تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816710219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام مدير عامل تامين اجتماعي به مناسبت فرا رسيدن ايام پيروزي انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيام مدير عامل تامين اجتماعي به مناسبت فرا رسيدن ايام پيروزي انقلاب
رئيس هيات مديره ومديرعامل سازمان تامين اجتماعي به مناسبت فرا رسيدن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر با ارسال پيامي اين روز رابه مردم شريف ايران به ويژه خانواده بزرگ تامين اجتماعي تبريك گفت .


به گزارش سرويس اجتماعي برنا،مهندس حسينعلي ضيائي رئيس هيات مديره ومديرعامل اين سازمان به همين مناسبت پيام تبريكي را ارسال داشتند

پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت رهبري مقتدرانه و خردمندانه حضرت امام خميني«ره» رويدادي تاريخ ساز بود كه از آن به عنوان نقطه عطف و سرآغاز تغيير و تحولات منطقه اي و بين المللي ياد مي‌شود.

ايجاد شيوه اي نوين از حكومت، مبتني بر خواست و اراده حقيقي مردم، تحت نظارت و هدايت ولايت مطلقه فقيه، از نتايج و بركات انقلاب بود كه بر اثر آن، بسط و توسعه عدالت اجتماعي و تأمين آسايش، امنيت و رفاه شهروندان به موازات عزّت‌مداري و سربلندي كشور در حوزه سياست خارجي به عنوان اصول مهم انقلاب در نظر گرفته شد.

اكنون سي سال از آن خيزش پرشكوه مردمي مي گذرد و اگر دهه اول پيروزي انقلاب را دهه مبارزه با بحران‌ها و تدوين برنامه‌ها، دهه دوم را تلاش در جهت تثبيت حاكميت نظام و اجراي برنامه ها و دهه سوم را شكوفايي علمي و اقتصادي تلقي كنيم، بدون ترديد، دهه چهارم انقلاب را بايد دهه تأمين رفاه و تحقق كامل آرمانهاي انقلاب در رابطه با خدمت به مردم و ايجاد زمينه هاي لازم براي زندگي آرام و عاري از دغدغه تمامي شهروندان جمهوري اسلامي بناميم.

بنيانگذار كبير و رهبر خردمند انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني«ره» مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي را مترادف با خدمتگزاري و امانت داري دانستند و توصيه فرمودند كه نبايد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.

بنابراين، وظيفه امروز ما علاوه بر تلاش در جهت صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، اطاعت از فرامين رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت ا... خامنه اي براي تحقق اهداف و آرمانهايي است كه انقلاب اسلامي بر پايه آن شكل گرفت.

سازمان تأمين اجتماعي از جمله نهادها و ارگان هايي است كه موقعيت خدمت به مردم در آن فراوان است و ما بايد با صداقت كامل و از صميم جان در خدمت اشخاصي باشيم كه ما را به عنوان امانت دار و خادم خويش پذيرفته اند و بايد دانست كه اين مهم، متحقق نمي شود مگر با اعتقاد واقعي به اين حقيقت كه مردم، ولي نعمت ما هستند و سمت و اعتبار ما همان سمت و اعتبار يك خادم امين و باوفا نزد مردم است.

سازمان تأمين اجتماعي در"سه دهه تلاش خالصانه"باتمركز برگسترش پوشش بيمه اي به آحاد جامعه درراستاي تقويت وتوسعه نظام جامع بيمه هاي اجتماعي وبرنامه ريزي وتلاش مستمربمنظورارتقاي سطح كمّي وكيفي خدمات متنوع خود درحوزه‌هاي بيمه اي ودرماني به جمعيتي افزون بريك سوم كل آحاد كشوردر20 مقول? متعدد،نقشي بسياراساسي درحركت به سوي توسعه يافتگي كامل واقتدارجهاني ايفامي نمايد.

دراين چارچوب درپرتوحمايتهاي دولت كريمه ومجلس شوراي اسلامي وهمچنين پيگيري وزارت رفاه وتأمين اجتماعي،امكان توسع? پوشش بيمه به اقشارجديدي همانند رانندگان،باربران،زنان خانه دار،خادمين مسجد و... فراهم شده وطرحهاي ويژه ديگري نيز جهت ايجادوتسهيل شرايط عضويت درصندوق بيمه اي سازمان وبرخورداري ازتعهدات قانوني موضوعه براي حداقل 16 گروه جديد در حال بررسي فرآينداجرايي مي باشد.

بنابراين، اهتمام نسبت به تكريم ارباب رجوع و جلب رضايت مردم بوسيله گزينش رفتار صميمانه و خاضعانه در برابر ايشان و تلاش در راستاي افزايش سطح رضايت­مندي مراجعان و مخاطبان سازمان به عنوان يك اصل و تعميم و گسترش پوشش بيمه اي به ساير اقشار و افزايش كمّي جمعيت بيمه پرداز به منظور تقويت اركان و پايه هاي صندوق تأمين اجتماعي به عنوان اصلي ديگر، راهبرد و هدف آتي ما است كه بايد با عزم جمعي و اراده تمامي همكاران به منصه ظهور برسد.

اينجانب ضمن گراميداشت نام و ياد رهبر كبير انقلاب و اداي احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان معزز انقلاب، فرا رسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز دهه مباركه فجر را تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و توفيق تمامي عزيزان را از درگاه حضرت باريتعالي مسألت مي نمايم.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن