تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816597705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح انتقال آب سد دوستي/احمدي نژاد: راه ملت ايران همدلي براي پيشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افتتاح انتقال آب سد دوستي/احمدي نژاد: راه ملت ايران همدلي براي پيشرفت است
رئيس جمهور با بيان اينكه راه ملت ايران همدلي و كار كردن براي پيشرفت ايران است گفت: هر كاري غير از اين راه انحرافي براي ملت ايران محسوب مي شود چرا كه دشمنان ما از پيشرفتهاي ما عصباني هستند.

به گزارش خبرنگار مهر دكتر محمود احمدي نژاد كه ظهر امروز براي افتتاح طرح خط انتقال آب از سد دوستي به مشهد وارد استان خراسان رضوي شده بود پس از افتتاح اين طرح در جمع كاركنان آن اظهار داشت: خراسان رضوي و مشهد و قلب آن يعني امام رضا(ع) قبله دلهاي همه مومنان، آزادگان و عدالت طلبان جهان است.

وي افزود: وجود امام رضا(ع) موجب رحمت بي پايان الهي براي ملت ما و همه مومنان و عاشقان است و باور ما اين است كه تمام ملت ايران از هر كاري كه براي مشهد و در مشهد و براي زائران انجام مي شود از صميم قلب خوشحالند.

احمدي نژاد مشهد را متعلق به همه ملت ايران دانست و گفت: شايد بهتر اين باشد كه بگوئيم مشهد متعلق به همه بشريت است.

رئيس جمهور با بيان اينكه كارهاي خوبي در مشهد مقدس در حال انجام است، تصريح كرد: در برابر نياز مشهد هنوز ما در اوايل راه هستيم.

احمدي نژاد با اشاره به طرح خط انتقال آب از سد دوستي به مشهد اظهار داشت: اين طرح يك طرح بزرگ است و همه اجزا و عواملي كه در بقيه نقاط دنيا براي آبرساني مورد استفاده قرار مي گيرد را در بر دارد چرا كه از سد، خط انتقال آب، تصفيه خانه و پمپاژ تشكيل شده است.

وي خاطرنشان كرد: اين طرح يكي از زيباترين و پيچيده ترين طرح هاي انتقال آب به مشهد محسوب مي شود و اين كار هديه اي به مردم مشهد است.

رئيس جمهور با بيان اينكه اين طرح بركات ديگري هم داشت تصريح كرد: يك كارخانه لوله سازي براي اين طرح راه اندازي شد كه امروز مي تواند براي طرح هاي مشابه آن نيز مفيد باشد.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه امروز تقريبا در همه بخش هاي آبي كشور خودكفا و همچنين صادر كننده نيز هستيم اظهار داشت: ايران در مطالعه و طراحي سدسازي، انتقال آب ، تصفيه خانه هاي آب خودكفا هستيم و انشاءالله در پمپاژها نيز به خودكفايي خواهيم رسيد.

وي همچنين گفت: در حال حاضر 98 سد در كشور در دست ساخت است كه در تاريخ كشورمان و همچنين ساير كشورها بي سابقه است.

رئيس جمهور افزود: اكنون بيش از 170 سد در دست مطالعه ، 240 پروژه تصفيه خانه فاضلاب در حال اجرا و 650 طرح آبرساني نيز در دست اجرا است.

احمدي نژاد ضمن ابراز خرسندي از اينكه رشد صنعت آب كشور رشد بسيار خوبي است خاطرنشان كرد: با اين اقدامات مي توانيم روستاها، شهرها و زمينهاي كشاورزي را به خوبي آبياري كنيم.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به ايام دهه فجر انقلاب اسلامي تصريح كرد: ما بايد ايران را بسازيم و ايران بايد به يك الگوي تمام عيار و ناب براي همه ملتها تبديل شود چرا كه ساختن ايران يك كار آرماني و همه جانبه است.

وي افزود: ما بايد در عرصه پزشكي و علوم انساني پيشرفت كنيم و در ايجاد زيرساخت ها و كارهاي عمراني نيز كوشا باشيم.

احمدي نژاد گفت: علاوه بر اين اقدامات همزمان نيز بايد در فضا حضور يابيم و قله هاي علمي را در فضا فتح كنيم و به همان ميزان بايد به تامين آب يك روستا ، احداث يك درمانگاه ، يك راه روستايي ، يك راه آهن و بزرگراه اهتمام ويژه داشته باشيم.

رئيس جمهور افزود: نمي توان گفت به دليل اينكه دنيا در صنايع گوناگون پيشرفت كرده ما هم بايد به دنبال آنها برويم و از نيازهاي روزمره مردم غافل شويم لذا در سال جاري بيش از 70 هزار پروژه عمراني در كشور در حال اجرا است.

وي با بيان اينكه راه همين است و هر كار ديگري جز ايستادن، همدلي و كار كردن براي پيشرفت ايران راه انحرافي است گفت: هر كاري غير از اين كار انحرافي براي ايران است چرا كه ملت ايران امروز بيش از سال 57 مصمم، آگاه و روشن بين ايستاده اند و در مسير انقلاب حركت مي كنند و براي ساختن ايران مصمم هستند لذا بايد اين امر را حفظ كنيم.

احمدي نژاد تاكيد كرد: دشمنان ما از پيشرفتهاي ما عصباني مي شوند و همه طراحيهاي آنان براي اين است كه ما پيشرفت نكنيم لذا همه تحريمها براي ايجاد مزاحمت است تا حركت ما به سمت قله هاي پيشرفت كند يا متوقف شود.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: اما مشاهده مي كنيم كه ملت ايران همه گردنه ها و موانع را پشت سر مي گذارند و من ترديد ندارند كه اين ملت در آينده بسيار نزديك بر قله افتخارات جهان خواهد ايستاد و فرياد توحيد و نداي الله اكبر سر خواهد داد.

وي همچنين افزود: بيش از 20 هزار پروژه در دهه فجر در حال افتتاح است.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن