تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس آغاز شد چه كسي روي صندلي رياست فدراسيون واليبال مي‌نشيند؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: شمارش معكوس آغاز شد چه كسي روي صندلي رياست فدراسيون واليبال مي‌نشيند؟
در حالي كه كمتر از يك روز تا انتخابات فدراسيون واليبال باقي مانده است، هشت كانديداي احراز پست رياست شمارش معكوس را آغاز كرده‌اند.


به گزارش خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، شمارش معكوس براي برگزاري انتخابات رياست فدراسيون واليبال آغاز شده است و فردا صبح تكليف رئيس اين فدراسيون مشخص مي شود.

براي شركت در انتخابات فدراسيون 9 نفر ثبت نام كرده بودند كه پيمان اكبري، سرمربي تيم واليبال پيكان كه پيش از اين كاپيتان تيم ملي و سرمربي تيم ملي «ب» بود، از شركت در انتخابات كناره گيري كرد تا شمار نامزدهاي حاضر در انتخابات واليبال به هشت نفر برسد.

طبق قانون بايد دو هفته‌ قبل از برگزاري مجمع انتخاباتي رياست فدراسيون‌هاي ورزشي، نامزدهاي انتخاباتي از سوي حراست وزارت ورزش و جوانان تاييد شوند، اما تا دوشنبه وضعيت صلاحيت يكي از كانديداها در هاله‌اي از ابهام قرار داشت تا اينكه امروز در فاصله يك روز مانده تا زمان برگزاري مجمع انتخاباتي واليبال، آخرين كانديدا هم تاييد صلاحيت شد تا همه نامزدهاي انتخاباتي مجوز شركت در مجمع را دريافت كنند.

پس از پايان مسابقات جام جهاني واليبال، موجي از انتقادات از طرف برخي مخالفان داورزني، به سمت فدراسيون واليبال روانه شد و اين تيم كه نتايج قابل قبولي از خود به نمايش گذاشته بود، با حاشيه هاي زيادي مواجه گرديد.

در ابتداي امر به نظر مي رسيد كه مخالفان موفق بوده اند و وزارت ورزش و جوانان نيز رغبتي به ماندن داورزني ندارد، اما به يكباره ورق برگشت و در حالي كه كسي پيش بيني چنين اتفاقي را نمي كرد، وزارت ورزش اعلام كرد كه انتخابات رياست واليبال اواخر هفته جاري برگزار مي‌شود.

همين موضوع نشان مي‌دهد كه مسئولان وزارت ورزش به دنبال پايان اين حاشيه‌ها هستند تا تنها رشته تيمي كه فرصت المپيكي شدن را دارد، اين موقعيت را از دست ندهد و همه تمركز خود را براي گرفتن بليت لندن بگذارد و هر چه زودتر دعواهاي انتخاباتي خاتمه يابد.

هشت نفر حاضر در انتخابات عبارتند از:

1- محمدرضا داورزني، رئيس اسبق فدراسيون واليبال و سرپرست فعلي، در سال 1339 به دنيا آمد و در رشته كارشناسي ارشد مديريت دولتي و دكتراي مديريت با گرايش منابع انساني فارغ التحصيل شد.

وي به مدت سه سال قائم مقام تربيت بدني سپاه بود و مسئوليت آموزش هاي رزمي رزمندگان اسلام و تربيت بدني سپاه كشور را بر عهده داشت.

داورزني عنوان موسس دانشكده تربيت بدني دانشگاه امام حسين (ع) و مديركل تربيت بدني كردستان، سمنان، خراسان و كرمانشاه را در كارنامه دارد.

همچنين به عنوان مدرس مركز آموزش مديريت دولتي، عضو شوراي آموزش مركز آموزش مديريت دولتي خراسان، مديركل هماهنگي امور استان ها و مشاور رئيس سازمان تربيت بدني فعاليت داشته است.

سرپرست فدراسيون واليبال، به مدت چهار سال رئيس فدراسيون سواركاري و چوگان بود و به مدت هشت سال نيز در هيئت امناي جامعه ورزشكاران انقلاب اسلامي حضور داشت.

وي مديرعامل موسسه فرهنگي-ورزشي صنام بود و در اين زمان عنوان قهرماني باشگاه هاي آسيا در رشته واليبال و بسكتبال را بدست آورد و دو سال باشگاه نمونه شد.

داورزني، مربيگري شنا، اسكي روي آب، كوهنوردي و ناجي غريق را در سوابق ورزشي خود دارد.

2- ناصر ميرفخراني، پاسور اسبق تيم ملي واليبال، 61 ساله كه مهمترين اهداف خود را استفاده بيشتر از كارشناسان واليبال تحت عنوان خرد جمعي و تقويت تيم هاي پايه و ارتباط بيشتر تيم هاي ملي با كميته فني بيان كرد.

ميرفخراني، مهندس راه و ساختمان از دانشگاه ايالتي كاليفرنياي آمريكاست و به مدت 23 سال مديرعامل شركت ساختماني رامتين فر بوده و در حال حاضر نيز مديرعامل شركت فيروزان مهرافراز است.

وي عضو تيم واليبال باشگاه هاي پاس، تاج، پرسپوليس و تيم ملي واليبال كشورمان بوده و سال ها عضويت در هيئت رئيسه فدراسيون واليبال و هيئت رئيسه هيئت تهران را بر عهده داشته است.

3- دكتر نوروزي، رئيس كميته پزشكي-ورزشي و داراي مدرك دكتري پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي اراك است كه در سوابق اجرايي خود مديريت حراست اداره كل تربيت بدني، نايب رئيسي در هيئت واليبال، رياست هيئت دووميداني و رياست هيئت پزشكي استان مركزي را در كارنامه دارد.

وي مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي و رئيس كميته پزشكي فدراسيون واليبال و عضو كميسيون پزشكي كميته ملي المپيك بوده است.

4- اميرحسين منظمي، بازيكن اسبق تيم ملي واليبال بزرگسالان از ديگر شركت كنندگان در انتخابات فدراسيون واليبال است.

منظمي 33 ساله داراي مدرك فوق ليسانس تربيت بدني در گرايش مديريت ورزش از دانشگاه تهران است كه در كارنامه مديريتي خود پست مدير ورزش شهرداري منطقه 14 را دارد و هم اكنون به عنوان مشاور ورزش شهرداري و مربي تيم واليبال پرسپوليس تهران فعاليت مي‌كند.

5- دكتر ضيايي متولد ۱۳۳۵ از ديگر كانديداهاي انتخابات فدراسيون است كه داراي مدرك دكتراي مديريت بازرگاني از دانشگاه راكويل آمريكا مي باشد.

در كارنامه وي مديريت امور شهرستان هاي جهاد سازندگي، فرمانداري و معاونت استان اروميه، رياست دانشگاه پيام نور واحد مرند، رياست هيئت مديره شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان، عضويت در هيئت مديره شركت مادر تخصصي محصولات كشاورزي، دامي و منابع طبيعي وزارت جهاد كشاورزي و عضويت در هيئت مديره وزارت بازرگاني دولتي ايران ديده مي شود.

وي همچنين سال ها عضو تيم واليبال دانشگاه و نايب قهرمان ايران، عضو هيئت رئيسه فدراسيون واليبال و مدرس دانشگاه بوده است.

6- علي پورعروجي كه سابقه مربيگري تيم اميد و مشاور فني تيم ملي بانوان كشورمان را دارد از ديگر كانديداهاي رياست است و به عنوان هماهنگ كننده برنامه ها و امور مربوط به تيم ملي در كنار امير خوش خبر قرار دارد.

7- عليرضا سليمي، عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي از ديگر نامزدهاي شركت در انتخابات رياست فدراسيون واليبال است.

وي كه 36 سال دارد، فارغ‌التحصيل رشته دكتراي علوم ورزشي از دانشگاه آكسبورگ آلمان است.

سليمي در سوابق اجرايي خود پست‌هايي همچون مسئول مسابقات وزارت علوم، دبير انجمن تربيت‌بدني و عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي تهران را داراست.

وي در كارنامه ورزشي خود نيز به عنوان مربي بدنساز تيم‌هاي پيكان، صنام و تيم ملي جوانان و دانشگاه شهيد بهشتي فعاليت كرده است و در سال‌هاي 71 تا 74 در تيم‌هاي اروميه به عنوان بازيكن واليبال توپ مي‌زد.

8- ميترا شعبانيان، سرمربي پيشين تيم ملي واليبال بانوان مي باشد كه از رزومه كاري بسيار موفقي طي سال‌هاي حضورش در عرصه واليبال زنان ايران برخوردار است.

وي عنوان مدرس بين‌المللي واليبال بانوان كشورمان را داراست و در رشته تربيت بدني تحصيل كرده و مدرك فوق‌ليسانس اين رشته را دارد و هم اكنون در دانشگاه مشغول تدريس است.

به نظر مي رسد، در بين اين هشت كانديدا، داورزني شانس بيشتري براي احراز اين پست داشته باشد؛ چرا كه كارنامه قابل قبول وي در مدت حضورش در واليبال، داورزني را به ماندن در اين فدراسيون نزديك تر مي كند.

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن