تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضعف داوري بزرگترين مشكل مسابقات بسكتبال غرب آسيا در لبنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ضعف داوري بزرگترين مشكل مسابقات بسكتبال غرب آسيا در لبنان بود
بيروت - سرپرست تيم بسكتبال مهرام شرايط ميزباني مسابقات بسكتبال غرب آسيا در لبنان را خوب ارزيابي كرد و اظهار داشت: بزرگترين مشكل اين مسابقات، ضعف داوري بود چرا كه داوراني كه به اين دوره از مسابقات دعوت شده بودند، در سطح اين باشگاه ها و بازيكنان نبودند.


"حميد رضا صمد زاده" سرپرست تيم بسكتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار ايرنا در بيروت با اشاره به برد اين تيم در سه بازي مقدماتي اش مقابل نمايندگان لبناني، عراقي و اردني گفت: با توجه به اينكه امسال سه تيم از غرب آسيا به مسابقات نهايي بسكتبال باشگاه هاي آسيا راه خواهند يافت، تمامي تيم ها در اين دوره با تمامي قدرت خود به لبنان آمده بودند و تيم مهرام به ياري خدا توانست در مرحله مقدماتي تمامي بازي هاي خود را با برد پشت سر بگذارد.

صمدزاده با تاكيد بر اينكه تيم مهرام با هدف قهرماني پا به اين دوره از مسابقات گذاشته است، افزود: هيات مديره باشگاه مهرام تصميم دارد كه در صورت قهرماني تيم در باشگاه هاي غرب آسيا، پاداشي در خور شان به بازيكنان اعطا كند.

سرپرست تيم بسكتبال مهرام با اشاره به اينكه اين تيم درگير بازي هاي ليگ ايران نيز است، ادامه داد: تيم مهرام، صدر نشين جدول ليگ برتر بوده و تا كنون هيچ باختي نداشته است و دوشنبه هفته جاري به مصاف تيم پتروشيمي خواهد رفت.

وي در پايان اظهار داشت كه اعضاء تيم مهرام عصر دوشنبه بيروت را به مقصد تهران ترك خواهند گفت.

لازم به ذكر است كه تيم مهرام در نخستين بازي خود مقابل تيم "دهوك" عراق با نتيجه 88 بر 65 و در دومين بازي مقابل تيم ASU اردن با نتيجه 87 بر 57 به پيروزي دست يافت.

اين تيم در آخرين بازي خود عصر يكشنبه مقابل تيم قدرتمند "شامبويل" لبنان قرار گرفت و در پايان با نتيجه 67 بر 64 اين تيم را در هم كوبيد.

مهرامي‌ها با اين پيروزي صدرنشين گروه B شدند و در مرحله بعد رقابت‌هاي غرب آسيا بايد به مصاف آرامكس اردن، تيم چهارم گروه A بروند.شانفيل هم كه پس از مهرام رده دوم گروه B را از آن خود كرد حريف پتروشيمي ايران، تيم سوم گروه A شد.

اما در بازي نخست روز آخر رقابت‌هاي اين گروه دوهوك عراق و دانشگاه اردن برابر هم قرار گرفتند. اين 2 تيم كه هر 3 بازي گذشته خود را با شكست پشت سر گذاشته بودند جدالشان در 4 كوار‌تر با برد 113 بر 106 دوهوك عراق به پايان رسيد و اين تيم در مكان چهارم گروه قرار گرفت. دوهوك با اين برد به دور بعد صعود كرد و حريف الرياضي لبنان شد.

المتحد لبنان هم كه روز گذشته مقام سومي‌اش تثبيت شده بود، بايد برابر ذوب‌آهن ايران، تيم دوم گروه A قرار بگيرد.

برنامه ديدارهاي دور دوم:

مهرام ايران - آرامكس اردن

شانفيل لبنان - پتروشيمي ايران

ذوب‌آهن اصفهان - المتحد لبنان

الرياضي لبنان - دوهوك عراق

تيم‌هاي حاضر در اين مرحله كه حذفي خواهد بود به صورت رفت و برگشت برابر هم قرار مي‌گيرند و 4 تيم بر‌تر راهي نيمه ‌نهايي مي‌شوند.

خاور**1030**2047**

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30788403

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن