تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:عملكرد قايقرانان در قطر رضايت بخش بود/ براي اردوهاي گوانگجو مشكل داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:عملكرد قايقرانان در قطر رضايت بخش بود/ براي اردوهاي گوانگجو مشكل داريم
بهزاد اتابكي با اظهار رضايت از عملكرد قايقرانان بادباني ايران در رقابتهاي بين المللي قطر گفت: براي برپايي اردوهاي بازيهاي 2010 گوانگجو نياز به كمپ تمريني داريم.

رئيس كميته قايقراني بادباني (سيلينگ) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات بين المللي بادباني قطر با حضور 20 كشور طي يك هفته دنبال شد كه تيم ايران به دليل داشتن تنها يك مدل قايق در رشته "هابي 16" در اين ديدارها شركت كرد.

وي افزود: قايق"هابي 16" از قايق هاي المپيكي و آسيايي بوده و از پيشرفته ترين و پيچيده ترين قايق هاي مسابقات محسوب مي شود. در اين رشته 7 كشور در 12 مرحله مسابقه دادند كه نمايندگان كشورمان در مجموع موفق به كسب يك مدال نقره و جايزه 500 دلاري و يك مقام چهارمي شدند.

بهزاد اتابكي با تاكيد بر اينكه تيم هاي اروپايي و آسيايي حاضر در اين رقابتها تجربه چند ساله در اين رشته داشتند گفت: تيم ايران با تمرين چند ماهه و براي اولين بار راهي اين رقابتها شده بود با اين حال قايقرانان كشورمان كه از ضريب هوشي بالايي برخوردار بودند توانستند نتيجه رضايت بخشي را ثبت كنند.

وي با بيان اينكه از عملكرد مربي پاكستاني اين تيم راضي هستيم ادامه داد: در حاشيه اين رقابتها با يك مربي الجزايري و يك مربي انگليسي كه مسئول كمپ تمريني قطر بودند براي مشاوره در طرح ساخت كمپ بادباني در ايران مذاكره كرديم.

رئيس كميته بادباني خاطرنشان كرد: ما تمرينات تيم را در مناطق آبي شمال و جنوب كشور پيگيري مي كنيم اما براي حضوري موفق در بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو نياز به داشتن كمپ اختصاصي داريم. هر چند در ايران مناطق آبي دريايي وجود دارد اما امكانات سخت افزاري ونرم افزاري نداريم و قطعا اين كمپ مجهز تا دو سال ديگر فعال نخواهد شد.

اتابكي تصريح كرد: براي راه اندازي يك كمپ مجهز و استاندارد كه قابليت برگزاري مسابقات بين المللي و اردوهاي بلند مدت را داشته باشد نياز به اعتباري معادل 5 ميليارد تومان داريم. پيشنهاد ما براي ساخت اين مجموعه در مناطق شمالي كشور است زيرا عمق آب و باد مناسبي براي حركت قايق هاي بادباني دارد.

وي افزود: ما تا زمان برگزاري رقابتهاي آسيايي گوانگجو بايد از كمپ هاي تمريني خارج از كشور براي آماده سازي تيم استفاده كنيم. در حاشيه رقابتهاي بين المللي قطر مسئولين كمپ بادباني مالزي به ما پيشنهاد برپايي اردوها و دوره هاي آموزشي در اين كشور دادند.

وي به راه اندازي رشته بادباني براي بانوان اشاره كرد و گفت: اين رشته از قايقراني به دليل حضور زمان زياد در آبهاي دريايي نياز به حضور مربي زن در كنار تيم هاي بانوان دارد. مدتي است با يك مربي اهل اسپانيا وارد مذاكره شده ايم اما چون كمپ نداريم بعيد است تا پايان سال بتوانيم وي را براي بررسي وضعيت قايقرانان به ايران دعوت كنيم.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن