تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج كشتي فرنگي بزرگسالان انتخابي تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نتايج كشتي فرنگي بزرگسالان انتخابي تيم ملي
كشتي- همشهري آنلاين:
نفرات برتر مسابقات كشتي فرنگي بزرگسالان، انتخابي تيم ملي جام يادگار امام در قزوين مشخص شدند.

به گزارش واحد مركزي خبر از قزوين، در وزن 55 كيلوگرم محمد فقيري ازتهران اول شد، حميدزارع ازفارس دوم ومصطفي قاسمي راد از خوزستان و محسن رحمتي ازلرستان به صورت مشتركً سوم شدند.

همچنين در وزن 60 كيلوگرم محمدرضا قضايي از تهران مقام اول را بدست اورد، حامد بابازاده از كرج مقام و ايمان داوري از فارس و عبدالمحمد پاپي از خوزستان به صورت مشترك مقام سوم را كسب كردند.

دروزن 66 كيلوگرم اميرنوروزي وعباس محب تاش هردوازفارس به ترتيب اول ودوم شدند، صابر ميرزاده ازمازندران ومحمد محمدعليپور ازاردبيل هم به صورت مشتركً سوم شدند.

در وزن 74 كيلوگرم مسلم رنجبر از تهران مقا م را كسب كرد و خليل عبداللهي از تهران در جاي دوم ايستاد و محمد خزايي از مازندران و محمد باقر زارع از فارس به صورت مشترك سوم شدند.

دروزن 84 كيلوگرم مجتبي كريم فر وايمان بهرام سري هردوازخوزستان به ترتيب اول ودوم شدند، داوداخباري ازتهران وعلي قيطاسي ازفارس هم به صورت مشتركً درسكوي سوم قرارگرفتند.

در وزن 96 كيلوگرم امير علي اكبري از تهران اول شد، داود گيل از مازندران دوم و رضا قرضي‌زاده از اردبيل و علي علي ياري از تهران به صورت مشترك سوم شدند.

در وزن 120 كيلوگرم بهنام مهدي زاده ازتهران اول شد، بهروزيوسفي ازمازندران دوم شد ومجتبي اسلامي ازمازندران واسماعيل نظري ازتهران مشتركاً سكوي سوم را تصاحب كردند.
نفرات اول تا سوم اين رقابت‌ها براي پوشيدن دوبندة تيم ملي با كشتي گيران برگزيده‌اي كه ازسوي فدراسيون كشتي به اردوي تيم ملي دعوت شده‌اند، رقابت خواهند كرد.

اين مسابقات با حضور 161 كشتي گيراز 24 استان كشور به مدت 2 روز در قزوين برگزار شد

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن