تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817222178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد خطيب جمعه مشهد از «پارك ملت»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد خطيب جمعه مشهد از «پارك ملت»
امام جمعه مشهد گفت: نقد كردن نظام اسلامي به هيچ عنوان درست نيست و نبايد با نقادي آن از جمله در رسانه ملي، مردم را نسبت به نظام دچار ترديد كرد.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد احمد علم الهدي" امروز در خطبه هاي نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) با انتقاد از برنامه "پارك ملت" صدا و سيما افزود: در اين برنامه نقد نسبت به نظام صورت گرفته كه اين امر به هيچ عنوان درست نيست.

به گزارش ايرنا وي ادامه داد: نبايد در برنامه اي در رسانه ملي فردي در نقد نظام اسلامي هر چه به زبانش آمده، عنوان و مردم را در باورمندي نسبت به اصول نظام اسلامي دچار ترديد كند.

وي اضافه كرد: متاسفانه برخي از دستگاههاي اجرايي با ندانم كاري هاي خود آب به آسياب دشمنان مي ريزند و رسانه ملي كه بايد به دنبال تقويت نظام و ايجاد هماهنگي بين مردم و نظام باشد در برخي برنامه هاي آن مطالبي عنوان مي شود كه مردم را نسبت به اصول نظام دچار ترديد مي كند.

او گفت: امروز در روي كره زمين نظام اسلامي ايران موثر ترين نظام براي تامين عدالت است و نقد اين نظام درست نيست و بايد از آن پرهيز شود.

وي خاطر نشان كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران نظامي است كه امام زمان (عج) دستور تشكيل آن را داده و آن را به ما سپردند و توسط ولي فقيه و مجتهد جامع الشرايط به عنوان نائب آن امام همام رهبري مي شود.

آيت ا... علم الهدي گفت: هم اكنون امام زمان (عج) كه زنده و ناظر اين نظام هستند امكان ندارد كه اين نظام را به كسي بسپارند كه با هواهاي نفسش اين نظام را ساقط كند.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون نقادي در جامعه ما به نوعي مد تبديل شده، گفت: نقد از كارگزاران و مسوولان موردي ندارد و اين نقد بايد سازنده بوده و مخرب نباشد.

نماينده مردم استان خراسان رضوي درمجلس خبرگان رهبري گفت: نبايد به عنوان نقد از كارگزاران و مسوولين، نظام را نقد كرد.

خطيب نماز جمعه مشهد اظهارداشت : مردمي كه در ركاب رسول الله (ص) بودند و وحي خدا را از زبان آن حضرت مي شنيدند با القائات نفاق به جايي رسيدند كه حتي حاكميت وحي را هم فراموش كرده و ملعبه قدرت يابان بي ايمان قرار گرفتند.

وي در تشريح عوامل موثر در اين مساله گفت: جريان نفاق در صدر اسلام به طرق مختلف در صدد ايجاد ترديد در اعتقادات و باورمندي مردم نسبت به پيامبر اكرم (ص) و اهل بيت (ع) بودند.

وي بيان كرد: نبايد هم اكنون با بيان نقدهايي مردم را نسبت به نظام اسلامي دچار ترديد كرد و همان بلايي كه بعد از پيامبر اكرم (ص) بر سر مردم آمد ، به سر ملت ما نيز بيايد.

آيت ا... علم الهدي گفت: در دولت اصلاحات هر كسي بر خلاف ضروريات دين حرفي مي زد ، مي گفتند كه اين قرائت جديدي از دين اسلام است و هم اكنون نيز در هر شخصي حرف ضد ديني مي زند، عنوان مي كنند كه اين نگاه متفاوت فرهنگي است.

وي اظهار داشت: امروز سرسخت ترين دشمنان در روي كره زمين و استكبار جهاني در نيل به اهداف خصمانه شان عليه نظام و انقلاب اسلامي با شكست مواجه شدند و جنبش وال استريت، سيادت و آقايي غرب و آمريكا را از بين برده و بيداري اسلامي نفوذ مستبكران را از غرب و منطقه قطع كرده است.

وي ادامه داد: آمريكا و اروپا و دشمنان 33 ساله بعد از انقلاب در نيل به اهدافشان با شكست هاي مفتضحانه اي روبرو شدند و سقوط را حس مي نمايند و لذا امروز از هر توطئه و فتنه اي براي براندازي و ساقط كردن نظام و شكست ملت ايران استفاده مي كنند.

آيت ا... علم الهدي گفت: معاندان در اين مدت از هر ترفندي عليه نظام استفاده كردند و اگر تهاجم نظامي انجام نداده اند، به طور يقين عاجز از انجام آن بوده اند.

وي بيان كرد: دشمنان به اين نتيجه رسيدند كه قدرت اصلي نظام اسلامي فناوري در بخشهاي مختلف و تجهيزات نظامي و اقتصاديش نيست بلكه ملت ايران قدرت اصلي آن هستند.

وي گفت: معاندان در همه فتنه ها و توطئه ها به دنبال ايجاد بحران و جدايي مردم از نظام و اسلام هستند.

وي با اشاره به اينكه برخي مي گويند چرا بايد اعضاي مجلس خبرگان رهبري از فقها باشند، گفت: طبق قانون اساسي بايد اعضاي اين مجلس از بين كساني انتخاب شوند كه شناخت كامل از مجتهد جامع الشرايط داشته باشند و غير از فقها اشخاص ديگري قادر به انجام اين كار نيستند.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن