تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگر حق نداريم امتياز از دست دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ديگر حق نداريم امتياز از دست دهيم
خبرگزاري فارس: سرمربي استقلال گفت: روزي كه آمدم فكر اين را كرده بودم كه يك روز بروم و به دنبال اين هستم كه با قدرت استقلال را ترك كنم.


به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار فردا با فولاد ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري گفت: بايد اين وضعيت را تغيير دهيم و مي‌دانيم هواداران از ما توقع دارند، اما ما هم از آنها توقع داريم كه اگر قهرماني مي‌خواهند به ورزشگاه بيايند. فرقي نمي‌كند چه كسي براي استقلال قهرماني بياورد و تمام تيم تلاش مي‌كند كه استقلال به هدفش برسد.

وي افزود: اينكه مظلومي برود و يك نفر ديگر بيايد مهم نيست و هواداران بايد استقلال را تشويق كنند و ما هم نياز به حمايت آنها داريم. دنبال بهانه‌جويي نيستم و هميشه گفته‌ام باخت مال من و برد مال ديگران. مورينيو حرف خوبي زد و گفت در بردها پدرهاي زيادي وجود دارد ولي در باخت‌ها سرمربي تنها است. ما هم از اين وضعيت ناراحت هستيم. در ۲ بازي قبل حداقل حق ما مساوي بود نه باخت ولي چيزي كه نبايد پنهان بماند شرايط استقلال است. ما ۳ بازيكن خارجي آورده‌ايم كه مجبور بوديم از آنها استفاده كنيم. آنها آماده نبودند و بعد از بازي با فجر آنها را به دست بدنساز تيم سپردم تا آماده شوند.

مظلومي خاطرنشان كرد: ‌اگر مشكلي بوده به خاطر مصدوميت بازيكنان بوده و من اصل قضيه را ناهماهنگي تيم مي‌دانم. تاكتيك ما با مجيدي و كرار جا افتاده بود و كسي نمي‌توانست با ما مقابله كند اما زماني كه تيم‌هاي حريف در تركيه اردو داشتند ما نتوانستيم اين كار را انجام دهيم درحالي كه بازسازي تيم در نيم فصل يكي از مهمترين مسائل تاكتيكي است.

وي افزود: سال گذشته در نيم فصل دوم نتايج خوبي گرفتيم چون به اردو رفته بوديم و بازسازي خوبي داشتيم اما حالا بايد در كوران بازي‌ها تيم را بسازيم. شاهين بوشهر و مس كرمان چنين شرايطي دارند و در مقطعي دچار مشكل شدند. در حال تلاش هستيم و ممكن است در بين بازي‌ها دچار مشكل شويم و چند بازي نتيجه نگيريم اما ديگر حق نداريم امتياز از دست دهيم و بايد نتيجه بگيريم. حالا زماني نيست كه به دنبال زيبا بازي كردن باشيم هرچند بعضي‌ها اين مورد را هم دوست دارند. سه هفته بازي سنگين در پيش داريم و هدفمان اين است كه از اين ۳ بازي سربلند بيرون بياييم.

سرمربي استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبني بر اينكه آيا به بازيكنان تذكر داده‌ايد كه در صورت كم‌كاري اخراج مي‌شوند، گفت: شما اعلام مي‌كنيد تيم ما كهكشاني است اما هنگامي كه يك بازيكن نمي‌تواند به اندازه يك جوان خودش را در زمين نشان دهد حق مربي است كه اولتيماتوم بدهد و يا اگر روندش را اينگونه ادامه بدهد نيازي به وجود او نباشد. من با چند بازيكن كه در اين دو بازي در حد و اندازه خود نبودند، صحبت كردم، البته اولتيماتوم ندادم اما مثل يك پدر به آنها گفتم كه بايد توقعات را برآورده كنند.

مظلومي در خصوص اينكه داستان حضور زرينچه در تمرينات استقلال چيست، اظهار داشت: داستان را نمي‌دانم. اگر مي‌دانستيم كه داستان چيست جالب مي‌شد. زرينچه عضو هيئت مديره است و بايد در جريان كارهاي ما قرار بگيرد و با توجه به اينكه او مشاور مديرعامل است، بايد گزارش بدهد. زرينچه پيشكسوت استقلال است و از تجربياتش استفاده مي‌كنيم ولي من دنبال اين نيستم كه چه كسي جاي من بيايد و با قدرت كارم را ادامه مي‌دهم و به قولي كه براي قهرماني داده بودم وفادار هستم.

وي درباره اينكه آيا شرايط اين روزهاي اين تيم بحراني است يا خير، گفت: چنين مسئله‌اي را قبول ندارم. اين مسائل هميشه دور و بر تيم‌هاي بزرگ است و زماني كه يك مربي نتيجه نمي‌گيرد به دنبال جانشين براي او مي‌گردد. روزي كه به استقلال آمدم فكر اين را كرده بودم كه يك روز بروم اما به دنبال اين هستم كه با قدرت استقلال را ترك كنم.

مظلومي ادامه داد: متاسفانه هميشه پشت باخت يك سري‌ها قائم مي‌شوند. ادبياتي كه در مورد شرايط اين روزهاي تيم من استفاده مي‌شود كار را بدتر مي‌كند و اعتقاد ندارم كه در بحران هستيم. چون در صدر جدول حضور داريم و در جام حذفي به فينال رسيده‌ايم.

سرمربي استقلال تصريح كرد: بايد تلاش كنيم در اين شرايط تيم را آماده كنيم. هواداران در اين بين نقش مهمي دارد. من نمي‌خواهم هوادار بيايد و به من بگويد سوبله چوبله، من مي‌خواهم آنها تيم را تشويق كنند و صبور باشند چون نتيجه صبوري را هميشه گرفته‌اند.

وي در خصوص ديدار مقابل فولاد گفت: آنها تيم خوبي هستند كه مربي لايقي دارند و هدفشان مشخص است. ما آناليز خوبي نسبت به آنها داشتيم و محكوم به پيروزي هستيم و مي‌خواهيم از لحاظ روحي و رواني با شرايط مناسب به مصاف تراكتورسازي و پرسپوليس برويم.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال كه نقش مجيدي در تيم شما پر رنگ بود و اگر جباري دچار مصدوميت شود، آن وقت چه مي‌كنيد، گفت: در خيلي از بازي‌ها جباري را نداشتيم و برنده شديم ولي با مصدوميت تيموريان خيلي ضربه خورديم. هماهنگي كه در خط هافبك ما ايجاد شده بود، كمرنگ شد. در نيم فصل دوم ۷ بازيكن تاثيرگذار ما نتوانستند كمك كنند. حيدري، تيموريان و ميداوودي مصدوم بودند و كرار و مجيدي رفتند. اگر يك نفر دچار مشكل مي‌شد مي‌توانستيم خلا‌ء او را پر كنيم اما اگر بزرگترين تيم دنيا هم چند بازيكنش را نداشته باشد دچار مشكل مي‌شود.

وي در خصوص سرعت تيمي استقلال گفت: همين امروز تمرينات ما بر مبناي اين موضوع بود ولي در يكي دو بازي قبل روي اتفاقات شكست خورديم درست مثل ديدار با مس كه استقلال بي‌محابا حمله كرد و روي يك اتفاق گل خورديم. بازيكنان من به مساوي راضي نيستند و تفكرات آنها توسط سكوها هدايت مي‌شود چون تماشاگر برد مي‌خواهد و آنقدر فشار مي‌آورد كه بازيكن وظايف خود را فراموش مي‌كند درست مثل بازي با فجر كه اين اتفاق افتاد من از هواداران صبوري مي‌خواهم و ما نيز طوري برنامه‌ريزي مي‌كنيم كه امتياز از دست ندهيم.

مظلومي اضافه كرد: شما فكر مي‌كنيد چرا رقيب ديرينه ما دچار مشكل شد درحالي كه آنها تيم خوبي داشتند. به اين خاطر آنها به مشكل خوردند كه تماشاگران فشار روحي زيادي وارد كردند و هواداران ما بايد اجازه ندهند اين مشكلات به تيم ما سرايت كند.
انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن