تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816580567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تراكتورسازي و استقلال براي تعيين صدرنشين به مصاف هم مي روند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تراكتورسازي و استقلال براي تعيين صدرنشين به مصاف هم مي روند
تبريز- تيم هاي تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران براي تعيين صدرنشين جدول رو در روي هم قرار مي گيرند.


به گزارش ايرنا، اين دو تيم كه تنها با اختلاف يك امتياز در رده هاي اول و دوم جدول رده بندي قرار دارند، در بازي روز يكشنبه نهم بهمن ماه جاري براي تعيين صدرنشين هفته بيست و سوم در ورزشگاه يادگار امام تبريز مقابل هم صف آرايي مي كنند.

تراكتورسازي براي اينكه بتواند صدرنشيني را از آن خود كند، در اين بازي چاره اي جز برد ندارد و بايد با سه امتياز از بازي خانگي خارج شود تا با 45 امتياز صدر جدول را كه هفته هاست در اختيار استقلال است از اين تيم بگيرد.

اين در حاليست كه استقلال در صورت كسب تساوي نيز مي تواند با 44 امتياز به صدرنشيني طولاني مدت خود در ليگ جاري ادامه دهد.

البته تساوي و يا باخت تراكتورسازي در بازي اين هفته در صورت برتري سپاهان مقابل فجر سپاسي مي تواند اين تيم تبريزي را تا رده سوم جدول نيز پايين بكشد چرا كه سپاهان با 40 امتياز هم اكنون در رده سوم قرار گرفته و در صورت كسب برد مقابل سپاسي يا با تراكتورسازي هم امتياز مي شود و يا از اين تيم پيشي مي گيرد و تفاضل گل بهتري نسبت به تراكتورسازي دارد.

همه چيز براي تراكتورسازي در بازي اين هفته مهياست تا با برتري مقابل استقلال رقيب، به تنهايي صدر جدول را از آن خود كند و گامي ديگر به اهداف ترسيم شده باشگاه و خواست هواداران نزديك تر شود.

تراكتورسازي در اين بازي از امتياز ميزباني و هواداران پرشور خود برخوردار است و با توجه به نيمكت اميدوار كننده تراكتورسازي در نيم فصل دوم ، كسب برتري مقابل استقلال و صعود به صدر جدول دور از انتظار نيست.

شكست ناپذيري تراكتورسازي به 9 هفته پيش و به بازي فولاد خوزستان بر مي گردد كه تراكتورسازي با نتيجه دو بر يك مغلوب اين تيم شد اما از آن پس و در 9 بازي بعدي پنج برد و چهار تساوي در جدول ثبت كرد و اگر بتواند در اين بازي نيز صاحب برتري شود رقم شكست ناپذيري خود را به عدد 10 مي رساند.

تراكتورسازي در بازي دور رفت در تهران با برتري سه بر دو مقابل استقلال نشان داد كه از اين تيم سرتر است اما در ادامه كار و با توجه به مصدوميت هاي بازيكنان و برخي اختلافات در بين كادر فني و بازيكنان، روند صعودي تراكتور سازي متوقف شد و اين روند تا پايان نيم فصل ادامه يافت و با شروع نيم فصل دوم و تقويت تيم از سوي كادر فني روندي مشابه به وضعيت تيم در هفته هاي آغازين ليگ يازدهم در تيم حكم فرما شد و انتظار مي رود قلعه نويي و شاگردانش اين روند را به طور واضح در بازي با استقلال به معرض ديد تماشاگران بگذارند.

اين دو تيم تاكنون 26 بار به طور رسمي رو در روي هم قرار گرفته اند كه حاصل آن 14 برد براي استقلال، پنج برد براي تراكتورسازي و هفت تساوي براي دو تيم بوده است.

اولين مصاف اين دو تيم در فصل 54 ليگ تخت جمشيد در ورزشگاه تختي تبريز بود كه تراكتورسازي با تك گل حسين نورمحمدزاده استقلال قهرمان فصل 53 را شكست داد و اين در حالي بود كه تراكتورسازي تازه از دسته دوم به ليگ يك صعود كرده بود.

استقلال تاكنون 46 گل به ثمر رسانده و 23 گل نيز از تراكتور دريافت كرده و بهترين برد تراكتورسازي برد سه بر دو اين تيم با سرمربيگري قلعه نويي در نيم فصل اول رقابت هاي ليگ جاري بود.

بهترين برد استقلال نيز دو نتيجه پنج بر يك مقابل تراكتورسازي بوده است.

دو تيم در جريان رقابت هاي ليگ برتر هفت بار رو در روي هم قرار گرفته اند كه هر تيم دو بار مقابل هم به برتري رسيده اند و نتيجه سه بازي نيز به تساوي انجاميده است.

استقلال در فصل اول ليگ برتر هم در بازي رفت و هم در بازي برگشت و به ترتيب با نتايج چهار بر صفر و يك بر صفر تراكتورسازي را شكست داد اما در فصل نهم كه اولين حضور تراكتورسازي پس از هفت سال دوري از ليگ برتر بود استقلال در شكست دادن تراكتورسازي ناكام ماند و دو تيم در دو بازي رفت و برگشت به تساوي هاي يك بر يك و دو بر دو رضايت دادند.

در فصل دهم ليگ برتر نيز تراكتورسازي در تبريز مقابل استقلال به تساوي يك بر يك دست يافت اما در بازي برگشت و در آزادي و مقابل ديدگان هزاران هوادار استقلالي و البته هواداران تراكتورسازي با نتيجه دو بر يك اين تيم را شكست داد و نوار ناكامي هاي 14 ساله تراكتورسازي مقابل استقلال قطع شد.

آخرين ديدار رسمي دو تيم در دور رفت رقابت هاي ليگ جاري در ورزشگاه آزادي بود كه تراكتورسازي با هدايت امير قلعه نويي كه افتخارات زيادي با استقلال در كارنامه ليگ برتري اش دارد مقابل استقلال سه بر دو برنده شد و بهترين نتيجه تراكتورسازي مقابل استقلال رقم خورد.

پس از اين بازي كه هجدهم شهريور ماه گذشته برگزار شد دو تيم از 16 بازي انجام داده مقابل حريفان 30 امتياز كسب كردند و از اين حيث با هم برابري مي كنند.

در بيست و هفتمين مصاف دو تيم كه روز يكشنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه يادگار امام تبريز انجام مي شود استقلال براي پايان دادن به نوار پيروزي هاي متوالي تراكتورسازي و همچنين كسب پانزدهمين برد و حفظ صدرنشيني و تراكتورسازي نيز براي كسب ششمين برد و گرفتن جاي استقلال در صدر جدول رو در روي حريف قرار مي گيرند.

استقلال تهران هم اكنون با 43 و تراكتورسازي با 42 امتياز از 22 بازي در رده هاي اول و دوم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارند.

گزارش از: عيسي عطاپور

7233/587

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30782232

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن