تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس: علت دشمني غرب با ايران، الگوپذيري جهان اسلام از جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس: علت دشمني غرب با ايران، الگوپذيري جهان اسلام از جمهوري اسلامي است
كرمي راد، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با تاكيد بر اينكه مستكبران، توسعه كشورهاي اسلامي را برنمي‌تابند، گفت: آنها علاقه‌اي به پيشرفت ما ندارند؛ چرا كه توسعه ايران در بخش‌هاي مختلف باعث الگوگيري ديگر كشورها از نظام جمهوري اسلامي مي‌شود.


محمد كرمي راد در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس «شبكه خبر دانشجو»، با اشاره به اينكه تاريخ 30 ساله انقلاب اسلامي نشان مي دهد كه قدرت هاي بزرگ به دليل از دست دادن منافع عظيم خود، بويژه نفت و نوع حاكميتشان در رژيم ستمشاهي ناراحت هستند، اظهار داشت: عمده نگراني آنها رشد و شكوفايي جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف، بويژه علم و تكنولوژي است.

وي ضمن اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه دشمنان نظام به نقش تعيين كننده ايران در مسائل منطقه و غيرقابل مقايسه بودن جايگاه كشورمان با شرايط قبل از انقلاب اذعان دارند، افزود: جمهوري اسلامي برخلاف ميل دشمنان و با توجه به تحريم هاي آنان، تنها با اتكال به دانشمندان و انديشمندان، تهديدها و تحريم ها را به فرصت در عرصه هاي علم، تحقيق، صنعت و پيشرفت تبديل كرده است.

منشي دوم كميسيون امنيت ملي با تاكيد بر اينكه مستكبران و زورگويان توسعه كشورهاي انقلاب اسلامي را بر نمي تابند، تصريح كرد: آنها علاقه اي به پيشرفت و توسعه ما ندارند؛ چرا كه پيشرفت ما در بخش هاي مختلف باعث الگوگيري ديگر كشورها از نظام جمهوري اسلامي مي شود.

كرمي راد با تاكيد بر اينكه رمز شكوفايي ما اين است كه ديگران از ما الگو مي گيرند، گفت: حرف هاي سران كشورهاي آمريكاي لاتين از جمله هوگو چاوز مبني بر اينكه من از ايران به عنوان الگو استفاده مي كنم، براي دشمنان بسيار سخت و سنگين است.

وي به الگوپذيري كشورهاي غيرمتعهد، اسلامي و غيراسلامي از ايران اشاره و عنوان كرد: ما برخلاف فشارهاي غرب و شرق روز به روز به پيشرفت و رشد دست يافته ايم.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس ادامه داد: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند آنها پيشرفت و موفقيت ما را نمي خواهند؛ چرا كه استقلال، عدالت خواهي و اسلام خواهي بهترين دستاوردهاي انقلاب به شمار مي آيد كه منجر به تاسي ديگران از ما شده است.

اين نماينده اصولگراي مجلس با بيان اين مطلب كه ظلم ستيزي و مبارزه با استكبار از دستاوردهاي ديگر انقلاب به شمار مي آيد، بيان داشت: مقاومت مردم مسلمان فلسطين و حزب الله لبنان در برابر زورگويي رژيم صهيونيستي نشانه الگوپذيري آنان از ايران است؛ چرا كه آنان به پيروي از انقلاب اسلامي به اين نكته باور دارند كه با ايستادگي مي توانند به پيروزي دست يابند.

كرمي راد اظهار داشت: كشورهايي كه ايران را به عنوان الگو پذيرفته اند، به اين باور رسيده اند كه با فرهنگ ايثار و ايستادگي مي توانند برگ برنده اي در تاريخ سرنوشت كشورشان رقم بزنند.

وي اضافه كرد: الگوپذيري ايران در عرصه هاي مختلف باعث شده كشورهايي كه منافعشان در مستعمره ديگر كشورهاست رشد و پيشرفت ما را برنتابند.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس تاكيد كرد: با وجود تهديدها و تحريم ها و فشارهاي دشمنان، ايران سرافراز پرچم خود را در بر قله هاي رفيع علم و تكنولوژي برافراشته است و دشمنان بايد اين واقعيت را بپذيرند كه ما كشوري با اراده و مصمم براي برداشتن قدم هاي بيشتر هستيم./انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن