تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از 58 پروژه راهسازي و راهداري در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بهره‌برداري از 58 پروژه راهسازي و راهداري در مازندران
مديركل راه و ترابري استان مازندران گفت: در ايام‌الله دهه‌فجر 58 پروژه راهداري و راهسازي با اعتباري بالغ بر 500 ميليارد ريال در مازندران به بهره‌برداري مي‌رسد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، سيد علي اسد در جمع خبرنگاران گفت: استان مازندران به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي آسياي ميانه و مسير تهران مشهد به ويژه ظرفيت‌هاي گردشگري و مواهب طبيعي از پرترافيك‌ترين راه‌هاي كشور محسوب مي‌شود.

وي تصريح كرد: اين اداره كل در راستاي مسئوليت نگهداري و صيانت از سرمايه‌هاي ملي اقدامات گسترده‌اي را در محورهاي استان انجام داده است.

اسد عنوان كرد: در سال‌هاي اخير و با توجه به نگاه توسعه استان توسط دولت در زمينه ارتقا و بهسازي راه‌هاي اصلي و شرياني فعاليت‌هاي گسترده‌اي در حوزه حمل‌و‌نقل جاده‌اي استان انجام شده است.

مديركل راه و ترابري استان مازندران از پروژه‌هاي تقاطع غير همسطح امام حسين(ع)، زيرگذر كلبستان، قعله‌سر و همچنين دوربرگردان محور ساري خزرآباد به عنوان پروژه‌هاي حساس و مهم راهسازي نام برد و بيان داشت: در دهه‌فجر سال‌جاري بيش از 18 پروژه مهم راهسازي در استان با اعتباري بالغ بر 418 ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسد.

اسد با اشاره به پروژه‌هاي افتتاحي حوزه راهداري در مازندران خاطرنشان كرد: پروژه‌هاي ايجاد روشنايي محورها از جمله پروژه‌هاي افتتاحي حوزه راهداري بوده كه با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال در قالب شش پروژه به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي با اعلام اينكه بهسازي و آسفالت بيش از 60 كيلومتر از راه‌هاي روستايي استان با اعتباري بالغ بر 61 ميليارد ريال انجام شده، عنوان كرد: پروژه‌هاي افتتاحي استان در اين ايام مبارك و خجسته از بركت انقلاب شكوهمند اسلامي پروژه‌هاي راه روستايي بوده است.

اين مسئول اذعان داشت: با افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي راه روستايي بيش از سه هزار خانوار از نعمت يك راه ايمن و مناسب برخوردار مي‌شوند.

اسد در پايان از افتتاح پل تيله‌سر سلمان‌شهر، تقاطع سه‌راهي چالوس محور كندوان و كمربندي تنكابن و محور تنكابن رامسر به طول 25 كيلومتر با صرف اعتباري بالغ بر 270 ميليارد ريال توسط حوزه ساخت و توسعه شبكه حمل و نقل استان خبر داد./ر

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن