تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816934752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن‌هاي دهه فجر در راديو


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جشن‌هاي دهه فجر در راديو
جام جم آنلاين: شبكه‌هاي مختلف راديويي بيش از 1800 برنامه را در قالب‌هاي متنوع نمايشي، تركيبي و گفت‌وگو محور براي ايام دهه فجر تدارك ديده‌اند.


محمدحسين صوفي، معاون صدا در گفت‌وگو با «جام‌جم» ضمن اعلام اين خبر گفت: 1885 برنامه با 195 عنوان در روزهاي دهه فجر تقديم شنوندگان مي‌شود كه رويكرد اصلي اين برنامه‌ها شادي‌بخشي، معرفي پيشرفت‌هاي كشور در عرصه‌هاي گوناگون و بيان خاطرات دوران انقلاب است و در 53 هزار و 608 دقيقه پخش مي‌شود.

صوفي افزود: راديو به عنوان رسانه‌اي فراگير و داراي مخاطباني با سلايق گسترده قصد دارد در دهه فجر امسال با توجه به تقارن آن با ماه ربيع‌الاول و سالروز تولد نبي مكرم اسلام (ص) باشكوه‌تر از گذشته به پخش برنامه‌هاي متنوع در قالب نمايش، طنز، گزارش، گفت‌وگو، مستند، مصاحبه و سخنراني بپردازد و لحظات به ياد ماندني را براي شنوندگان خلق كند.

وي با بيان اين كه ماهيت‌شناسي انقلاب اسلامي ايران در نگاه امام و رهبري از جمله اهداف برنامه‌هاي امسال است، گفت: در برنامه‌هاي راديويي دهه فجر به معرفي آثار مكتوب منتشر شده با موضوع انقلاب، معرفي مبارزان دوران ستمشاهي و بيان خاطرات آنها، بررسي نظريه‌ها و علل شكل‌گيري انقلاب، اطلاع‌رساني از مسابقات ورزشي دهه فجر، اطلاع‌رساني از نمايشگاه‌ها و بررسي تأثير انقلاب اسلامي در افزايش عدالت اقتصادي در جامعه پرداخته شده است.

در برنامه‌هاي امسال به معرفي دستاوردهاي علمي، اقتصادي و فرهنگي و رسانه‌اي نيز توجه شده است. قبل از انقلاب دو شبكه راديويي و تلويزيوني داشتيم اما امروز بيش از 120 شبكه راديويي و تلويزيوني در كشور در حال فعاليت هستند. همچنين ضريب نفوذ اين شبكه‌ها نيز افزايش پيدا كرده است.

پخش 27 نمايش راديويي با موضوع انقلاب

صوفي افزود: پخش مشاعره‌هايي با رويكرد پيروزي انقلاب، آشناسازي كودكان با ارزش‌هاي انقلاب، پخش ويژه‌برنامه‌هاي شاد و نقد و بررسي فيلم‌ها و تئاترهاي نمايش داده شده در دهه فجر از ديگر محورهاي در نظر گرفته شده براي برنامه‌هاي دهه فجر امسال است.

همچنين راديو با پخش 27 عنوان برنامه نمايشي از شبكه‌هاي مختلف با رويكردهاي تفريحي، سرگرمي، اطلاع‌رساني و آموزشي، ايام‌الله دهه فجر را گرامي مي‌دارد. مصاحبه با گروه‌هاي مرجع همچون ورزشكاران، هنرمندان،‌ دانشگاهيان و روحانيون از ديگر محورهاي برنامه‌هاي امسال است.

وي با تشريح ويژگي‌هاي برنامه‌هاي 20 شبكه مختلف راديويي گفت:‌ راديو سلامت با برنامه «عصر شكوفايي» به بررسي پيشرفت‌هاي 33 ساله انقلاب در حوزه‌هاي سلامت مي‌پردازد. راديو قرآن با برنامه «مهر تابان» دستاورد‌هاي قرآني انقلاب را معرفي مي‌كند.

برنامه «بوطيقا» كه از راديو فرهنگ پخش مي‌شود ادبيات داستاني انقلاب اسلامي را بررسي مي‌كند. راديو صداي آشنا با برنامه «آفتاب نو» به بررسي تأثير انقلاب اسلامي بر فرهنگ، تمدن و اقتصاد ايران زمين مي‌پردازد.

صوفي با بيان اين كه 27 عنوان نمايش راديويي با موضوع انقلاب از شبكه‌هاي مختلف براي شنوندگان پخش مي‌شود، گفت:‌ نمايش «سفير» كه از راديو ايران در 10 قسمت پخش مي‌شود، ماجراي حمل مواد مخدر توسط گروه اشرف پهلوي را بازگو مي‌كند.

سال‌هاي گمشده، تهران 54،‌ گلوله‌اي كه با من سفر كرد،‌ كلاف سردرگم، خاطرات ملك بانو و حريق دريا نيز عناوين ديگر نمايش‌هايي است كه در اين مدت از راديو پخش مي‌شود.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن