تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816581668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبالرنگ صدرنشين عوض مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: آغاز هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبالرنگ صدرنشين عوض مي‌شود؟
هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر در شرايطي امروز برگزار خواهد شد كه رقابت در صدر جدول جذاب شده و اين احتمال وجود دارد كه استقلال ديدارش را به فولاد واگذار كند و تراكتورسازي با پيروزي در دربي تبريز از روي مظلومي و تيمش عبور كند و به صدر برود. به گزارش مهر، بيست و دومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور عصر امروز با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي‌شود.


در روزي كه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در مصاف با خوزستاني‌ها يكي براي تثبيت جايگاه خود در صدر جدول مي‌جنگد و ديگري براي رسيدن به سكوي ششم جدول، تراكتورسازي در دربي شهر تبريز با اميد صدرنشيني به ميدان خواهد رفت. امروز به جز بازي تيم استقلال، همه بازي‌ها راس ساعت 15:30برگزار مي‌شود و بازي تيم استقلال با فولاد خوزستان نيز ساعت 18 برگزار خواهد شد. در زير نگاهي گذرا به برخي از ديدارهاي هفته بيست و دوم ليگ برتر خواهيم داشت:
ذوب آهن اصفهان - ملوان بندرانزلي
تيم ذوب آهن بعد از تحمل سه شكست پي‌درپي در آغاز نيم‌فصل دوم ليگ برتر در هفته بيست و يكم فولادخوزستان را در اهواز شكست داد تا با جهشي چهار پله‌اي در جدول رده‌بندي فعلا با بحران وداع كند. اين تيم در هفته بيست‌ودوم در خانه پذيراي ملوان بندرانزلي، تيمي كه در نيم فصل دوم به دو پيروزي و دو تساوي رسيده و روندي صعودي در پيش گرفته است. بازي اين هفته براي هر دو تيم جذاب است، براي ذوب آهن از اين جهت كه مي‌خواهد هرچه زودتر به بالاي جدول برسد و براي ملوان از اين بابت كه قصد و نيتش فرار از انتهاي جدول است.
نفت تهران - سپاهان اصفهان
دو شكست پي‌در‌پي مقابل فولادخوزستان و راه آهن شهرري تيم نفت تهران را از صف مدعيان اصلي قهرماني دور كرد و ميدان رقابت اصلي را به تيم‌هاي ديگر سپرد كه يكي از آنها سپاهان است. نفت براي بازگشت دوباره به سكوهاي بالاي جدول در يك بازي 6 امتيازي فردا در خانه از سپاهان اصفهان پذيرايي خواهد كرد. بايد ديد مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر به نفت اجازه بازگشت مي‌دهد يا اينكه شاگردان فركي را از گردونه رقابت خارج خواهد كرد. اگر ملاك ارزيابي شرايط دو تيم نتايج هفته‌هاي گذشته باشد، زردپوشان اصفهاني با شرايطي بهتر به مصاف حريف تهراني خود خواهند آمد.
شهرداري تبريز - تراكتورسازي تبريز
دربي مسابقه‌اي حساس است، تفاوتي هم نمي‌كند در تهران برگزار شود يا تبريز، اصفهان و اهواز. در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور نخستين دربي نيم فصل دوم بين تيم‌هاي شهرداري و تراكتورسازي برگزار خواهد شد. دو تيمي كه با شرايطي كاملا متفاوت در بالا و پايين جدول مي‌جنگند. روي كاغذ شانس تيم تراكتورسازي براي پيروزي بيشتر است؛ چراكه با اختلافي 15 امتيازي نسبت به حريف همشهري در يك‌قدمي صدر جدول است. اين بازي البته براي تراكتورسازان تبريزي اهميتي بيشتر از رويارويي با حريف همشهري دارد. آنها كه در فاصله يك‌قدمي استقلال صدرنشين قرار دارند و براي رسيدن به رتبه نخست بايد تمامي ديدارهاي خود را با پيروزي پشت سر بگذارند، با انگيزه و اميد پيروزي مقابل شاگردان مديرروستا قرار مي‌گيرند.
صنعت نفت آبادان - پرسپوليس
تيم پرسپوليس در چهار بازي گذشته خود صاحب دو پيروزي، يك مساوي و تنها يك شكست شده است كه ماحصل اين سه بازي خوب صعود سرخپوشان به رده هفتم جدول بوده است. سرخپوشان كه در بازي‌هاي خانگي با مصطفي دنيزلي تيمي قابل قبول نشان داده و به دو پيروزي دست يافته‌اند، هنوز با هدايت اين مربي ترك در خارج از خانه پيروزي كسب نكرده‌اند. آنها به دنبال يك شكست مقابل ملوان و تساوي با شهرداري تبريز اين بار اميدوارند در خانه نفت آبادان دست پر از ميدان خارج شوند. حريف امروز پرسپوليس كه با اختلافي دو امتيازي نسبت به اين تيم رتبه نهم جدول را در اختيار دارد؛ اما در خانه تيمي شكننده نشان داده است. اين تيم با اينكه در خارج از خانه تيم‌هاي مطرحي چون ذوب آهن و استقلال را شكست داده اما در داخل خانه مقابل تيم‌هايي چون سايپاي البرز و سپاهان اصفهان سرتعظيم فرود آورده آن‌هم با چهار گل! با اين شرايط تنها انگيزه بازي مقابل تيم پرسپوليس مي‌تواند شور رسيدن به يك پيروزي خانگي را در جمع آباداني‌ها زنده كرده و ورزشگاه تختي آبادان را براي آنها خانه امن كند، در غيراين‌صورت دنيزلي بايد اميدوار به كسب نخستين پيروزي خارج از خانه خود با سرخپوشان باشد.
استقلال تهران - فولاد خوزستان
دو شكست پي در پي مقابل تيم‌هاي قعرنشين مس كرمان و فجرسپاسي شيراز اوضاع و احوال استقلال را بحراني كرده است. اين تيم كه براساس اظهارات علي فتح‌الله‌زاده به علت داشتن امتيازات زياد روي به انفاق امتيازات خود آورده است! از اين هفته بايد دست از انفاق بردارد و با تمام وجود براي پيروزي بجنگد؛ چرا كه اگر غير از اين كند بايد در اين هفته يا هفته‌هاي پيش رو جاي خود را به تراكتورسازي تبريز، سپاهان اصفهان و صباي قم بدهد كه تا صدر جدول فقط يك گام فاصله دارند.
استقلال در هفته بيست و دوم ليگ برتر با تيم فولادخوزستان بازي خواهد كرد، تيمي كه در نيم فصل دوم به سه پيروزي رسيده و تنها در هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شكست داده است. بازي با تيم قدرتمند مجيد جلالي كه فوتبال را به معناي كامل انجام مي‌دهد، مي‌تواند آزموني دشوارتر از رويارويي با تيم‌هايي چون فجر و مس باشد.

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن