تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب 10 عضو هيات علمي با درجه دكتري امسال در دانشگاه پيام نور ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: جذب 10 عضو هيات علمي با درجه دكتري امسال در دانشگاه پيام نور ايلام


جذب 10 عضو هيات علمي با درجه دكتري امسال در دانشگاه پيام نور ايلام

دانشگاه براي تاسيس مقاطع بالاتر با کمبود مدرس در مقطع دکتري روبروست .

رييس دانشگاه پيام نور ايلام گفت: تا پايان امسال10عضو هيات علمي با مدرک تحصيلي دکتري جذب اين دانشگاه مي شوند که در ارتقاي سطح علمي دانشگاه بسيار موثر است.

دکتر الياس نورايي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي ايسنا، اظهارکرد: طي دو سال اخير50عضو هيات علمي به اين دانشگاه جذب شده‌اند که اين تعداد تا پايان امسال به60 نفر افزايش مي يابند.

وي با بيان اينکه هم اکنون 8 هزار و500 دانشجو در اين دانشگاه تحصيل مي کنند، افزود: از اين تعداد 7 هزار و450 نفر به صورت فعال در کلاس حضور مي يابند که اين تعداد در 66 رشته تحصيلي در مقاطع کارداني به کارشناسي و کارشناسي تحصيل مي کنند.

نورايي با اشاره به اينكه رشته‌هاي ادبيات فارسي، شيمي و جغرافيا جزو در خواست‌هاي اين دانشگاه براي راه‌اندازي در مقطع کارشناسي ارشد و دکتريست، خاطرنشان کرد: اين دانشگاه در حال حاضر با کمبود مدرس در مقطع دکتري براي راه اندازي مقاطع بالاتر روبروست.

رييس دانشگاه پيام نور ايلام گفت: هم اکنون تعداد مراکز و واحدهاي پيام نور در ايلام به 11 واحد آموزشي رسيده است و کل دانشجويان در حال تحصيل اين مراکز و واحدها 22 هزار و250 نفر است که از اين تعداد 17 هزار و 500 دانشجوي فعال و حاضر در کلاس محسوب مي شود.


http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1652465&Lang=P
1389/08/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن