تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816864696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شماره جديد ماهنامه مديريت ارتباطات منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شماره جديد ماهنامه مديريت ارتباطات منتشر شد
پيشخوان > ماهنامه - همشهري‌آنلاين:
بيستمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات - دي‌ماه90 - به مديرمسؤولي اميرعباس تقي‌پور و سردبيري امير لعلي منتشر شد.

اختلال در گردش خون ارتباطات عنوان سرمقاله اين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات كه به قلم مديرمسؤول منتشر شده است.

دكتر حسن بشير، در صفحات ثابت خود در اين ماهنامه كه با عنوان رسانه‌هاي بيگانه؛ قرائتي با تحليل گفتماني منتشر مي‌شود موضوع «شكار هواپيماي بدون سرنشين آمريكا در خاك كشورمان» را مورد توجه قرار داده و مواضع رسانه‌هاي مختلف جهان را در اين خصوص، بررسي و تحليل كرده است. بررسي حاشيه مسابقه فوتبال پرسپوليس- استقلال و كناره‌گيري حميد استيلي از سرمربيگري تيم پرسپوليس از ديگر مطالب بيستمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات، است كه توسط نگين حسيني و با عنوان هوليگانيسم ورزشي و غربت فرهنگ پهلواني قلمي شده است.

او در نوشته خود اين موضوع را از جنبه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار داده است. همچنين، محسن بيات در آخرين شماره از مجموعه مطالب خود با عنوان زبان بدن سياستمدارن، به تشريح چگونگي افزايش قدرت ارتباطي پرداخته است.

more استيلي استعفا كرد

رضا قرباني دانشجوي كارشناسي ارشد مديريت رسانه دانشگاه تهران، در مطلبي تلاش كرده به اين پرسش كه، چرا كتاب زندگينامه استيو جابز بايد پرفروش ترين كتاب سال شود؟ پاسخ دهد. وي وعده داده است در شماره آينده ماهنامه، به همين بهانه و به صورت مفصل به موضوع اقتصاد كتاب پرداخته خواهد شد.

گزارش برگزاري جشن فارغ‌التحصيلي نخستين دانش‌آموختگان دانشكده ارتباطات عمان، يادداشت كامل استاد كاظم متولي و درج نامه سعيد معادي، مشاور مديرعامل و مدير امور سرمايه‌گذاري و شركت‌هاي بانك توسعه تعاون در مورد ماهنامه مديريت ارتباطات از ديگر مطالب اين شماره است.

در بيستمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات، دكتر محمد جواد آقاجري، مديركل رسانه‌هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، آخرين وضعيت و آمار رسانه‌هاي خارجي فعال در كشورمان را تشريح كرده است. وي با بيان اينكه خبرنگاران خارجي در ايران آزاد هستند تأكيد كرده: بي‌بي‌سي مرتباً براي معرفي نماينده خود با ما مكاتبه مي‌كند. اين گفت‌وگو حاوي پاسخ‌هاي آقاجري در مورد نحوه فعاليت خبرنگاران خارجي مستقر در كشورمان، پس از انتخابات سال 88 و همچنين در روز ورود دانشجويان به سفارت انگليس و... است.

ماهنامه مديريت ارتباطاتاما گفت‌وگوي ويژه اين شماره ماهنامه به دلايل مرگ زودرس مطبوعات ايران و توجه به ماهواره از زبان دكتر مهدي محسنيان‌راد، اختصاص يافته است. وي در بخشي از اين مصاحبه مي‌گويد: «سفره رسانه‌اي مردم ايران با بسياري از كشورهاي ديگر متفاوت است». او كه منتقد اين وضعيت است، مي‌افزايد: «در سفره كشورهايي مثل كشور ما مطبوعات جايگاه پاييني دارد و به همين دليل ما سوء‌تغذيه رسانه‌اي داريم». مي‌گويد: حكومت جمهوري اسلامي بايد تقاص بيش از يك و نيم قرن استبداد بر مطبوعات را بپردازد. او با تأكيد بر اين‌كه تصميم‌گيران ارتباطات در ايران به توصيه‌هاي نظريه‌ «بازار پيام»، از جمله بر لزوم پايان دادن به انحصار رسانه‌اي وقعي ننهاده‌اند، يادآور مي‌شود: وقتي انحصار باشد، چون رقيبي وجود ندارد، در تأمين نيازهاي مردم هم همت نمي‌كند. در اين مصاحبه مي‌توان ديدگاه‌هاي بكري از او در مورد حال و روز حوزه‌هاي مختلف ارتباطات در ايران را ديد.

آسيب‌شناسي فضاي رسانه‌اي كشور در گفت‌وگو با رسول بابايي، مديرمسؤول روزنامه همشهري نيز از ديگر گفت‌وگوهاي اين شماره ماهنامه است كه توسط عباس رضايي ثمرين، انجام شده است. رضا قرباني نيز به اتفاق همكارانش در قالب پرونده‌اي مفصل به بررسي و نقد كتاب‌هاي دانشگاهي مديريت رسانه، پرداخته‌اند.

مروري بر تنها كتاب فارسي استراتژي رسانه: مديريت راهبردي در رسانه توسط محمدجواد هنرمند و گفت‌وگوي وي با دكتر علي‌اكبر فرهنگي نويسنده همين كتاب، گفت‌وگوي محمد معماريان با دكتر طاهر روشندل اربطاني مترجم اولين نسل كتاب‌هاي تكست فارسي در زمينه مديريت رسانه، گفت‌وگوي فاطمه عسگري آزاد با وحيد خاشعي، مؤلف كتاب تازه منتشر شده «مديريت رسانه» و مرور مختصر عسگري بر همين كتاب، مروري بر كتاب «اقتصاد رسانه‌ها، مفاهيم و مسائل آن» توسط مينا والي و گفت‌وگو با دكتر ميثم موسايي درباره كتاب «اقتصاد رسانه‌ها» توسط مريم محبي و حاشيه‌هاي وي بر اين كتاب، معرفي و نقد كتاب آشنايي با اقتصاد رسانه توسط قاسم سرافرازي و معرفي و نقد كتاب اقتصاد و رسانه توسط وي، مطالب اين پرونده را شامل مي‌شود.

اما منوچهر دين‌پرست كه به تازگي از سفر افغانستان آمده براي خوانندگان ماهنامه مديريت ارتباطات سوغاتي اختصاصي آورده و آن، پرونده‌اي است در مورد وضعيت رسانه‌ها در افغانستان امروز. در اين پرونده كه با تعدادي از عكس‌هاي اختصاصي ماهنامه در اين مورد نيز همراه است علاوه بر تحليل وضعيت كلي رسانه‌ها در افغانستان، به رسانه‌هاي جديد در اين كشور نگاهي انداخته شده و مطالبي با عنوان از چت‌كردن تا درس خواندن افغان‌ها روي وب، افغان‌ها در رسانه‌ها چه چيز را جست‌وجو مي‌كنند؟ گفت‌وگو با علي محمد صادقيار، مديرمسؤول روزنامه انيس، نگاهي به قوانين مطبوعات در افغانستان توسط فرشته اميني، روزنامه‌نگار افغان و گفت‌وگو با لطف‌الله راشد، مديرمسؤول راديو صبح بخير افغانستان منتشر شده است.

پورتال‌ها، دروازه ورود به دنياي سايبر، ديگر پرونده اين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات است. سيد تقي كمالي به اتفاق همكارانش، نقش پورتال‌ها در برقراري ارتباط بهتر با ذينفعان،‌ انواع پورتال‌ها و ويژگي‌هاي هر يك،‌ كاركردهاي ارتباطي و اطلاعاتي آنها، فرصت‌آفريني،‌ الزامات فني و پشتيباني و مختصات توليد محتوا و ضرورت‌هاي مديريتي و ارتباطي را مورد بررسي قرار داده‌اند.پورتال هاي سازماني از مديريت دانش تا تحقق جامعه اطلاعاتي نوشته سيد مهدي طاهري، گفت‌وگوي الهه حسيني با دكتر عليپور حافظي، عضو هيأت علمي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، گفت‌وگوي هاجر شادماني با مدير مركز ثبت دامنه‌هاي كشوري، يادداشت محمد هرندي‌پور با عنوان خدمات‌رساني بر مبناي اطلاع‌رساني يكپارچه، آنچه بايد از پورتال‌ها دانست نوشته ياشار حديقه سرشت، بررسي كاركردهاي اطلاعاتي و ارتباطي 4 پورتال همتا(پورتال‌هاي وزارتخانه‌هاي علوم در كشورهاي مالزي، استراليا، دانمارك و ايران) توسط محيا بركت، ارزيابي و رتبه‏بندي وب‏سايت‏ها از طريق جوايز اينترنتي توسط محمد مهدي مولايي و حاكميت پورتال‌هاي سازماني و فرآيندهاي راهبري نوشته آرش رامز عناوين اين پرونده را تشكيل مي‌دهند.همچنين در بيستمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات بخش چهاردهم ترجمه كتاب نگارش در روابط‌عمومي با عنوان انتشار خبر و اطلاعات عمقي با ترجمه عليرضا باستاني منتشر شده است.

علاقمندان به تهيه ماهنامه مديريت ارتباطات مي‌توانند علاوه بر كيوسك‌هاي مطبوعاتي، آنرا از طريق خريد آن‌لاين از سايت www.cmmagazine.ir و يا www.prshop.ir تهيه نمايند.

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن