تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب 7 هزار عضو هيات علمي جديد تا پايان سال در دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: جذب 7 هزار عضو هيات علمي جديد تا پايان سال در دانشگاه آزاد




رييس دانشگاه آزاد اسلامي:
7هزارعضو هيات علمي جديد تا پايان سال جذب دانشگاه مي‌شوند
قيام15خردادنقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران است

رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: توسعه دانشگاه آزاد موجب پيشرفت کشور شده است.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر جاسبي در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني واحد اسلام آباد غرب با بيان اين مطلب افزود: دانشگاه آزاد در سال 1361 با حداقل امکانات شروع به فعاليت كرد و امروز بعد از 28 سال اين دانشگاه درهمه زمينه‌ها روند صعودي و رو به پيشرفتي داشته است و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد در مقاطع بالا در حال تدريس هستند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: مسير توسعه نيروي انساني از دانشگاه‌ها مي‌گذرد و براي پيشرفت کشور بايد اول دانشگاه‌ها را آباد كرد.

جاسبي با بيان اينكه در دانشگاه آزاد نبايد يك لحظه آرام بود، افزود: ساختمان‌هاي ما علاوه بر آنكه بايد داراي تمام استانداردهاي مورد نظر وزارت مسكن و شهرسازي باشند، نبايد احداث‌شان بيشتر از يك سال تا يك سال و نيم زمان ببرد.

وي ضمن نقل خاطراتي از زمان تحصيل خود در اروپا، ادامه داد: طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته بايد تا پايان امسال 7 هزار عضو هيات علمي جديد جذب كنيم، چراكه تنها در دانشگاه آزاد سالانه30 هزار دانشجوي ارشد و 5 هزاردانشجوي دوره دكتري فارغ التحصيل مي‌شوند.

جاسبي گفت: دانشگاه‌ها موجب آبادي شهرها و مهاجرت معكوس مي‌شوند و اين امري است كه سال‌هاست دولت به دنبال آن است و تنها با فراهم آوردن امكانات رفاهي در همه شهرستان‌ها فراهم مي‌شود.

وي با توجه به اقدامات انجام شده در واحد اسلام آباد غرب ابراز اميدواري کرد كه با تلاش مسئولين، دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب به جايگاه مناسب در شأن مردم اسلام آباد غرب دست يابد.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به قيام 15 خرداد اشاره و از آن به عنوان نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت قهرمان ايران ياد کرد و اين روز را روز عصيان عليه طاغوت و طاغوتيان دانست.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم پس از کلنگ زني مسجد مجتمع آيت الله نجومي (ره) توسط دکتر جاسبي سوله‌هاي آموزشي و سلف سرويس دانشگاه نيز افتتاح شد.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1549069&Lang=P
1389/05/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن