تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815444438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسعه و گسترش روابط همه جانبه ايران و سنگاپور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توسعه و گسترش روابط همه جانبه ايران و سنگاپور
سفير جديد سنگاپور در تهران و همچنين رئيس جديد مركز منطقه اي سازمان بهداشت جهاني عصر شنبه به صورت جداگانه با علي اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان ديدار و گفتگو كردند .


به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران ، وزير امور خارجه در ديدار جو تاي سو سفير جديد ترددي سنگاپور در كشورمان با ابراز خرسندي و خيرمقدم به وي و اشاره به جايگاه مهم اقتصادي و بازرگاني بندر سنگاپور در منطقه جنوب شرق آسيا ابراز اميدواري كرد كه در دوره ماموريت سفير جديد سنگاپور شاهد توسعه و گسترش بيش از پيش همه جانبه روابط بين تهران و سنگاپور از جمله در حوزه هاي اقتصادي و تجاري و همچنين علمي و فناوري باشيم.

جو تاي سو سفير جديد سنگاپور نيز در اين ديدار ضمن تشكر از صالحي و ابلاغ سلام هاي وزير خارجه كشورش به وي ، از پيشينه تاريخي و تمدني و فرهنگي ايران تجليل كرد و بر وجود ظرفيتهاي و زمينه هاي متنوع و متعدد براي توسعه روابط بين دو كشور تاكيد كرد.

وزير امور خارجه هم چنين در ديدار الوان رئيس جديد مركز منطقه مديترانه شرقي سازمان بهداشت جهاني (WTO) ضمن خوشامدگويي به وي و تبريك انتصابش به اين سمت ابراز اميدواري كرد در دوره مديريت وي بر اين مركز شاهد بسط و توسعه تعامل و همكاري هاي سازنده بين كشورمان و سازمان بهداشت جهاني باشيم.

صالحي در اين ديدار با اشاره به توانمندي‌ها و دستاوردهاي علمي و فناوري كشورمان در عرصه بهداشتي و درماني و به ويژه تجربيات ارزشمند ايران در ارتقاء سطح بهداشت و درمان و مبارزه با بيماريهاي مختلف در داخل ايران و همكاري هاي دوجانبه و چندجانبه در عرصه بهداشتي با كشورهاي مختلف منطقه از جمله عراق ، افغانستان و پاكستان ، آمادگي كشورمان را براي تداوم و تقويت اين همكاري ها و تبادل تجربيات با سازمان بهداشت جهاني اعلام كرد.

الوان رئيس جديد و عراقي مركز منطقه مديترانه شرقي سازمان بهداشت جهاني (WTO) نيز در اين ديدار ضمن تقدير و تشكر از حسن استقبال وزير امور خارجه و تاكيد بر نقش مهم و تاثيرگذار ايران در تامين و تقويت بهداشت و سلامت كشورهاي منطقه ، خواستار تقويت حمايتهاي ديپلماتيك ايران در عرصه منطقه اي براي تحقق اهداف سازمان بهداشت جهاني جهت ارتقاي سطح بهداشت و سلامت كشورهاي منطقه شد./پ2

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن