تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816213886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضايي: ايران جزء ده كشور برتر دنيا ست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رضايي: ايران جزء ده كشور برتر دنيا ست
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهارداشت: تشكيل دولت ملي ودولت مستقل و دستيابي به مردم سالاري از دستاوردهاي اين انقلاب به شمار رفته و موجب اقتدار ايران شده است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: ايران د ر عرصه سياسي، امنيتي، دفاعي قدرت برتر منطقه بوده و درجهان جزء ده كشور برتر دنيا ست.

به گزارش ايسنا، محسن رضايي در جمع دانشجويان دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) قزوين با بيان اين مطلب، افزود: نفوذ سياسي ايران درمنطقه از همه كشور ها بيشتر است و اين قدرت بدون تكيه بر قدرت‌هاي بين المللي تبديل به يك دولت خود جوش و پايدار شده است.

وي در ارزيابي از سه دهه عمر انقلاب گفت: در اين سه دهه گام‌هاي بلندي برداشته شده وملت ايران به روياهاي دست نيافتني خود در پيش از انقلاب دست يافته است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهارداشت: تشكيل دولت ملي ودولت مستقل و دستيابي به مردم سالاري از دستاوردهاي اين انقلاب به شمار رفته و موجب اقتدار ايران شده است.

وي درخصوص وضعيت اقتصادي كشور گفت: از لحاظ وضعيت اقتصادي و صنعتي تجاري و علمي از دنيا عقب بوده و بايد در دهه چهارم انقلاب اين شكاف‌ها را پر كنيم .

رضايي از چاپ كتاب دوم انقلاب خبر داد وگفت: دليل تدوين اين كتاب پر كردن شكاف‌ها و پيشرفت بوده كه در هفت فصل به مواردي از قبيل سياست‌هاي اصل 44 و ايران 1404 پرداخته شده است.

وي افزود: در دهه چهارم با شعار پيشرفت و عدالت براي رسيدن به جامعه آرماني بايد در تلاش باشيم و با جهاد و تحول جديد ايده ها را عملياتي نماييم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به نقش مهم نخبگان دراين دهه اشاره كرد و گفت: نقطه آغاز شكوفايي تمدن ايران در دهه چهارم نخبگان هستند و بايدبه صحنه آمده تا با تلاش و پژوهش در رفع انبوهي از سوالات ،شعار پيشرفت براي رسيدن به ايران 1404 تحقق يابد.

وي با تاكيد بر اين كه بايد مردم و نخبگان همراه هم باشد، عنوان كرد: حضور نخبگان درجامعه به عنوان راهبرد ملي تلقي شده و بايد اجازه دهيم با بسيج انسان‌ها و نخبگان سرنوشت فرهنگي و اقتصادي كشور تحت تاثير قرار گيرد.

رضايي تصريح كرد: صحنه بين المللي براي فعاليت ايران فراهم است و رمز موفقيت در به ميدان آمدن نخبگان در تمام زمينه ها مي باشد.

وي در ادامه در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان در مورد سياست‌ها و عملكرد فعاليت هاي دولت نهم گفت: يكي از پر تلاش ترين دولت‌ها در سي سال گذشته دولت نهم بوده كه با تصميم گيري‌هاي وسيع و تلاش‌هاي شبانه روزي و كم كردن فاصله مردم و دولت با سفرهاي استاني موفق عمل كرده است.

وي درخصوص آسيب ها و نواقص اين دولت گفت: دراين دولت درگيري ها و اختلافات زياد بوده و ما شاهد افزايش ثبات و وحدت بين مجلس و دولت در اين دوران نبوديم.

وي درخصوص سوال ديگري از دانشجويان پيرامون كسري بودجه سال 88 بيان داشت: درسياست‌هاي اصل 44 پيش بيني مي شد كه ما روزي به كسري بودجه برسيم و دراين راستا اقتصاد كشور اجازه نمي دهد كه پس انداز ها به مسيري ديگر هدايت شود، بنابراين بايد برا ي حل مشكل بودجه دولت يك بازنگري در فعاليت‌هاي خود داشته باشد.

وي درادامه درخصوص طرح وحدت ملي گفت: اين طرح برا ي شرايط بحراني پيش بيني مي شود كه بنده به دليل وجود داشتن احزاب فراوان دركشور معتقد به طرح ائتلاف كارآمد و متعهد بوده كه از اين ائتلاف دولت كارآمدي طلوع كند.

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن