تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افزايش ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي آذربايجان غربي
مديركل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي گفت: تعداد ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هوا در آذربايجان غربي افزايش مي‌يابد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حسن عباس‌نژاد در نشست خبري كه در سالن جلسات اداره كل حفاظت از محيط زيست آذربايجان غربي تشكيل شد، اظهار داشت: در حال حاضر پنج ايستگاه سنجش آلودگي هوا در آذربايجان غربي وجود دارد كه تا پايان سال جاري اين ايستگاه‌ها به 10 ايستگاه خواهد رسيد.

وي با اشاره به مكان احداث اين ايستگاه‌ها، تصريح كرد: ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هوا در شهرهايي با جمعيت بالاي 150 هزار نفر احداث مي شوند.

وي از نصب ايستگاه پايش آنلاين آب در سد شهر چاي و سد مهاباد خبر داد و افزود: تجهيزات اين ايستگاه‌ها خريداري شده كه تا پايان سال مالي اين ايستگاه‌ها ايجاد مي‌شوند.

عباس‌نژاد از احداث سه ايستگاه اطفاي حريق در مناطق مختلف استان خبر داد و خاطرنشان كرد: اين ايستگاه‌ها نيز در منطقه حفاظت شده مركان، جنگل‌هاي سردشت و ايستگاه ميش مرغ راه‌اندازي مي‌شوند.

وي ايجاد ايستگاه جمع‌آوري آبهاي سطحي در جزاير درياچه اروميه،نصب دوربين مداربسته در جزاير جنوبي درياچه اروميه، معرفي زيستگاه‌هاي جديد حيات وحش، معرفي دو تالاب به سايت رامسر، ايجاد سامانه پايش آنلاين و ايستگاه مطالعات ميش مرغ و سايت پرنده‌نگري را از ديگر اقداماتي عنوان كرد كه در اين اداره كل در حال انجام هستند.

مديركل حفاظت از محيط زيست آذربايجان غربي از برگزاري همايش بين‌المللي درياچه اروميه در استان خبر داد و اظهار داشت: اين جشنواره با حضور 300 دانشمند و محقق در مهر ماه سال آينده در اروميه برگزار خواهد شد.

عباس‌نژاد مدت زمان برگزاري اين همايش را سه روز اعلام كرد./س

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن