تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816992552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه خانواده شهداي ترور كشور در محكوميت ترور امام جمعه اهل سنت راسك


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيانيه خانواده شهداي ترور كشور در محكوميت ترور امام جمعه اهل سنت راسك
خانواده شهداي ترور كشور با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن ترور امام جمعه اهل سنت شهرستان "راسك" تاكيد كردند: اهالي غيور سيستان، باز هم با شركت گسترده در انتخابات، داغ شكست ايران اسلامي را بر تارك پيشاني دشمنان به يادگار خواهند گذاشت.


به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور كشور)، در اين بيانيه آمده است: تروريسم بين الملل آنقدر حقيرانه به جريان اتحاد اسلامي ميان آحاد مختلف مردم ايران مي نگرد كه به زعم خود با ترور روحاني اهل سنت شهرستان راسك، باز هم مي تواند تئوري هاي نخ نما شده اختلاف افكني ميان شيعه و سني را احيا نمايد، حال آنكه اين تئوري هاي قرن هجدهمي مدت ها است كه همراه با متوليان استعماري خود به گور رفته اند و نبش قبر آن نيز نمي تواند دردي از اتحاد شكاف خورده استعمار و وهابيت را التيام بخشد.
در اين بيانيه همچنين آمده است: همانگونه كه شهيد مولوي مصطفي جنگي زهي، به عنوان يكي ديگر از شهداي وحدت اسلامي، همواره بر آن تأكيد مي ورزيد، اتحاد ميان شيعه و سني، در سايه رهبري مقام معظم رهبري، تنها راهكاري تداوم ايراني قدرتمند و سرافراز است، از اين رو بايد نام بزرگمرداني همچون شهيد جنگي زهي، همانند شهيد شوشتري – به عنوان شهداي اتحاد و وحدت – گرامي داشته شود و راه چنين مردان پر افتخاري كه جان بركف، براي اسلام و ايران جان باختند همواره زنده و پاينده بماند.
در قسمت ديگري از اين بيانيه اينگونه ذكر شده است: ترور امام جمعه اهل سنت شهرستان راسك، با هدف ترور انديشه اي صورت گرفت كه استكبار و وهابيت، انتظار داشتند تمام و كمال در خدمت شان باشد؛ انديشه اي كه اگر چه بارها و بارها توسط نخاله هاي دست چندمي همانند جندالشيطان، به ترور و مرگ تهديد شده بود، اما بي واهمه به افشاگري در مورد وهابيت و گروهك ريگي و حتي آل سعود و آل خليفه پرداخته بود.
در جايي كه پس از خاتمه دوران دفاع مقدس، شهادت به كيميايي تبديل شده كه همه كس توفيق لقاي آن را ندارند، اين شهيد بزرگوار شهادت را در راه انقلاب اسلامي را يك افتخار بزرگ براي خود مي دانست و اعلام كرده بود از افشاگري درباره وهابيت و عوامل ضد وحدت در سيستان و بلوچستان كوتاه نخواهد آمد؛ چنانكه او در راه اعتقاد خود، حتي با ربوده شدن فرزندش به دست عوامل وهابي نيز حاضر به كوتاه آمدن در دفاع از انقلاب اسلامي نشده بود.
اين شهيد والامقام كه در دوران فعاليت شهيد شوشتري در سيستان و بلوچستان رابطه نزديكي با اين شهيد بزرگوار برقرار كرده بود و با وي در مناطق مختلف بلوچستان از جمله سرباز و راسك و پيشين - محل شهادت شهيد شوشتري- همكاري هاي گسترده اي داشت، با شهادت خود نشان داد سربازي وفادار براي ايران اسلامي و مدافعي برحق، براي اتحاد گستره ايران اسلامي است.
وي كه قبل از شهادتش اعلام كرده بود «اطاعت از رهبري در نزد اهل سنت يك واجب شرعي است»، پيشتر نيز نسبت به طراحي دشمن براي كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هشدار داده بود و حضور در انتخابات آينده را براي اهل سنت به‌ عنوان يك واجب ديني تبليغ مي كرد.
در گوشه هاي ديگري از بيانيه خانواده شهداي ترور كشور آمده است: بي شك علاوه بر تأثير گذاري بر پايه هاي اتحاد ميان تسنن و تشيع، دشمنان كشورمان با توجه به روشنگري هاي بي پرده اين شهيد والامقام و تأكيدات موكد وي براي شركت در انتخابات پيش رو، وي را به شهادت رساندند تا مشاركت اهل تسنن را در انتخابات پيش رو، كمررنگ و بي اثر نمايند، اما مطمئناً اين بار نيز هموطنان اهل تسنن كشورمان، اهالي غيور و پر افتخار سيستان، درست همانند تمام انتخابات گذشته، باز هم با شركت گسترده در انتخابات، داغ شكست ايران اسلامي را بر تارك پيشاني دشمنان مردم ايران به يادگار خواهند گذاشت.
كانون هابيليان به نمايندگي از خانواده شهداي ترور كشور، ضمن تسليت شهادت اين شهيد گرامي به مقام عظماي ولايت، خانواده قهرمان پرور وي، مردم دلاور سيستان و بلوچستان، هموطنان اهل تسنن و كليه آحاد ملت ايران، برايستادگي و پايمردي هر ايراني براي خنثي نمودن تهديدات فرقه هاي كفر، توطئه هاي استكبار و عمله هاي نادان و بي جيره و مواجب استكبار تأكيد مي نمايند و از حضرت پروردگار، پايداري و استقامت روز افزون براي ملت شجاع ايران آرزو مي نمايد.

/ع2

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن