تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816714659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان محيط زيست: طرح مطالعه وضعيت رودخانه‌هاي كرخه و زهره در حال انجام است به منظور مبارزه با آلودگي هوا درصدد استاندارد كردن خروجي خودروها هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سازمان محيط زيست: طرح مطالعه وضعيت رودخانه‌هاي كرخه و زهره در حال انجام است به منظور مبارزه با آلودگي هوا درصدد استاندارد كردن خروجي خودروها هستيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست كشور گفت: طرح مطالعه 9 رودخانه مهم كشور در حال انجام است. در اين مطالعات منابع آلاينده، وضعيت كيفي آب، منشا آلودگي‌ها و راه‌هاي مبارزه با آنها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ دكترحسن اصيليان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: در خوزستان اين طرح، با مطالعه 2 رودخانه كرخه و زهره در حال انجام است كه تا كنون50 تا 60 درصد از اين مطالعات انجام شده است.

وي افزود: مطالعات آلودگي خاك 6 استان در برنامه كاري سازمان محيط زيست كشور قرار دارد كه اميدواريم به‌زودي اطلس آلودگي خاك استان خوزستان تهيه ‌شود.

اصيليان خاطرنشان كرد: براي مبارزه با آلودگي هوا، درصدد استاندارد كردن خروجي ‌خودروها هستيم . منابع ثابت توليد آلودگي در خروجي‌ها بايد به حد استاندارد برسد.

وي گفت: سازمان محيط زيست120 آزمايشگاه معتمد در كشور دارد كه تعداد اين آزمايشگاهها و ميزان تجهيزات آنان در سطح استانها در حال افزايش است.

معاون سازمان محيط زيست كشور ادامه داد: همچنين در آئين نامه سازمان محيط زيست كشور يك بند مبني بر اعمال سياست تشويقي براي صنايعي كه شاخصهاي زيست محيطي را رعايت مي‌كنند، در نظر گرفته شده است.

وي عنوان كرد: طرح‌هاي بزرگ صنعتي كشور بر اساس قانون، مشمول مطالعات ارزيابي هستند. اين طرح‌ها در كميته كشوري ارزيابي مطرح شده و در صورت دريافت امتيازهاي لازم از سوي سازمان محيط زيست مجوز آغاز فعاليت را دريافت مي‌كنند. اين كميته، با توجه به پتانسيل‌ها و نيروهاي كارشناسي و تخصصي موجود در 8 استان از جمله خوزستان به صورت مستقل فعاليت مي‌كند.

اصيليان تصريح كرد: در كميته ارزيابي استان خوزستان كه روز گذشته تشكيل شد، طرح تثبيت ظرفيت پالايشگاه آبادان بررسي گرديد كه در صورت رعايت ملاحظات زيست محيطي، كنترل و رساندن خروجي خودروها‌ به حد استاندارد، با تثبيت ظرفيت اين پالايشگاه موافقت مي‌شود.

معاون سازمان محيط زيست كشور عنوان كرد: اين اسكله موجب آلودگي خاك شده و با توجه به حساسيت منطقه در كميته ارزيابي استان مقرر شد با بازديد از منطقه، ساماندهي بندر ماهشهر به جاي دريا، در محل جاده دسترسي به بندر انجام شود.

وي بيان كرد: مجوز راه‌اندازي طرح تصفيه‌خانه بزرگ فاضلاب شرق اهواز نيز در اين كميته صادر شد. همچنين طرح ارتقاء سد تنظيمي گتوند امتياز لازم را از سوي كميته ارزيابي استان دريافت و اين طرح نيز به تصويب رسيد.

اصيليان با اشاره به طرح فولاد شادگان يادآور شد: با توجه به اين‌كه طرح فولاد شادگان در مجاورت تالاب بين‌المللي شادگان قرار دارد و به دليل موقعيت حساس تالاب بنا شد كميته ارزيابي، وضعيت اين طرح را بازرسي كند.

وي گفت: مطالعه مكان‌يابي دفع پسماندهاي ويژه استان خوزستان به پايان رسيده و در انتظار تشكيل كميته پسماند خوزستان هستيم. به اين منظور، توسط وزارت نفت مكاني در ماهشهر در نظر گرفته شده و راه‌اندازي اين مكان گامي مثبت و در بهبود شرايط زيست محيطي خواهد بود.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن