تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816966404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمريكا و اتحاديه اروپا از تحريم نفت ايران بيشترين ضربه را خواهند ديد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آمريكا و اتحاديه اروپا از تحريم نفت ايران بيشترين ضربه را خواهند ديد
كابل- عضو شوراي علماي افغانستان تحريم ايران را بي اثر دانست و با تاكيد به اينكه آمريكا و غرب از تحريم ايران بيشترين صدمه را مي بينند، گفت: آمريكا و اسراييل براي در انحصار گرفتن دانش و جلوگيري از پيشرفت كشورهاي اسلامي، "مصطفي احمدي روشن" دانشمند هسته اي ايراني را ترور كردند.
مولوي "حبيب الله حسام" روز دوشنبه در گفت وگوي اختصاصي با ايرنا ابراز اطمينان كرد كه موساد، سيا و سازمان جاسوسي انگليس در ترورهاي بين المللي و منطقه اي از جمله ترور دانشمند هسته اي ايران مشاركت عملي داشته اند.

اين عضو شوراي علماي افغانستان گفت كشورهايي كه در حال جهاد در زمينه علم و تكنولوژي هستند در تيررس كشورهاي سلطه گر غربي و از جمله رژيم صهيونيستي قرار دارند و آنان مي كوشند مانع پيشرفت مسلمانان در علوم و تكنولوژي ها نوين شوند.

مولوي حسام تاكيد كرد: آمريكا، اسرائيل و انگليس با حاكميت ديني، رشد علوم در كشورهاي اسلامي بطور جدي مخالفت مي كنند و هيچ جاي شك نيست كه "مصطفي احمد روشن" توسط ماموران سيا؛ موساد و سازمان جاسوسي انگليس ترور شده است.

اين عضو شوراي علماي افغانستان در عين حال تاكيد كرد كه موساد، سيا و سازمان جاسوسي انگليس با اينگونه اعمال تروريستي هرگز به اهداف شوم خود بر ضد مسلمانان، نخواهند شد

مولوي حسام تحريم نفت ايران را از سوي آمريكا و اتحاديه اروپا بي تاثير دانست و با توصيه به اتحاديه اروپا كه از سياست هاي كاخ سفيد دنباله روي نكند، گفت: اتحاديه اروپا با اقتصاد نابسامان خود بايد بداند كه در صورت تحريم نفت ايران بيشترين ضربه را خواهد خورد.

عضو شوراي علماي افغانستان در همين حال ابراز اطمينان كرد كه تحريم نفت ايران هيچ وقت جنبه عملي نخواهد يافت زيرا كشورهاي منطقه و تحريم كنندگان به خوبي مي دانند كه بيشترين ضربه را از اين ناحيه بايد تحمل كنند.

مولوي حسام تلاش آمريكا براي تشديد تحريمها بر ضد ايران را نشانه روشني از دشمني آمريكا بر ضد ايرانيان و كشورهاي اسلامي دانست و گفت:آمريكا دشمن بشريت است.

عضو شوراي علماي افغانستان چند روز پيش نيز در جمع دانشجويان افغان در كابل سازمان‎هاي جاسوسي آمريكا، انگليس و اسرائيل را به ترور شخصيت‎هاي جهادي و سياسي افغان متهم كرد و گفت: اين كشورها تلاش مي كنند كه افغانستان را با سياست هاي غرب همسو كنند از همين رو شخصيت هاي سياسي و جهادي كه مخالف آمريكا هستند در افغانستان ترور مي شوند.

وي كه در همايش "بررسي پيامد گشايش دفتر سياسي طالبان در قطر" سخن مي گفت، تاكيد كرد كه غرب با اين سياست هاي ضد انساني خود قطعا شكست خواهد خورد.

وي از استادان دانشگاه و كارشناسان مسائل سياسي افغانستان خواست كه عمق استراتژيك كشورهاي آمريكا و انگليس را براي مردم نمايان كنند تا مردم افغانستان از واقعيت‎هاي موجود آگاه شوند.

اين عضو شوراي علماي اسلامي افغانستان افزود: آمريكا در تلاش است كه از افغانستان به عنوان يك سكوي به منظور تهديد كشورهاي منطقه استفاده كند.

حسام در اثبات اين گفته خود افزود:غرب از صدام حسين دفاع كرد كه توسط او بر ساير كشورهاي منطقه تسلط يابد و انرژي اين كشورها را غارت كند، زمانيكه صدام براي غرب كارايي خود را از دست، به كشورش حمله كردند و او را كشتند.

اين عضو شوراي علماي افغانستان امريكا را به تلاش براي نابودكردن فرهنگ اسلامي مردم افغانستان متهم كرد و افزود: برخي كشورهاي غربي به سركردگي آمريكا كه تلاش مي كنند فرهنگ اسلامي مردم افغانستان را نابود كنند، سخت در اشتباه هستند چون مردم افغانستان را نشناخته اند.

آساق**ع.ن**1501

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30777615

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن