تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن افتتاح شد
قرآن كريم > نمايشگاه - گروه ادب و هنر:
مراسم افتتاحيه نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم شامگاه پنجشنبه با سخنراني محمود احمدي‌نژاد و تقدير از خادمان قرآني، برگزار شد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام حميد محمدي، قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس نوزدهمين نمايشگاه قرآن كريم گزارشي از روند برگزاري نمايشگاه ارائه كرد و بعد از او وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم درباره كل فعاليت‌هاي قرآني ارشاد گزارش داد. سپس از غلامعلي حداد عادل، ‌حجت‌الاسلام سعيد بهمني، حجت‌الاسلام عقيقي بخشايشي، سيدعلي سرابي، دكتر حسين ساري و لاله افتخاري به‌عنوان خادمان برگزيده قرآن تقدير شد.

در بخش فعالان ممتاز قرآني نيز از محمدجواد پنهاني، حسين خاكساري هرندي، غلامرضا شاه‌ميوه، احمدرضا محسني، مجتبي وزيري، محمدرضا شائق، حسين وفايي، سيدكريم موسوي، حسن رضاييان و همين طور از مريم حاج‌عبدالباقي تجليل شد.در بخش فعالان برگزيده نيز محمد انجم‌شعاع، ‌جواد صديق، مرتضي بشيري، محمدامين بي‌نياز ازفعالان اهل سنت كشورمان، ابوالقاسم نادري، مهدي طوسي و حجت‌الاسلام والمسلمين علي صبوحي لوح تقدير و هداياي خود را از دست رئيس‌جمهور دريافت كردند.

محمود احمدي‌نژاد در بخشي از سخنراني‌اش گفت: امروز به فضل خدا حقيقت‌طلبي در ميان مردم ما به‌ويژه در بين جوانان مومن و انقلابي كشورمان رو به افزايش است و آنها با روحيه حق‌طلبي شيفته عدالت و پاكي بوده و در مسير ولايت خود را به قرآن و معرفت الهي مجهز مي‌كنند تا بتوانند در صحنه‌هاي انقلاب جهاني حضور يافته و نقش تعيين‌كننده خود را ايفا كنند. آنها با عشق به امام و تمسك به قرآن خود را براي تحقق وعده الهي آماده مي‌كنند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: امروز عشق به امام عصر(عج) و تعميق پيوند با قرآن با سرعت در ايران در حال گسترش است و عصر، عصر ظهور است و روز حاكميت انسان كامل نزديك است.رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه هدف بعثت همه انبيا و اولياي الهي برقراري جامعه آرماني، حكومت عدل و جامعه صالحان بوده است، ادامه داد: همه حمدها و تكبيرهاي قرآن و نماز براي عبور از خود، جهالت و بي‌عدالتي‌ها و پيوستن به خدا و رسيدن به حيات طيبه و معبود حقيقي و درنهايت رسيدن به حقيقت پاك و جهاني حضرت مهدي(عج) است.

رئيس‌جمهور با اشاره به فرارسيدن ماه مبارك رمضان افزود: درك، فهم و انس با ماه مبارك رمضان ملازم و متناسب با درك، فهم و انس با قرآن است؛ چراكه جوهر هر دو يكي است. ماه مبارك رمضان، ظرف ليله‌القدر و ليله‌القدر ظرف قرآن و صاحب ليله‌القدر و ملازم قرآن حضرت امام عصر(عج) است. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم گفت: رونق فعاليت‌هاي قرآني را نسبت به سال‌هاي گذشته در سراسر كشور شاهد هستيم. قرار است در همه زمينه‌ها كار اصيل اسلامي و قرآني انجام شود و از همه ظرفيت‌ها براي اين كار بهره برده شود.

حسيني افزود: امسال براي نخستين بار با عنايت دولت و مجلس اعتبار نيم درصدي دستگاه‌هاي مختلف براي فعاليت‌هاي قرآني درنظر گرفته شده است كه اميدواريم با دستور رئيس‌جمهور در ماه مبارك رمضان اين اختصاص صورت گيرد تا شاهد تحرك بيش از پيش فعاليت‌هاي قرآني در كشور باشيم.برنامه داريم تا يك نهضت قرآني را در كشور ساماندهي كنيم تا همه مردم و مديران با قرآن انس و ارتباط داشته باشند و اگر بتوانيم قرآن را به دنيا معرفي كنيم علاقه‌مندان فراواني دارد.

برگزاري 500 نشست تخصصي در 30 روز

حجت‌الاسلام حميد محمدي، رئيس نمايشگاه امسال در مراسم افتتاحيه گفت: يكي از سياست‌هاي ديگر تحقق‌بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري درخصوص كرسي‌هاي نظريه‌پردازي و تحول علوم انساني است كه در اين ارتباط 500 نشست تخصصي را در 30 روز برگزار خواهيم كرد و بيش از 10 هزار صفحه علوم قرآني توليد خواهد شد. محمدي همچنين از برگزاري نمايشگاه‌هاي سيار روستايي خبر داد و افزود: نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم يكي از 300 نمايشگاهي است كه مركز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني برگزار مي‌كند و تصميم داريم نمايشگاه‌هاي سيار روستايي را نيز برگزار كنيم؛ زيرا از بودجه نيم‌درصدي دستگاه‌ها 30 درصد مربوط به روستاهاست كه برنامه داريم يك ميليون روستايي را در قالب 4 هزار پايگاه تحت پوشش آموزش‌هاي قرآني قرار دهيم.

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن