تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به همت دانشگاه پيام نور/همايش نقش جغرافيا در برنامه ريزي محيطي در سقز برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: به همت دانشگاه پيام نور/همايش نقش جغرافيا در برنامه ريزي محيطي در سقز برگزار مي شود
همايش نقش جغرافيا در برنامه ريزي محيطي در سقز برگزار مي شود
سقز - خبرگزاري مهر: رئيس دانشگاه پيام نور مركز سقز از برگزاري اولين همايش تخصصي "نقش جغرافيا در برنامه ريزي محيطي" توسط اين مركز دانشگاهي خبر داد.

نادر پروين در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهداف برگزاري اين همايش گفت: تبيين نقش و جايگاه جغرافيا و جغرافي دانان در ارائه راهبردهاي علوم جغرافيايي در حوزه هاي مختلف برنامه ريزي محيطي به منظور توسعه پايدار اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي و جلب مشاركت جامعه علمي جغرافياي ايران در حل مسائل و مشكلات منطقه اي از جمله اهداف برگزاري اين همايش تخصصي در شهر سقز است.

وي افزود: نقش و جايگاه جغرافيا و برنامه ريزي شهري در توسعه و عمران شهري، روستايي و عشايري، پژوهش هاي ژئومورفولوژي و كاربرد آنها در برنامه ريزي منطقه اي، نقش جغرافيا در برنامه ريزي و مديريت مخاطرات محيطي و انساني، نقش جغرافيا در برنامه ريزي توريسم و توسعه گردشگري، پژوهش هاي اقليم شناسي و كاربرد آنها در برنامه ريزي محيطي، نقش جغرافيا و ابزارهاي آن در برنامه ريزي منطقه اي و آمايش سرزمين و نقش جغرافيا در مديريت منابع آب، خاك و هوا، تحولات جمعيتي و مهاجرت هاي روستايي و شهري از جمله ديگر موضوعات اصلي اين همايش است.

رئيس دانشگاه پيام نور سقز نقش جغرافيا در ارزيابي قابليت ها و محدوديت هاي محيطي منطقه، الگوي معماري نوين و بومي در مساكن شهري و روستايي، شيوه هاي جديد آموزش و پژوهش در حوزه جغرافيا را از ديگر محورهاي برگزاري اين همايش عنوان كرد.

پروين گفت: اساتيد، صاحب نظران و پژوهشگران مي توانند مقالات خود را تا تاريخ 17 اسفند ماه 90 به دبيرخانه همايش واقع در اين مركز دانشگاهي ارسال كنند و پس از ارزيابي مقالات رسيده همايش در 25 بهمن ماه با حضور مسئولان دولتي و افراد صاحب نظر در شهر سقز برگزار مي شود.

وي در پايان يادآور شد: علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت دانشگاه پيام نور مركز سقز به آدرس www.saghezpnu.ac.ir مراجعه كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن