تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برپايي جشنواره فيلم فجر در استان‌ها، از تهران مهم‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برپايي جشنواره فيلم فجر در استان‌ها، از تهران مهم‌تر است
تهران-دبير سي امين جشنواره بين المللي فيلم فجر گفت:برپايي جشنواره فيلم فجر در شهرستان ها با هدف توجه و پاسخ به نياز علاقمندان و فيلم‌سازان شهرستاني بوده و برگزاري اين رويداد در شهرستان ها مهم تر از تهران است.


به گزارش روز سه شنبه ايرنا از جشنواره فيلم فجر، "محمد خزاعي" در نشست هم‌انديشي دبيران استان‌هاي برگزاركننده اين رويداد فرهنگي يادآورشد:برگزاري جشنواره فيلم فجر در استان‌ها كه از دوره‌هاي قبل پايه گذاري شده، اتفاق مباركي جهت توسعه فرهنگي است.

دبير جشنواره سي ام فيلم فجر به برنامه ريزي‌هاي انجام شده جهت برگزاري هرچه باشكوه‌تر اين رويداد سينمايي اشاره كرد و ادامه داد: تلاش مي‌كنيم اين روند برنامه‌ريزي در اكران فيلم‌ها در استان‌ها نيز دنبال شود تا شرمنده مخاطبان پر تعداد فيلم‌ها در شهرستان‌ها نباشيم.

خزاعي به برنامه‌ريزي منظم استان‌ها براي نمايش فيلم‌ها اشاره كرد و ادامه داد: قول مي‌دهيم هيچ فيلمي در جدول نمايش استان‌ها جابه‌جا نشود و به موقع نيز ارسال شود تا برنامه‌هاي استاني و پيش فروش فيلم‌ها دچار مشكل نشود.

وي توضيح داد: پيش‌بيني شده تعدادي بسته شامل اقلام فرهنگي و فيلم در استان‌ها بين علاقمندان و مخاطبان فيلم‌ها توزيع شود و اين امر تنها مختص 9 استان برگزار كننده جشنواره فيلم فجر نيست و در تمام استان‌هاي كشور انجام مي‌شود.

دبير سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجرابراز اميدواري كرد كه فضاي تبليغاتي خوبي با هم‌كاري مراكز صداوسيما در استان‌ها ايجاد شود تا مخاطبان دربهترين شرايط و با اطلاع ‌رساني مناسب از نمايش آثار سينمايي استقبال كنند.

خزاعي با بيان اينكه به خاطر شرايط خاص فرهنگي در بعضي از استان‌ها نمي‌توانيم تعدادي از فيلم‌ها را اكران كنيم، گفت: با شناخت مناسب از فضاي فرهنگي موجود در شهرستان‌ها با همكاري دبيران استاني درصدديم تا با ايجاد بار منفي، خدشه‌اي به اين فضا وارد نشود و فيلم‌هايي با مضمون و محتواي قابل اعتنا و در شأن استان‌هاي كشور اكران شود.

محمود زنده نام مدير بخش استان‌هاي جشنواره فيلم فجر نيز با تاكيد بر ايجاد حال و هواي هنري و جشن در استان‌ها حين برگزاري اين جشنواره گفت: اين فضا خود باعث طراوت و شادابي فرهنگي مي‌شود. همچنين تقارن اين جشنواره با هفته وحدت نويد بخش جشن پرشوري است.

وي از اجراي ويژه برنامه "سيمرغ سي" به مدت 12 شب از شبكه شما خبر داد و افزود: اين ويژه برنامه در 12 قسمت از ساعت 20 تا 21 از 15 بهمن ماه از شبكه شما پخش مي‌شود.

زنده‌نام ادامه داد: داوران فيلم‌ها در استان‌ها با حضور هنرمندان مناطق مختلف انجام مي‌شود و در مراسم اختتاميه از فيلمسازان عوامل فيلم‌هاي منتخب تقدير خواهد شد.

مراسم افتتاحيه جشنواره فيلم فجر در استان‌هاي لرستان، فارس و خراسان رضوي 15 بهمن و در استان‌هاي كرمان، البرز، اصفهان، سيستان و بلوچستان 17 ماه جار ي برگزار مي‌شود.

همچنين مراسم اختتاميه جشنواره فيلم فجر در استان هاي لرستان 20 بهمن ،كرمان 21 بهمن، البرز و اصفهان 24 بهمن، فارس 25 بهمن، خراسان رضوي 26 بهمن، قزوين 28 بهمن، سيستان و بلوچستان 29 بهمن و خوزستان 30 بهمن به صورت جداگانه برگزار مي‌شود.

***

باشه آهنگر: ملكه حرف‌هاي تازه‌اي براي سينماي دفاع مقدس دارد

كارگردان فيلم سينمايي "ملكه" معتقد است كه تازه‌ترين ساخته‌اش حرف‌هاي تازه‌اي از سينماي دفاع مقدس براي گفتن دارد.

محمد علي باشه‌آهنگر گفت: ساخت فيلم سينمايي ملكه كه تمامي آن در آبادان فيلمبرداري شده از ارديبهشت سال 1387 شروع شد.

وي ادامه داد: براي ساخت اين فيلم جلسه‌اي كه با روابط عمومي شركت ملي پالايش پخش نفت ترتيب داديم و در نهايت يكسال پژوهش اين كار طول كشيد. رگ اصلي "ملكه" پژوهش بود و حتما اعتقاد داريد كه فيلمنامه خيلي از آثار داستاني و غير داستاني معمولا زمان پژوهش نوشته مي‌شود و انتهاي پژوهش اضافات تحقيق را در مي‌آوريم. در نهايت آنچه كه مي‌ماند، فيلمنامه كار است و اگر پژوهش به خوبي صورت نگيرد، قطعا فيلمنامه خوبي هم نخواهيم داشت.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار مي شود.

فراهنگ**1983**

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30790106

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن