تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817453670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست ويژه سازمان ليگ برتر و جمعيت هلال احمر براي شهرآورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نشست ويژه سازمان ليگ برتر و جمعيت هلال احمر براي شهرآورد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ گفت: ديدار استقلال و پرسپوليس يك بازي عادي تلقي نمي شود و تمام جامعه را تحت تاثير قرار مي دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كميته فرهنگي سازمان ليگ، سازمان ليگ برتر در راستاي اجراي طرح« هميار فرهنگي ليگ برتر»، نشست مشتركي ر ا با جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران امروز صبح در محل سازمان ليگ برگزار كرد.

در اين نشست كه با حضور عزيزاله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر، ظاهر رستمي دبيركل هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، حميدرضا احمدي رئيس كميته فرهنگي سازمان ليگ و حجت الله هاشم بيگي عضو كميته فرهنگي سازمان ليگ برگزار گرديد، طرفين بر ارائه راهكارهاي مختلف جهت پشتيباني امدادي از تماشاگران فوتبال تأكيد كردند.

در اين نشست، عزيزاله محمدي ضمن تقدير و تشكر از زحمات قبلي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در راستاي خدمات امدادي به تماشاگران فوتبال، گفت: اعتقاد من اين است كه هلال احمر نقش بسيار اساسي در خدمت رساني به مردم دارد و از سوي ديگر، ورزش و علي الخصوص فوتبال، فرصت هايي را براي كشور ايجاد مي كند و به عنوان يك تفريح و سرگرمي بسيار مهم براي جوانان است.

محمدي ادامه داد: مسابقه استقلال – پرسپوليس به عنوان يك مسابقه عادي تلقي نمي شود و تمام بدنه جامعه را تحت تأثير قرار مي دهد و طبيعي است كه استقبال از اين مسابقه فراتر از حد تصور مي باشد. خيلي از جوانان، شب قبل از مسابقه در اطراف استاديوم آزادي مستقر مي شوند تا بتوانند صبح روز مسابقه بليط مسابقه را تهيه كنند. لذا، ما بايد در حد توان امكانات رفاهي مناسبي از قبيل؛ امكانات مواد غذايي، خدمت امدادي، سرويس بهداشتي سيار و... را براي تماشاگران فراهم آوريم.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: همه ما بايد تلاش كنيم كه در مسابقات فوتبال، آرامش بر مردم حكمفرما باشد و با خيال آسوده از تماشاي مسابقه لذت ببرند.

در ادامه جلسه، ظاهر رستمي ضمن تشكر از تمام كساني كه در حوزه ورزش بصورت صادقانه فعاليت مي كنند، گفت: لازم مي دانم از اعضاي محترم سازمان ليگ بابت زحماتشان تشكر كنم. بنده سال هاي زيادي در سازمان بهزيستي و در حوزه آسيب هاي اجتماعي مسئوليت داشته ام. بايد قبول كنيم كه در حال حاضر، آسيب هاي اجتماعي فراواني از قبيل؛ اعتياد به مواد مخدر و... جوانان را تهديد مي كند.

رستمي ادامه داد: اعتقاد راسخ بنده اين است كه هيچ جايي به اندازه ورزش نمي تواند از بروز آسيب هاي اجتماعي جلوگيري كند. البته، ورزش نيز بدون توجه به مسائل فرهنگي و تربيتي نمي تواند موفقيتي كسب كند. بايد با يك برنامه ريزي مناسب و منسجم، برنامه هاي فرهنگي و تربيتي را در كنار ورزش بكار گرفت تا با اهداف متعالي دست يابيم.

وي افزود: نبايد ورزش را فقط وظيفه وزارت ورزش و جوانان يا ارگان خاصي بدانيم، بلكه تمام بدنه جامعه بايد به مسئله ورزش توجه نمايند. ما هم درصدد هستيم با برنامه ريزي مناسب در حوزه ورزش فعاليت گسترده اي داشته باشيم و تاكنون نيز دهها سالن ورزشي را در راستاي اهداف خويش براي ورزش هاي مختلف بازسازي كرده ايم.

دبيركل هلال احمر تأكيد نمود: فوتبال هيچ گاه براي جامعه يك چالش نيست. زماني چالش خواهد بود كه بصورت تك بعدي به اين ورزش نگاه كنيم و امور تربيتي و فرهنگي را در كنار شور جوانان در نظر نگيريم. زماني كه يكصد هزار نفر در جايي جمع مي شوند، بهترين فرصت براي تبليغ خط فكري مناسب در بين جوانان است.

ظاهر رستمي با اظهار اميدواري نسبت به اينكه در آينده بتوانيم همكاري هاي گسترده اي را در راستاي خدمت به تماشاگران عزيز فوتبال داشته باشيم، گفت: به اعتقاد من اگر تعداد زيادي از امدادگران در داخل سكوهاي ورزشگاه مستقر شوند، خود اين مسئله باعث آرامش روحي و رواني تماشاگران مي شود و لذا بايد به سمتي حركت كنيم كه در آيند تعداد امدادگران داخل ورزشگاه را با همكاري همديگر افزايش دهيم.

عزيزاله محمدي نيز تاكيد كرد: سازمان ليگ نيز در راستاي اهداف بشردوستانه و صلح و دوستي هلال احمر تلاش خواهد نمود و از هلال احمر تقاضا داريم در زمينه آموزش امدادي نيروهاي داوطلب سازمان ليگ نيز همكاري نمايد.در پايان اين جلسه، عزيزاله محمدي با اهداي لوح تقدير از زحمات دبير كل و اعضاي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران بابت همكاري آنان در مسابقات اخير شهرآورد پايتخت تقدير و تشكر كرد.

لازم به ذكر است كه طرح هميار فرهنگي شامل كارگروه‌هاي مختلفي از قبيل؛ هميار پليس، هميار بهداشت، هميار تاكسيراني، هميار هوادار، هميار آسيب شناسي، كارگروه اساتيد و دانشجويان و هميار هلال احمر مي باشد كه با استقبال خوب جمعيت هلال احمر و دستور دبير كل اين جمعيت، « هميار هلال احمر» از امروز فعاليت خود را بصورت رسمي آغاز كرد.

همچنين، بنا به دستور دبيركل جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، تعداد زيادي از امدادگران اين جمعيت در هفتاد و چهارمين شهرآورد پايتخت در كنار همياران فرهنگي و در قالب« هميار هلال احمر» حضور خواهند داشت و در داخل سكوهاي ورزشگاه به تماشاگران فوتبال خدمات امدادي و درماني ارائه خواهند نمود.

انتهاي پيام/خ

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن