه‌هاي سركوب‌گر و سقوط ديكتاتوري منجر شد و در سطح خارجي، اين انقلاب مبارك، بار معنوي بزرگي به ملت‌هاي مسلمان داد كه ديوار ترس را منهدم كرد و درها را به روي آنها باز نمود تا انقلاب‌هاي مشروع خود را تحقق بخشند.

ويژگي انقلاب تونس

ملت مصر انقلاب فرخنده‌ي خود را به بار نشاند و همين كار را ملت ليبي و ملت يمن كردند و ديگر ملت‌هاي عرب هم تحركاتي را در همين راستا داشته‌اند. همانا سرود براي مستضعفان سراييده خواهد شد؛ سرود بيداري اسلامي و شكستن زنجيرها و آزاد شدن از امپرياليسم و عوامل او.

برادران و خواهران! علل انقلاب، عزت و شرافت زياد و عميق است. اين علل در اصل، مطالبه‌ي آزادي و عزت و عدالت اجتماعي است كه در نتيجه‌ي سركوب وحشتناكي به‌وجود آمدند كه بر ملت تونس تحميل شد. و همچنين به سبب محروميت بزرگي كه ساده‌ترين حقوق اين ملت را از او دريغ كرد. شايد امتياز اصلي انقلاب تونس اين باشد كه انقلابي مبتكرانه است كه به‌طور كامل ابداعي بود؛ ابتكاري كه هيچ تقليدي در آن نبود و نسخه‌برداري در آن وجود نداشت تا تجربه‌اي نوين و دستاوردي مستقل از هرگونه تابعيت و وابستگي را مطرح كند.

اين انقلاب يك انقلاب مردمي به تمام معناي كلمه بود. نه حزبي و نه كميسيوني براي اين انقلاب برنامه‌ريزي نكرد و هيچ تجمع سياسي يا نخبگي براي آن نظريه‌پردازي نكرد و مخصوص هيچ گروه و مجموعه‌ي خاصي نبود، بلكه خود ملت تونس از همه‌ي طبقات و اقشار و گروه‌ها براي آن برنامه‌ريزي كردند و آن را به ثمر رساندند.

مسئله‌ اصلي ما فلسطين است

آقايان و خانم‌ها! فرار رئيس بركنار شده و سقوط رژيم او پايان مبارزه نبود، بلكه آغاز مسير مبارزه‌اي جديد است. چرا كه خيلي زود نيروهاي ارتداد و واپسگرايي بيدار شده‌اند و نيروهاي داخلي و خارجي ضد انقلاب، شروع به برنامه‌ريزي جهت محاصره‌ي انقلاب و دور زدن مطالبه‌هاي اساسي آن كردند و حيله‌ها و توطئه‌هاي بي‌شمار شروع شدند، اما ملت تونس بر تحقق اهداف انقلاب خود و مقابله با نيروهاي ارتجاعي اصرار ورزيد. اصرار ملت تونس بر تداوم انقلاب، به او اين فرصت را داد كه مرحله‌ي اول را پشت سر بگذارد و به مرحله‌ي دوم پا نهد؛ از مرحله‌ي براندازي رژيم فاسد به مرحله‌ي ساختن نظامي دموكراتيك. در اين چهارچوب مبارك، جوانان تونس دست‌ها و آغوش خود را براي همه‌ي نيروهاي صادق، دراز و باز مي‌كنند؛ مخصوصاً براي جوانان مسلمان، جهت به هم فشردن صف‌ها و هماهنگي و ترسيم استراتژي مشترك براي صيانت تمامي انقلاب‌هاي عربي از مكر مكاران و كيد حيله‌گران.

در پايان اين عرايض، جوانان تونس يادآور مي‌شوند كه مسئله‌ي اصلي آنها مسئله‌ي فلسطين است. فلسطين در دل‌ها و در مغزها و در جوارح است. اين جوانان تأكيد مي‌كنند كه دستاورد انقلابي آنان فقط يك گام اوليه‌اي به سمت دستاورد بزرگ‌تر است كه همانا آزادسازي سرزمين فلسطين و برگزاري نمازگزاري جماعت در قدس شريف است؛ إن‌شاءالله. برادران گرامي! همان‌طور كه شما را به عنوان بهترين پشتوانه براي احقاق حق و محو باطل شناختيم، پايدار بمانيد.

ما فرزندان عماد مغنيه ...

فاطمه، دختر شهيد عماد مغنيه آخرين جواني بود كه در محضر رهبر انقلاب به ايراد سخن پرداخت، پدر فاطمه، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان بود كه به دست عوامل رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم، والصلاة والسلام علي أشرف الخلق و أعز المرسلين، سيدنا و حبيب قلوبنا، أبي‌القاسم محمد بن‌عبدالله و علي آله الطيبين الطاهرين.

سرورم و وليّم، حضرت رهبر امت! روحم به فدايت.

برادران و خواهرانم! سلامي از دل مقاومت و مقاومين، از لبنان عزيز؛ لبنان سرزمين مقاومت و جهاد، لبنان كشور اسلام و صحنه‌ي دفاع از فلسطين، كشور شهيد سيدعباس موسوي و شهيد شيخ راغب حرب و سردار شهيد عماد مغنيه، كشور رهبر مقاومت و مرد ايمان و صلابت جناب سيد حسن نصرالله.

سرورم! من دختر شما هستم، فاطمه دختر سردار شهيد عماد مغنيه، مجاهد عظيم كه به مدت بيش از 25 سال، تمام تلاش‌هاي نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي را به باد داد و شبكه‌هاي اطلاعاتي آنان را تخريب كرد و هيبت بزرگ‌ترين ارتش‌هاي دنيا يعني ارتش آمريكا و ارتش اسرائيل را نابود كرد.

امروز من و صدها تن از فرزندان عماد مغنيه -جوانان انقلابي كه افتخار ديدار با آنها را داشتم- در حالي كه طاغوت‌ها يكي پس از ديگري ساقط مي‌شوند و آفتاب اسلام از نو طلوع مي‌كند، به ايران آمده‌ايم تا از نور انقلاب اسلامي و از رهبر حكيم و عظيم خود الهام بگيريم كه چگونه راه شهيدانمان را ادامه دهيم و خون پاكشان را مصون بداريم و چگونه با توطئه‌ها و مكر دشمنان اسلام مقابله كنيم. دشمناني كه مرحله‌ي آخر شكست نهايي‌شان را تجربه مي‌كنند. به كشوري آمديم كه از عطر روح انقلاب آن، مقاومت تأسيس شد. آمديم تا عهد ببنديم كه ما جوانان مسلمان از اسلام دفاع خواهيم كرد و مقاومت را ادامه خواهيم داد و كشورهاي اسلامي‌مان را از پليدي مستكبران پاك مي‌كنيم.

مبارك باد بر ما و همه‌ي امت، اين همايش جهاني پيرامون بيداري اسلامي كه مفاهيم و عناوين را بازسازي مي‌كند و معاني حقيقي هر آن‌چه را كه اتفاق افتاده است باز مي‌يابد و اعتبار هر آن‌چه را كه اصيل است به آن برمي‌گرداند و نقاب را از هرچه تصنعي و تحريف شده و باطل است، مي‌اندازد. مبارك باد بر ما و همه امت از مشرق تا مغرب، اين ارتباط تاريخ با تاريخ و ارتباط خون با خون و ارتباط جهاد با جهاد و روابط انقلاب با انقلاب و ارتباط پيروزي با پيروزي.

علت بيداري اسلامي، علت اميد و علت كار كردن يكي است؛ مردي از قم كه از رود نبوت وضو گرفت و از شريف‌ترين رسالت‌ها ياد گرفت، در روزي كه همه خواب بودند به‌پا خواست تا از اعماق تاريخ صلا دهد: «مرگ بدون ذلت زندگي است» و با همه‌ي وجود خود فرياد زد: «مساجد سنگرهاي شماست، سنگرهايتان را خالي نكنيد» تا امت اسلامي پيروز و بيدار شود و افتخار بورزد و عرش روي دست‌هاي جوانانش و در عقول و قلوبشان حمل شود، تا پرچم خدا با دست‌هاي مردان خدا و با رهبري بقية‌الله (عج‌الله‌تعالي‌في‌فرجه‌الشريف) بلند باشد.

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن