تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
درخشش دوچرخه سواران قزويني
قزوين- خبرنگار كيهان:
دومين مرحله از مسابقات ليگ دوچرخه سواري كوهستان در بخش آقايان در دو رده سني جوانان و بزرگسالان و در مواد دانهيل و كراس كانتري از اول ديماه به مدت دو روز به ميزباني استان يزد برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات تيم شهرداري قزوين نماينده استان در اين رقابت ها در رده بندي تيمي بزرگسالان و در بخش دانهيل با 146 امتياز در رده سوم ايستاد و در بخش كراس كانتري بزرگسالان نيز تيم شهرداري قزوين با 107 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.
اما در رده بندي تيمي جوانان و در ماده دانهيل تيم شهرداري قزوين با 246 امتياز رتبه نخست را به خود اختصاص داد و در ماده كراس كانتري شهرداري قزوين با 129 امتياز رتبه سوم را از آن خود كرد.
رقابت بانوان واليباليست
چناران- باقري: مسابقات واليبال قهرماني بانوان چناران با حضور 6 تيم مجموعه ورزشي تختي اين شهر برگزار شد. در اين دوره از مسابقات كه به صورت دوره اي برگزار شد تيم هاي كافه سنتي داريوش، كارواش بزرگ شهر و گلمكان به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند. به تيم هاي برتر جوايزي اهدا شد.
برگزاري مسابقات فوتسال
¤ در مسابقات فوتسال دسته دوم نوجوانان استان خراسان شمالي تيم فوتسال علم و ادب چناران با شكست در ديدار نيمه نهايي از رسيدن به فينال باز ماند و به مقام سوم دست يافت.
در اين ديدار كه در سالن الغدير چناران برگزار شد تيم علم و صنعت المهدي مشهد با حساب 3 بر 2 بر تيم علم و ادب چناران به پيروزي رسيد و به ديدار نهايي راه يافت و تيم علم و ادب چناران به مقام سوم دست يافت.
پياده روي روز هواي پاك
فيروزآباد فارس- خبرنگار كيهان: به مناسبت گرامي داشت روز هواي پاك و تشويق شهروندان به حفظ محيط زيست و جلوگيري از آلوده كردن هوا، يك برنامه پياده روي عمومي خانوادگي با حضور هزاران نفر از دوستداران ورزش و محيط زيست در فيروزآباد فارس برگزار شد.
شركت كنندگان در اين برنامه از بوستان ولي عصر(عج) تا مجتمع ورزشي تختي را پياده روي كردند.
در اين پياده روي راهپيمايان با شعارهاي سالم سازي محيط زيست، جلوگيري از آلودگي هوا و هواي پاك را خواستار شدند و در پايان به قيد قرعه به 70 نفر از شركت كنندگان هدايايي اهدا شد.
افتتاح سايت پروازي قزوين
قزوين- خبرنگار كيهان:سايت پروازي آسمان آبي قزوين با هزينه اي معادل 65 ميليون ريال، در منطقه باراجين با حضور تيشه گران دبير فدراسيون انجمن هاي ورزشي راه اندازي شد.
علاقه مندان به فعاليت در رشته هاي پاراگلايدر، پاراموتور، سقوط آزاد كايت و هواپيماهاي مدل در استان قزوين مي توانند به مجموعه ورزشي تختي و كميته ورزش هاي هوايي اين شهر مراجعه كنند.
ساخت پيست موتورسواري
كرج- خبرنگار كيهان:پيست موتورسواري با موافقت استاندار البرز و شوراي اسلامي شهر كرج بزودي در اين استان ساخته مي شود. در اين باره 2 هكتار زمين براي احداث پيست موتورسواري و اتومبيلراني و 2 ميليارد ريال اعتبار علي الحساب در اختيار هيأت اتومبيلراني و موتورسواري قرار مي گيرد.
برتري بانوان تكواندوكار البرز
¤ بانوان تكواندوكار البرز در مرحله دوم مسابقات انتخابي تيم تكواندو تيم ملي جوانان و بزرگسالان كه با حضور 16 تكواندوكار البرزي برگزار شد خوش درخشيدند و به مرحله اول اردوي آماده سازي تيم ملي راه يافتند.
گفتني است از تعداد 16 تكواندوكار، فاطمه نعمتي، ندا فرهود، نيلوفر شمس، سمانه شش پري، راحله آسماني، زهرا مظفري و نفيسه مخلصي از البرز انتخاب شدند.
زنجان ميزبان مسابقات تكواندو
زنجان-خبرنگاركيهان:در ديدار رئيس فدراسيون تكواندو كشور با استاندار زنجان مقرر شد استان زنجان در سال 1391 ميزبان مسابقات بين المللي فجر تكواندو باشد.
در اين ديدار مقرر شد خانه تكواندو زنجان براي ميزباني اين رقابت ها آماده شود.
برگزاري المپياد فرهنگي ورزشي در ساري
ساري-خبرنگاركيهان:¤ ششمين المپياد فرهنگي ورزشي پيشكسوتان وزارت نفت يادواره شهيد تندگويان در شش رشته ورزشي در مجتمع فرهنگي ورزشي نفت محمودآباد برگزار شد.
در اين مسابقات 360 ورزشكار در قالب تيم هاي نفت الف، نفت ب، پالايش و پخش الف، پالايش و پخش ب، پتروشيمي و شركت ملي گاز در 6 رشته شنا، شطرنج، تيراندازي، فوتسال، تنيس خاكي و تنيس روي ميز به مصاف هم رفتند.
آغاز ساخت خانه كشتي تايباد
تايباد-خبرنگاركيهان: با حضور وزير ورزش و جوانان كار ساخت خانه كشتي در تايباد آغاز شد. عباسي در اين سفر در جمع مردم شهر كاريز تايباد نسبت به مساعدت وزارت ورزش و جوانان براي بهره برداري از زمين چمن اين شهر قول مساعد داد.
ركاب زني از رشتخوار تا مشهد
رشتخوار-خبرنگاركيهان: دو كاروان زيارتي شامل 30 دوچرخه سوار از شهرستان رشتخوار به منظور شركت در مراسم سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و مراسم عزاداري دهه آخر صفر، مسير 200 كيلومتري رشتخوار را تا مشهد مقدس را ركاب زدند.
برگزاري واليبال نشسته بانوان در خميني شهر
درچه-خبرنگاركيهان: از سوي اداره بهزيستي شهرستان خميني شهر و با همكاري هيئت جانبازان و معلولين خميني شهر مسابقه واليبال نشسته معلولين با شركت 5 تيم برگزار شد كه در پايان تيمهاي اصفهان، خميني شهر و شهداي درچه به ترتيب اول تا سوم شدند. به تيم هاي برتر لوح يادبود و جوايزي اهدا شد.
تيراندازي با تفنگ بادي
¤ مسابقه تيراندازي با تفنگ بادي بانوان بسيجي خميني شهر با شركت 15 نفر برگزار شد كه در پايان مرضيه برخوردار از پايگاه بقيه الشهدا اول، ليلا جعفري از پايگاه بسيج مكتب الزينب دوم و حديث السادات موسوي از پايگاه مطهره سوم شدند. در پايان به برندگان جوايزي اهدا شد.
تهران قهرمان كبدي بانوان
¤ مسابقات ليگ برتر كبدي بانوان كشور به ميزباني اصفهان برگزار شد. در پايان اين مسابقات تيم كبدي بانوان تهران به مقام اول رسيد و تيم هاي اصفهان و رشت به ترتيب دوم و سوم شدند.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن