تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816484728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 سال صلابت/ انقلاب اسلامي، حادثه اي شگرف و كم نظير درتاريخ بشريت بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 30 سال صلابت/ انقلاب اسلامي، حادثه اي شگرف و كم نظير درتاريخ بشريت بود
زنجان- شماري از مردم زنجان، انقلاب اسلامي را حادثه اي شگرف و كم نظير در تاريخ پر فراز و نشيب جهان و بشريت توصيف و وحدت را عامل اصلي غلبه ي مردم بر رژيم طاغوب عنوان كردند.
يك شهروند زنجاني گفت: ايمان، وحدت كلمه، عشق به اسلام و رهبري داهيانه امام خميني (ره)، پرستوي انقلاب را به آشيانه پيروزي و قله فتح و غلبه هدايت و مردم ايران را بر سرنوشت خود و كشور حاكم كرد.
محمد سراجي افزود: انقلاب اسلامي ايران، حلقه ي اتصال نهضت كربلا با قيام مهدي موعود حضرت وليعصر (عج) بود كه با تدبير امام خميني (ره) محقق شد.
وي،پيروزي انقلاب اسلامي را مايه حيرت جهانيان دانست و گفت: امواج اين انقلاب، به بركت اميد، اخلاص، ايمان و اعتقاد و وحدت مردم ايران شكل گرفت و به ساحل پيروزي رسيد.
يك كارمند، انقلاب اسلامي را خورشيدي درخشان در آسمان مه آلود جوامع اسلامي و اقدامي در جهت احياي اسلام ناب محمدي (ص) دانست و گفت: روز 22بهمن ماه 57 نهضت اعجاب انگيز اسلامي بر كفر غلبه كرد و شكوفه هاي شهادت در سرزمين لاله خيز ايران ببار نشست.
حسن حيدري، پاسداري از دستاوردهاي پر بركت انقلاب اسلامي را وظيفه هر ايراني با غيرت دانست و گفت: حراست از اين ارزشها جز با وحدت، همبستگي و حضور مردم در صحنه ميسر نخواهد شد.
برادر يك شهيد نيز انقلاب اسلامي را موجب هوشياري و بيداري همه مسلمانان جهان دانست و گفت: دهه ي فجر، تجلي وحدت و همدلي آزاديخواهان عليه استثمار و استعمار است.
روح الله نوروزي جمهوري اسلامي را موهبت الهي به ملت بزرگ ايران در قبال خون پاك شهداي پاكباخته انقلاب اسلامي دانست و تاكيد كرد: مرم ايران كه اين روزها شيريني آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي را تجربه مي كنند، اجازه نخواهند داد احدي و يا كشوري به ارزشها و دستاوردهاي نهضت خدشه وارد كند.
وي، تحكيم وحدت بين مسوولان و مردم در شرايط حساس فعلي را لازمه حفظ نظام اسلامي دانست و دهه فجر را بهترين فرصت براي كنارگذاشتن اختلاف سليقه هاي سياسي و جناحي و در نهايت حفظ همبستگي و همدلي در سال نوآوري و شكوفايي ذكر كرد.
يك شهروند ديگر نيز پاسداشت ارزشهاي انقلاب را عامل تقويت همبستگي و عزم ملي خواند و گفت: بايد به انحاي مختلف، پيام انقلاب و دستاوردهاي گرانبهاي آن را به همه جهانيان گوشزد كرد.
اسماعيل هنربخش تلاش مضاعف آحاد مختلف جامعه جهت تحقق آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را خواستار شد و دهه فجر را بهترين فرصت براي تجليل از مقام شهيدان راه حق و آزادي دانست.
يك دانشجو نيز بابيان اينكه انقلاب اسلامي مردم ايران داراي ويژگيهاي خاص بوده است، گفت: انقلاب اسلامي قبل از هر چيز محصول خودباوري و دين مداري مردم ايران بود.
احمد محمدي، نقش رهبري امام خميني (ره) در ايجاد انگيزه بين مردم، بخصوص جوانان را يادآورشد و گفت: احياي روحيه خودباوري و اعتماد به نفس در مردم، بزرگترين دستاورد نهضت مردم ايران به رهبري امام خميني (ره) است.
522/595/587

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن