تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814982749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار سيستان و بلوچستان:نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب فرصتي براي اعتلاي سرزمين ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار سيستان و بلوچستان:نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب فرصتي براي اعتلاي سرزمين ايران است
خبرگزاري فارس: معاون سياسي ـ امنيتي استاندار سيستان و بلوچستان گفت: برپايي نمايشگاه 30 سال دستاوردهاي دولت فرصتي است تا نقاط ضعف و قوت را ديده و براي اعتلاي اين سرزمين گام‌هاي بلندي برداشت.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، جلال سياح پيش از ظهر امروز در آيين افتتاح نمايشگاه 30 سال دستاوردهاي دولت كه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: اين ايام يادآور اين است كه ملت مسلمان ايران با حضور حضرت امام (ره) توانست طومار رژيم شاهنشاهي و حاكميت خارجي در هم بپيچد و حكومتي برپايه اسلام ناب محمدي در اين خطه بنا نهد.
معاون استاندار سيستان و بلوچستان افزود: اين ايام فرصتي است براي مرور هر چند اجمال تا كارنامه نظام در عرصه‌هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي كه يك رسالت بر دوش كارگزاران اين نظام است به خوبي منعكس شود و فرصتي براي درك بيشتر روايات آشكار و پنهان و دستاوردهاي اين ملت است.
معاون استاندار سيستان و بلوچستان اضافه كرد: با نگاهي به حوادثي كه در اين ماه‌هاي اخير در منطقه روي داد و از طريق رسانه‌ها مطلع شديم صحت اين مدعا است.
سياح تصريح كرد: جنگ 33 روزه در لبنان و حماسه مردم مظلوم و مبارز غزه دو نماد تحقق شعار اسلامي مردم در منطقه بود، مردمي با دست‌هاي خالي كه اين جلوه پيروزي ايران را نشان مي‌دهد و اين فقط يك حرف نيست بلكه دشمنان هم به اين موضوع اذعان دارند كه اين پيروزي نتيجه مقاومت و ايمان مردم مسلمان در منطقه است.
وي خاطرنشان كرد: در داخل كشور ما هم پس از پيروزي انقلاب اسلامي علي‌رغم توطئه‌هاي بسيار از جانب دشمنان داخلي و خارجي، خوشبختانه ملت ما دستاوردهاي بسياري داشته و اين دستاوردها را در بدترين و سخت‌ترين شرايط به وجود آورده‌ايم كه استقلال كشور يكي از اين موارد است و به سادگي نمي‌توان از آن گذشت چراكه حكومت پهلوي تشكيلش حاصل يك توطئه از جانب عاملان انگلستان در اين سرزمين بود.
وي افزود: در عرصه‌هاي علمي در اين مدت 30 سال دستاوردهاي مختلفي داشته‌ايم و اينها از ديد دشمنان‌مان پنهان نمانده است، آزمايش موفقيت‌آميز دوباره پرتاب ماهواره اميد در اين ايام از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است.
معاون استاندار سيستان و بلوچستان بيان كرد: تكنولوژي‌هاي ارتباطي خوب و نزديكي را در كشور به دست آورده‌ايم كه در شرايطي به وجود آمده‌اند كه مشكلات عديده‌اي داشته‌ايم و اين حركات موفق حلاوت اين ايام را بيشتر كرده است.
وي گفت: استان سيستان و بلوچستان نيز در طول محروميت‌هاي رژيم شاهنشاهي در طي سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، كارهاي ارزشمندي انجام داده و در سال‌هاي پس از انقلاب و با رويكرد عدالت محورانه دولت نهم اين عملكرد روند پرشتابي را گرفته است.
سياح افزود: پس از پيروزي انقلاب علاوه بر خدمتگزاري به نظام موفق شدند با همكاري مردم به دستاوردهاي چشمگيري برسند به طوري كه چهره استان در سال‌هاي آينده نيز بهتر از امروز خواهد بود با توجه به اقدامات دولت در كارهاي زيربنايي كه انجام داده است.
انتهاي پيام/ش10

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن