تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

13 بهمن؛ روز مهماني لاله‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 13 بهمن؛ روز مهماني لاله‌ها
خبرگزاري فارس: رئيس كميته ايثارگران دهه فجر انقلاب اسلامي استان قم گفت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي، 70 گلزار شهيد استان قم و توابع آن غبارروبي و عطرافشاني خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، محمدكاظم پوراميني پيش از ظهر امروز در نشست خبري تشريح برنامه‌هاي كميته ايثارگران دهه فجر انقلاب اسلامي استان قم اظهار داشت: كميته ايثارگران دهه فجر استان قم، اصلي‌ترين و محوري‌ترين برنامه خود را تجليل از ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا و سپاس از آنها به پاس ايثار و فداكاري براي اسلام و انقلاب اسلامي قرار داده است.

وي ابراز داشت: برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب در بخش ايثارگران روز 12 بهمن با حضور در بيت امام راحل و تجديد بيعت با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي آغاز خواهد شد.

رئيس كميته ايثارگران دهه فجر انقلاب اسلامي استان قم بيان داشت: در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي، مهماني لاله‌ها با حضور همه مردم در گلزارهاي شهداي شهرها و روستاها و عطرافشاني و غبارروبي مزار شهدا برگزار مي‌شود.

وي تصريح كرد: در استان 70 گلزار شهيد با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و مردم قدرشناس استان، گلباران و غبارروبي شده و مردم تجديد بيعتي با آرمان‌هاي شهدا خواهند داشت.

پور اميني ادامه داد: در طول دهه فجر تجليل از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان را خواهيم داشت و برنامه‌ريزي شده تا دستگاه‌ها بتوانند از آنها تجليل كنند.

وي در عين حال از ديدار با خانواده‌ شهداي انقلاب خبر داد و افزود: طبق برنامه در اين دهه، با جانبازاني كه در انقلاب نقش‌آفريني كردند نيز ديدارهايي خواهيم داشت.

رئيس كميته ايثارگران دهه فجر انقلاب اسلامي استان قم ابراز داشت: همواره شاهد هستيم كه مردم در همه عرصه‌ها و تعظيم شعائر ديني و انقلابي پيشگام بودند و اميد است بتوانيم در اين راستا قدم‌هايي را برداشته و نسبت به شهداي گرانقدر اداي وظيفه كنيم.

وي با بيان اينكه كميته ايثارگران متشكل از همه دستگاه‌هاست و مسئوليت هر دستگاه در اجراي كار تعيين شده است، گفت: بنياد شهيد بنا دارد با تمام ظرفيت ورود كرده و نقش خود را ايفا كند.

پور اميني تصريح كرد: در دهه فجر انقلاب، 15 عنوان برنامه داريم كه از جمله آنها مي‌توان به يادواره شهداي انقلاب، ديدار با جانبازان بستري، اجراي تئاتر به مناسبت انقلاب، جشنواره شعر انقلاب و دفاع مقدس، يادواره شهداي دانش‌آموز و نامگذاري اماكن به نام شهدا اشاره كرد.

وي از نواخته شدن زنگ ايثار در اين ايام خبر داد و گفت: طبق برنامه، تعدادي از ايثارگران انقلاب و جنگ در اين دهه به مدارس اعزام مي‌شوند تا بتوانند ايثارگري‌‌هاي شهدا و جانبازان را براي نسل جديد تبيين كنند.

رئيس كميته ايثارگران دهه فجر انقلاب اسلامي استان قم تصريح كرد: هدف از اين برنامه، بيان خاطره و انتقال فرهنگ شهادت و ايثار و به عبارتي تجليل از خانواده‌هاي شهداي مدارس است.

وي همچنين از حركت نمادين كاروان گل‌ها در دو نقطه شهر خبر داد و افزود: اين كاروان از خيابان انقلاب به سمت گلزار علي بن جعفر(ع) و امامزاده ابراهيم از ميدان معصوميه تا گلزار شهداي شاه ابراهيم و از مسجد باب الجنه تا گلزار شهداي علي بن جعفر(ع) در مسير تشييع شهداي انقلاب حركت خواهد كرد و همزمان با ورود خود، قبور شهدا را گلباران و عطرافشاني مي‌كند.

انتهاي پيام/و۱۰

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن