تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816690149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي عملكرد دولت و ايجاد نشاط اجتماعي سياه نمايي دشمنان را خنثي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معرفي عملكرد دولت و ايجاد نشاط اجتماعي سياه نمايي دشمنان را خنثي مي كند
اروميه - معاون سياسي اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با عنوان اينكه دشمن با سياه نمايي و فشارهاي سياسي در صدد نااميد كردن مردم در آستانه انتخابات است گفت: معرفي عملكرد دولت و كارآمدي نظام و ايجاد نشاط اجتماعي سياه نمايي هاي دشمنان را خنثي خواهد كرد .


ابراهيم فتح الهي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اقتدار نظام در گرو ارايه كارآيي و تزريق سرزندگي و نشاط به جامعه عليرغم تهديدهاي خارجي در مقطع كنوني است.

وي آيين هاي دهه فجر و بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب سلامي را بهترين فرصت براي بيان عملكرد دولت دانست و اظهار داشت: معرفي كارايي و اقتدار نظام و ايجاد شور و نشاط در جامعه دو محور اساسي در ايام دهه فجر است كه بايد مورد توجه مسوولان و برنامه ريزان باشد.

وي با تاكيد بر بهره گيري از همه ابزارها و امكانات براي بالا بردن كارآمدي نظام اسلامي اظهار كرد: جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي بايد وسيله اي براي نشان دادن عملكرد دولت و نظام اسلامي باشد.

فتح الهي گفت: مسوولان بايد با شادابي، نشاط و اميد آفريني در بين مردم حاضر شوند، ايجاد اميد بايد سرلوحه كار مسوولان باشد و سعي كنند تا خدمات دولت را عليرغم فشارهاي سياسي مختلف به مردم ارائه شود.

معاون سياسي اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر لزوم از بين بردن زمينه هاي شايعات و سياه نمايي هاي مغرضان گفت: بايد طوري اقدام كرد كه ريشه هاي شايعه در جامعه كاملا خشك شود.

فتح الهي خطاب به فرمانداران و مسوولين دستگاه هاي اجرايي افزود: براي پوشش كامل خبري ايام دهه فجر و افتتاح پروژه ها، بايد يك ارتباط نزديك و موثر با مطبوعات و رسانه هاي جمعي برقرار شود.

رييس ستاد انتخابات آذربايجان غربي با اشاره به شرايط منطقه اي و حركت هاي نظام استكباري براي منزوي كردن نظام اسلامي ياد آور شد: تحريم هاي غرب عليه ايران موضوع جديدي نيست، ايران اسلامي سي و سه سال است كه در تحريم رشد كرده، غربي ها در آستانه انتخابات به دنبال ايجاد فشار رواني دربين مردم هستند و ما بايد اين فشار ها را خنثي كنيم.

فتح الهي نقش رسانه ها در خنثي سازي توطئه هاي دشمنان را بسيار مهم و اثر گذار عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به شرايط منطقه و فشارهاي غرب عليه ملت ايران رسانه ها بايد در ايام دهه فجر، پوشش كامل تري از موفقيت ها و پيشرفت هاي ايران اسلامي ارايه دهند و به مردم اين پيام را بدهند كه همه پيشرفت ها و موفقيت ها درشرايط تحريم اتفاق افتاده است.

وي با عنوان اينكه دشمنان از هيچ كوششي براي سياه نمايي فروگذاري نمي كنند گفت: دشمنان در پي آن هستند كه در آستانه انتخابات تصويري مبهم و سياه از فضاي عمومي جامعه ارايه دهند و با ايجاد التهاب، نظام را از درون دچار مشكل كنند.

فتح الهي با عنوان اينكه دشمنان در مورد مسائل داخلي ايران دچار اشتباه محاسباتي شده اند افزود: دشمنان از هر فرصتي براي ورود به مسائل ايران استفاده مي كنند، غافل از اينكه با تهديد ، تحريم و ترور دانشمندان هسته اي نخواهند توانست ايران قدرتمند را منزوي كنند.

معاون سياسي اجتماعي استاندار آذربايجان غربي، ميزان مقاومت مسوولين در مقابل فشارها را معيار غربي ها براي پيشروي دانست و گفت: هر كجا مقاومت سرسختانه بوده غربي ها عقب نشسته اند.

فتح الهي با اشاره به استراتژي غلط دولت اصلاحات در مواجهه با پرونده هسته اي ايران گفت: با تدبير عالمانه دولت نهم و دهم، الان اوضاع تغيير كرده، اگر قبلاً دشمنان براي مذاكرات هسته اي پيش شرط تعيين مي كردند حالا جمهوري اسلامي است كه شرايط مذاكره را تعيين مي كند كه اين يك پيروزي بزرگ در ديپلماسي خارجي است.

وي با انتقاد از نگاه غلط اقتصادي دولت سازندگي در دهه هفتاد گفت: به نام دوران سازندگي، وضعيتي در كشور پيش آمد كه نتيجه آن شكاف عميق طبقاتي ميان توده هاي مردم بود، به نحوي كه هر روز فقيرها فقيرتر و غني ها غني تر شدند.

فتح الهي اضافه كرد: دولت نهم و دهم در اين عرصه نيز قدم هاي بزرگي برداشته است و مي كوشد ثروت ملي به صورت عادلانه در ميان مردم توزيع شود، هدفمندي يارانه ها قدرت خريد قشرهاي آسيب پذير جامعه را بالا برده و اين واقعيت امروز در تمام نقاط محروم كشور قابل مشاهده است.

وي در ادامه اين گفت و گو روند برگزار انتخابات در استان را تا كنون كاملا بي عيب و نقص اعلام كرد و از كليه فرمانداران و مسوولين اجرايي و نظارت بارزسي تقدير كرد.

فتح الهي گفت: ستاد انتخابات استان از ارديبهشت ماه كار خود را آغاز كرده ولي عمده كار از دي ماه شكل جدي به خود گرفته و ما با افتخار اعلام كنيم كه هماهنگي خوبي بين همه دست اندركاران انتخابات اعم از هيات هاي اجرايي، نظارت، بازرسي در تمام نقاط استان وجود دارد.

583/ 1645

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30783795

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن