تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805661531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار يزد: 760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در ايام الله دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون استاندار يزد: 760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در ايام الله دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد


خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس: شهرستان‌ها

معاون عمراني استاندار يزد از افتتاح و بهره‌برداري 760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه يزد، سيد محمد مير سعيدي گفت: اين پروژه‌ها با اعتبار 650 ميليارد تومان به بهره‌برداري مي‌رسد كه عمده سرمايه‌گذاري اين پروژه‌ها دولتي و قسمتي نيز توسط بخش خصوصي تامين گرديده است.

وي در تشريح پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره برداري اين دهه اظهار داشت: در اين ايام 7 پروژه برق منطقه‌يي، 120 پروژه مخابراتي، 6 پروژه آب و فاضلاب روستايي، 4 پروژه آب و فاضلاب شهري، 7 پروژه تعاون، 30 پروژه شركت توزيع نيروي برق، ‌170 پروژه مسكن محرومين كميته امداد امام خميني(ره)، 22 پروژه سازمان تبليغات اسلامي، 25 پروژه در سطح استاني و 15 پروژه در سطح ملي در زمينه تخريب و بازسازي مدارس توسط نوسازي مدارس و‌ 11 پروژه توسط منابع طبيعي به بهره‌برداري مي‌رسد.

معاون استاندار ادامه داد: همچنين 49 پروژه در مجموع شهرداري‌هاي استان، 95 پروژه مستقيم و مرتبط از طريق جهاد كشاورزي، شروع به كار 64 تعاوني اداره تعاون، 14 پروژه صنايع و معادن، 11 پروژه دانشگاهي، 5 پروژه بنياد شهيد، 25 پروژه ميراث فرهنگي،‌ گردشگري و صنايع دستي و 18 پروژه مربوط به راه و ترابري به بهره برداري و افتتاح مي‌رسد.

وي به پروژه‌هاي آماده كلنگ‌زني در اين دهه اشاره كرد و گفت: 97 پروژه با اعتبار 12 ميليارد تومان آماده كلنگ‌زني و شروع عمليات اجرايي است كه 83 مورد با اعتبار استاني و 14 پروژه با اعتبار ملي ساخته مي‌شود.

وي افزود: اين پروژه‌ها مراحل قانوني را طي كرده و مجوز‌هاي لازم را دريافت نموده و در رديف پروژه‌هاي كددار قرار گرفته‌اند.

ميرسعيدي در بخش ديگر، از پروژه‌هاي راه آهن يزد - شيراز و خط دوم انتقال آب، دو بانده نمودن محور يزد – بافق، بهسازي محور خاتم و مطالعه باند دوم يزد - طبس به عنوان شاخص‌ترين طرح‌هاي عمراني براي پيشرفت استان ياد كرد.

وي به طرح مسكن مهر به عنوان يكي از سياست‌هاي دولت نهم در رفع مشكل مسكن جامعه اشاره نمود و در تشريح اين طرح در استان يزد، گفت: خوشبختانه با تلاش استاندار و مسئولين اداره تعاون و سازمان مسكن و شهرسازي و همت مردم شروع اين طرح در استان با وضعيت خوبي روبرو بوده است.

وي ادامه داد: يكي از مشكلاتي كه به نظر مي‌رسيد در اين طرح به وجود آيد بحث ارائه تسهيلات بود كه خوشبختانه با پيگيري مسئولين امر و ستاد مسكن كشور و حمايت رئيس جمهور اين مشكل رفع شده و در حال حاضر تعاوني‌هايي كه مدارك خود را كامل كرده‌اند، وام آماده‌سازي رادريافت كرده‌اند.

وي افزود: اخيرا با نظام مهندسي و مسكن شهرسازي جلساتي برگزار شد تا تخفيفاتي در اين زمينه به مسكن مهر اختصاص داده شود و در زمينه تامين امكانات زيرساخت تا ورودي محل احداث مساكن كه بر عهده دولت است نيز كارگروه‌هايي تشكيل شده و اعتباراتي بدين منظور از محل اعتبارات استاني تخصيص يافته است.

ميرسعيدي در زمينه امور روستايي به استفاده بيش از 90 درصد از روستائيان از جاده آسفالته اشاره كرد و گفت: احداث مجتمع‌هاي آبرساني روستايي، توسعه نواحي صنعتي در كنار شهرهاي كوچك و روستاها، تهيه طرح هادي براي روستاهاي كم جمعيت و تامين راه آسفالت براي روستاها از مهمترين و شاخص‌ترين پروژه‌ها در زمينه روستايي است.

وي همچنين به پروژه‌هاي عمراني شهرداري‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: يكي از موضوعاتي كه در سطح شهرداري‌ها پيگيري مي‌كنيم، رسيدگي به اعتبارات عمراني و پيگيري درآمد شهرداري‌هاست.

معاون استاندار به جداسازي آبياري فضاي سبز از آب شهري در سطح شهرداري‌ها اشاره كرد و گفت: بدين منظور جلساتي با شهرداري‌ها و مسوولين اداره آب و فاضلاب به منظور كسب مجوز براي حفر چاه گرفته و مجوز هاي لازم دريافت شده است.

وي از رسيدگي به منظرسازي و سيماي شهري، پيگيري لازم جهت برگزاري كميسيون‌هاي ماده 5 و ماده 100 به عنوان مهمترين مسائل مربوط به كليه شهرداري‌هاي استان اشاره كرد و گفت: از مهمترين مسائلي كه در سطح شهر يزد پيگيري شده مي‌توان به مطالعات جامع حمل و نقل، رفع گره‌هاي ترافيكي، رسيدگي به وضعيت امور و مرور پياده‌ها و معلولين و جانبازان، آرام سازي ترافيك در بعضي از خيابان‌هايي كه آمار تصادف بيشتري داشته و همكاري در احداث پروژه‌هاي عمراني اصلي همچون ايجاد تقاطع‌هاي غير همسطح اشاره كرد.

ميرسعيدي از ارتقاء دفتر ستاد رسيدگي به حوادث و سوانح غيرمترقبه استانداري به مركز مديريت بحران ياد كرد و گفت: بيش از 11 ميليارد ريال در سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب به استان در زمينه ارتقاء تجهيزات ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه تخصيص يافت و مصوبه‌اي نيز در اين خصوص جهت سفر دوم رياست جمهوري آماده شده است.

وي به ساخت مركز مديريت بحران در مركز استان اشاره كرد و گفت: يكي از نياز‌هاي استان ايجاد ساختمان مركز مديريت بحران است كه اين ساختمان ضمن مقاوم بودن در برابر زلزله، آتش سوزي و ساير حوادث بايد از دسترسي راحت به نقاط شهري، تجهيزات ارتباطي لازم و اطلاعات بخش‌هاي مختلف شهري در زمينه مقابله با حوادث برخوردار شود.

معاون استاندار در پايان به برگزاري مانورهاي مختلف توسط ستاد حوادث در جهت كسب و حفظ آمادگي اشاره كرد و گفت: حوادث غير مترقبه بنا به شدت حادثه به سه سطح استاني، كشوري و جهاني تقسيم بندي مي‌شود كه استان در زمينه حوادث استاني از آمادگي نسبتاً خوبي برخوردار است. همچنين هر استان معين استان‌هاي همجوار خود نيز مي‌باشد كه استان يزد در اين زمينه نيز آمادگي‌هاي لازم را به منظور خدمت‌رساني به ساير استان‌ها داراست.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن