تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816800049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت‌نام 37 هزار بازنشسته براي تشرف به عمره مفرده


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ثبت‌نام 37 هزار بازنشسته براي تشرف به عمره مفرده
مديـركل فــرهنگي و اجتماعي صنــدوق بازنشستگي كشوري گفت: نــام‌نويسي از متقاضيان عمره ويژه بازنشستگان كشوري از اول بهمن آغاز و تا هشتم بهمن ادامه داشت و در مجموع
36 هزار و 700 نفر براي تشرف بدون نوبت به عمره مفرده ثبت‌نام كردند.
حسن مسافري افزود: بيشترين متقاضي عمره مفرده از استان‌هاي تهران، خراسان رضوي و اصفهان بوده است. وي درباره تعداد سهميه عمره مفرده براي بازنشستگان كشوري اظهار داشت: براساس مصوبه هيأت وزيران و در راستاي ارتقاي منزلت اجتماعي بازنشستگان، يك هزار سهميه عمره مفرده براي بازنشستگان كشوري اختصاص پيدا كرده كه از اين تعداد، سهميه هر استان جداگانه تعيين شده است. به گفته مسافري، اسامي نهايي بازنشستگان واجد شرايط براي اعزام به عمره مفرده از طريق اداره كل روابط عمومي صندوق بازنشستگي كشوري اعلام خواهد شد. مديركل فرهنگي و اجتماعي صندوق بازنشستگي كشوري درباره جذب تسهيلات و امكانات فرهنگي ورفاهي براي بازنشستگان كشوري نيز گفت: در سال‌هاي اخير صندوق علاوه بر ارتقاي معيشت اقتصادي بازنشستگان با رويكرد فرهنگي - اجتماعي تلاش دارد امكاناتي را فراهم كند تا بازنشستگان با شور و نشاط بتوانند در فعاليت‌هاي اجتماعي مشاركت كنند.

رئيس سازمان بهزيستي:
قوانين به نفع مددجويان تفسير شود

رئيس سازمان بهزيستي كشور گفت: بايد مشكلات خانواده‌هاي داراي چهار فرزند معلول در زمينه‌هاي مسكن،‌ معيشت و غيره به سرعت ساماندهي شود.
همايون هاشمي اظهار كرد: بسياري مديران بهزيستي از مفاد قانون جامع حمايت از حقوق معلولان بي‌اطلاع هستند و اين در حاليست كه اطلاع از اين قانون از الزامات فعاليت در بهزيستي است.
وي با تأكيد بر اينكه رؤساي سازمان بهزيستي بايد با ائمه جمعه مودت داشته باشند، افزود: لازم است مديران بهزيستي با امام جمعه و فرماندار شهرستان متبوع شان ارتباط بگيرند، جلسات متعددي با آنان برگزار كنند و در جذب اعتبارات از آنان كمك بگيرند. هاشمي با بيان اينكه پيگيري تحقق 100 هزار فرصت شغلي در سازمان بهزيستي تعطيل نشده است، گفت: در حال حاضر سازمان بهزيستي به رقم ايجاد 48 هزار فرصت شغلي دست يافته است و بايد از ظرفيت ديگر دستگاه‌ها براي تحقق 100 هزار فرصت شغلي استفاده كرد. رئيس سازمان بهزيستي اعلام كرد: 10درصد مشاركت‌هاي مردمي در هر استان در اختيار مديران كل قرار مي‌گيرد تا با توجه به نيازهاي منطقه تحت پوششان هزينه شود؛ ضمن اينكه 5 درصد از بودجه هم به مسكن اختصاص مي‌يابد.
هاشمي همچنين با تأكيد بر لزوم توجه تعاوني‌هاي ملي فراگير گفت: توجه به اين موضوع يكي از راه‌هاي اشتغال كلان در حوزه‌ مددجويي است و گزارش‌هاي مناسبي در اين زمينه دريافت مي‌شود.
وي خطاب به مديران بهزيستي، عنوان كرد: در پرداخت مستمري‌ها و يارانه مراكز تعلل نشود، چرا كه پرداخت 180 هزار تومان يارانه در برابر هزينه نگهداري مددجويان در مراكز واقعاً مبلغ ناچيزي است. همچنين لازم است، قوانيني تا حد امكان به نفع مددجويان و كارمندان تفسير شود. رئيس سازمان بهزيستي كشور عنوان كرد: تدوين برش استاني سند جامع پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي جزو اولويت‌هاي سازمان است. هاشمي با تأكيد بر لزوم پايش رندمي پرونده‌ مددجويان گفت: در حال حاضر تخمين زده مي‌شود ماهانه 300 ميليون تومان مستمري دوگانه و سه‌گانه به مددجويان پرداخت شود و اين امر به خاطر همپوشاني استان‌ها در برخي پرداخت‌هاي مددجويي و پرداخت دو تا سه مستمري به يك نفر است.
هاشمي همچنين از راه‌اندازي اداره كل امور فرهنگي در سازمان بهزيستي خبر داد و گفت: فعال‌سازي كانون‌هاي عترت و قرآن تا پايان سال از جمله اولويت‌هاي سازمان بهزيستي است.

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن