تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816955310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار سپاه : دستاوردهاي انقلاب ثمره خون شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سردار سپاه : دستاوردهاي انقلاب ثمره خون شهدا است
شميرانات - مشاور مركز آموزش اطلاعات شهيد صياد شيرازي گفت : تمام دستاوردهاي انقلاب اسلامي ثمره خون شهدا و ايثارگري هاي هشت سال دفاع مقدس است .
امير سرتيپ"سيد تراب ذاكري"از بازماندگان عمليات آزادسازي خرمشهر روز دوشنبه در جمع فرزندان شهدا و ايثارگران دبيرستان دخترانه مشكوت شاهد افزود : همه ما مديون شهدا و ايثارگران و خانواده هاي آنها هستيم .
وي اظهار داشت : شما وارث جوانمردي هاي ايثارگران و شهدا و باعث افتخار جامعه هستيد بايد به خود افتخار كنيد و دليل اين افتخار رشادت هايي است كه پدران و بستگان شما در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.
ذاكري گفت : دستاوردهاي امروز نظام جمهوري اسلامي ايران ثمره نثار خون پاك هزاران شهيد انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي است.
سرتيپ سيد تراب ذاكري افزود : شهدا به همه ما درس استقلال خواهي ، آزادي خواهي و خدا جويي آموختند و ما را در اين مسير به حركت وا داشتند كه امروز ثمره اين حركت را در عقب نشيني استكبار جهاني از مواضع خود در قبال ايران شاهد هستيم.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران شمال تهران نيز گفت : نظام جمهوري اسلامي و انقلاب نقطه عطفي در جهان محسوب مي شود كه ثمره رهبري امام خميني (ره) و جانفشاني ملت ايران و شهداي آن است.
حسينعلي بيات افزود : شهدا هميشه حاضر و ظاهر هستند و بر تاريخ ناظر بوده اند و چون جور و ظلم به ملت ايران و جهان را ديدند در برابر آن ايستادگي كردند و اين شهدا هستند كه تا ابد در تاريخ زنده خواهند ماند.
وي اظهار داشت : در هيچ جاي تاريخ وجود ندارد كه پدر و مادر گوشه دل و جگر خود را با بستن پيشاني بند به ميدانهاي نبرد بفرستد و به شهادت فرزندان خود افتخار كند و اين مساله تنها از عشق وصف ناپذير به خدا سرچشمه مي گيرد.
وي افزود: مادران شهدا وظيفه دارند زندگي و خاطرات فرزندان خود را زينب گونه و پدران نيز مانند امام سجاد كربلاي ايران را براي همه تعريف كنند تا همه بنويسند و به خاطرات بسپارند.
بيات گفت : اين پدران و مادران كه ديروز براي فرزندان خود قصه مي گفتند امروز بايد ياد و خاطره شهداي خود نظير مقاومت ها، ايثارگري ها و رشادت هاي آنان را بگويند و هنرمندان از اين قيام درس بگيرند و اين صحنه هاي هنرمندي را بر عرصه حضور بگذارند.
وي با اشاره به اين كه عامل وحدت مهمترين و اصلي ترين عامل پيروزي ملت ايران در تمامي صحنه هاي داخلي و بين المللي است، اظهار داشت: در هيچ جاي دنيا وحدتي كه بين ملت ايران وجود دارد، ديده نمي شود و استكبار در هر كجا جزء ايران تخم نفاق ريخته موفق شده و اين نتيجه وحدت ملي ملت اسلامي است.
وي با اشازه به فرا رسيدن 22 بهمن روز پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در اين روز مردم ايران بار ديگر در كنار خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران محكم ايستادگي خواهند كرد و مشتهاي گره كرده خود را نثار جنايتكاران واستكبار جهاني خواهند نمود.
وي يادآور شد: مردم ايران بار ديگر با حضور در عرصه انتخابات تمام نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را كه از مدتي قبل جهت حضور كمرنگ مردم در اين عرصه طراحي شده نقش بر آب خواهند كرد و با يك انتخاب آگاهانه افرادي مانند مدرس، شجاع، پاك و خدمتگزار مردم و نظام و نترس را به مجلس خواهند فرستاد.
تهرام/537 /1547

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن