تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست پرسپوليس مقابل نفت آبادان ، برد استقلال مقابل فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: شكست پرسپوليس مقابل نفت آبادان ، برد استقلال مقابل فولاد


تهران IranSport.Net - تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با درخشش "فونيكه سي" و اشتباهات عجيب "ميثاق معمارزاده" با نتيجه چهار بر دو پرسپوليس تهران را در هفته بيست و دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور شكست داد. تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختي شهرستان آبادان پذيراي تيم پرسپوليس تهران بود و در پايان به برتري قاطع چهار بر دو رسيد تا به ناكامي هاي خود در هفته هاي اخير پايان بدهد. اين ديدار در حالي آغاز شد كه هر دو تيم با توجه به شرايط خود در جدول رده بندي، نياز مبرمي به 3 امتياز داشتند و تماشاگران آباداني نيز براي حمايت از تيم صنعت نفت، ورزشگاه تختي را يكدست زرد رنگ كرده بودند. تيم صنعت نفت آبادان با توجه به ميزباني، اين ديدار را هجومي آغاز كرد به طوريكه در دقيقه ششم، "فونيكه سي" به زيبايي از روي يك ضربه ايستگاهي دروازه تيم پرسپوليس را باز كرد.

"ميثاق معمارزاده" سنگربان تيم پرسپوليس كه در هفته هاي اخير عملكرد بسيار ضعيفي داشت، روي اين گل خورده، مقصر اصلي بود.

پس از اين گل، پرسپوليس براي جبران نتيجه، حملاتي را طراحي كرد كه در دقيقه 22 ارسال "محمد نوري" را "علي كريمي" با يك ضربه آكروباتيك راهي دروازه تيم صنعت نفت آبادان كرد كه اشتباه "عباس محمدي" باعث شد تا بازي به تساوي كشيده شود.

در دقيقه 27 "فونيكه سي" براي دومين بار از روي يك ضربه ايستگاهي، گل دوم خود و تيم صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.

در دقيقه 31 و در شلوغي محوطه جريمه صنعت نفت آبادان، علي كريمي گل مساوي را براي سرخ پوشان به ارمغان آورد اما كمك داور دوم اين ديدار در تصميمي مشكوك اعلام آفسايد كرد تا اين گل پذيرفته نشود.

در ادامه "مهدي مهدوي كيا" جايگزين "عليرضا محمد" شد كه دوباره از ناحيه دست با مصدوميت روبرو شد.

در دقيقه 34 ، "فونيكه سي" از اشتباه مسلم ميثاق معمارزاده و در يك صحنه مشكوك به آفسايد بهره برد و براي سومين مرتبه ميزبان را به گل رساند.

اين مهاجم تعداد گل هاي خود را در ليگ برتر به عدد 15 رساند تا به تنهايي در صدر جدول رده بندي بهترين گلزنان قرار بگيرد.

در دقيقه 37 "محمد نوري" با ضربه سر، دروازه ميزبان را گشود كه باز هم كمك داور دوم اعلام آفسايد كرد.

بر اين اساس، نيمه نخست اين ديدار با برتري 3 بر يك تيم صنعت نفت آبادان به پايان رسيد.

در آغاز نيمه دوم "جواد كاظميان" جايگزين "حميدعلي عسكري" شد كه عملكرد خوبي در 45 دقيقه نخست نداشت.

نيمه دوم هم با هجوم نفت آبادان آغاز شد و ضربه آرام "لئون پاچاچيان" مهاجم ارمنستاني ميزبان با واكنش عجيب و بچگانه معمارزاده روبرو شد تا آباداني ها به گل چهارم دست يافته و كار شاگردان دنيزلي را يكسره كنند.

پس از اين گل پرسپوليسي ها كه همه چيز را از دست رفته مي ديدند بر حملات خود افزودند اما با دفاع مستحم حريف روبرو شدند.

در دقيقه 59 "هادي نوروزي" پس از رفع مصدوميت خود جايگزين "حسين بادامكي" شد تا پرسپوليس با چهار مهاجم حمله كند.

در دقيقه 86 "محمد نوري" از اشتباه مدافعان ميزبان استفاده كرد و گل دوم پرسپوليس را درون دروازه صنعت نفت جاي داد.

بازي بي برنامه و ضعيف سرخ پوشان در نيمه دوم ادامه داشت تا اين ديدار با حساب چهار بر دو به پايان برسد.

صنعت نفت آبادان با اين پيروزي 30 امتيازي شد و پرسپوليس در امتياز 29 باقي ماند تا به فصل كابوس گونه خود ادامه بدهد.

تيم فوتبال استقلال تهران با برتري مقابل فولاد خوزستان در هفته بيست و دوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران و پايان دادن به ناكامي هاي دو هفته اخير خود، به صدر جدول رده بندي اين مسابقه ها بازگشت. در اين ديدار كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، شاگردان "پرويز مظلومي" در تيم استقلال تهران با نتيجه 2 بر يك از سد تيم فولاد خوزستان گذشتند. "آرش برهاني" در دقايق 60 و 77 براي تيم استقلال تهران گلزني كرد و تنها گل فولاد خوزستان را "رضا نوروزي" در دقيقه (1+90) به ثمر رساند.

نيمه نخست اين ديدار با پاس هاي اشتباه بازيكنان استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و دو تيم بازي زيبايي در اين نيمه به نمايش نگذاشتند.

اما نيمه دوم با حملات دو تيم روي دروازه يكديگر آغاز شد و ضربه "ميثم كريمي" بازيكن تيم فولاد خوزستان در دقيقه 46 از پشت محوطه جريمه تيم استقلال تهران با واكنش زيباي "سيدمهدي رحمتي" به كرنر فرستاده شد.

در دقيقه 49، "آرش برهاني" با پاس "مجتبي جباري" در محوطه جريمه تيم فولاد خوزستان صاحب موقعيت مطلوب گلزني شد كه اين ضربه با واكنش "علي سليمي" سنگربان تيم فولاد به كرنر فرستاده شد.

در دقيقه 53، "خسرو حيدري" توپ ارسالي از جناح چپ "آرش برهاني" را با بي دقتي از دو قدمي دروازه تيم فولاد خوزستان به بيرون فرستاد.

حملات تيم فوتبال استقلال تهران و بازي هجومي اين تيم در ادامه نيمه دوم سبب شد تا "آرش برهاني" در دقيقه 60، سانتر ارسالي "مجتبي جباري" را با ضربه اي فني از پشت محوطه شش قدم به گل تبديل كند.

برهاني كه در دقيقه 73 نيز يك فرصت مناسب گلزني را از دست داد در دقيقه 77 از اشتباه مدافعان و دروازه بان تيم فولاد خوزستان استفاده كرد و گل دوم خود و تيم استقلال تهران را به ثمر رساند تا ناكامي هاي دو هفته اخير استقلال به پايان برسد.

"رضا نوروزي" در دقيقه (1+90) با ضربه اي از پشت محوطه جريمه تيم استقلال تهران و عبور از بين مدافعان اين تيم، يكي از گل هاي خورده تيم فولاد را جبران كرد.

"جي لويد ساموئل" مدافع ترينيداد و توباگويي تيم استقلال تهران كه پس از پيوستن به اين تيم در نقل و انتقالات نيم فصل ليگ برتر در تركيب ثابت تيم استقلال به ميدان رفته بود، به دليل عملكرد ضعيف در اين ديدار در تركيب 18 نفره تيم استقلال قرار داده نشد.

همچنين "آندرانيك تيموريان" به دليل مصدوميت و "مهدي اميرآبادي" به دليل محروميت در تركيب 18 نفره تيم استقلال تهران براي اين بازي قرار نداشتند.

آبي پوشان پايتخت با اين پيروزي 43 امتيازي شدند و صدرنشيني ليگ برتر باشگاه هاي ايران را از "امير قلعه نويي" و شاگردانش در تيم تراكتورسازي تبريز پس گرفتند و تيم فولاد خوزستان نيز همچنان با 30 امتياز در رده ششم باقي ماند.

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن