تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804565077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تروريست‌ها اعدام مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تروريست‌ها اعدام مي‌شوند
رئيس قوه قضائيه، اقدامات تروريستي عليه دانشمندان هسته‌اي كشور را مصداق بارز «افساد في‌الارض» دانست و تأكيد كرد: قوه قضائيه در اسرع وقت عاملان و فريب ‌خوردگان اين اقدامات تروريستي را به اشد مجازات مي‌رساند و همه كساني كه گروهي و باندي در اين امور دخالت مي‌كنند، مفسد في‌الارض هستند و قطعا اعدام خواهند شد.
سرويس اجتماعي ـ رئيس دستگاه قضا، امروز (چهارشنبه) در نشست مسئولان عالي قضايي گفت: غربي‌ها بايد بدانند كه اگر راه ترور باز شد، ميليون‌ها مسلمان در سراسر جهان هستند كه خودشان راه مقابله با اين ترور‌ها را خواهند يافت.

به گزارش «تابناك»، رييس قوه قضاييه با تسليت شهادت يكي ديگر از دست‌اندركاران امور هسته‌‌اي كشور به حضرت بقيه‌الله (عج)، مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران و خانواده شهيد احمدي‌روشن، خطاب به حاميان و اقدام‌كنندگان اعمال تروريستي در غرب گفت: غربي‌ها بايد بدانند كه اگر راه ترور باز شد، حتما لازم نيست، ايران انتقام خون جوانان و دانشمندان هسته‌‌اي خود را بگيرد، بلكه در آن صورت ميليون‌ها مسلمان در سراسر جهان هستند كه اجازه نخواهند داد، كشورهاي غربي به مسلمانان و جوانان و دانشمندان اسلامي فشار آورند و خودشان راه مقابله با اين ترور‌ها را خواهند يافت.

وي افزود: اگر به مسلمانان فشار آورده شود و جوانان آنان ترور شوند آنگاه راهي باز خواهد شد كه سرانجامش منجلابي براي غربي‌ها خواهد بود.

آملي لاريجاني اقدامات تروريستي عليه دانشمندان هسته‌اي كشور را مصداق بارز «فساد في‌الارض» دانست و تأكيد كرد: قوه قضاييه در اسرع وقت عاملان و فريب‌خوردگان اين اقدامات تروريستي را به اشد مجازات مي‌رساند و همه كساني كه به صورت گروهي و باندي در اين امور دخالت مي‌كنند، مفسد في‌الارض هستند و قطعا اعدام خواهند شد و به كساني كه ممكن است فريب كشورهاي مدعي حقوق بشر و مبارزه با تروريسم را بخورند، هشدار مي‌دهيم كه بدانند اين اقدامات عقوبت اخروي و دنيوي جبران ناشدني خواهد داشت.

درخواست رئيس قوه قضائيه از نيروهاي امنيتي

رييس قوه قضاييه از نيروهاي امنيتي نيز خواست در اسرع وقت، عوامل ترور اخير را شناسايي كرده و در اختيار دستگاه قضايي گذارند.

آملي لاريجاني با اشاره به اعلام آمادگي بيش از سيصد دانشجوي رشته‌هاي گوناگون مهندسي براي تغيير رشته و ادامه تحصيل در مهندسي هسته‌‌اي، آن را نشانه بارزي از همت و اراده ملت ايران در ادامه راه خود و دستيابي به كمال دانست و تأكيد كرد: دانشمندان هسته‌‌اي، تنها متعلق به خودشان نيستند، بلكه براي يك ملت هستند و به اين جهت ما از استيفاي حقوق ملت كوتاه نخواهيم آمد و مطمئنيم كه در پس همه اين رخدادها، خداوند متعال كه خيرالماكرين است، حق و حقيقت را ظاهر و پيروز خواهد كرد.

رييس قوه قضاييه در ادامه «تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران» را موضوع جديد و عجيبي ندانست و گفت: تعجب اينجاست كه چگونه كشورهاي غربي پس از سي سال هنوز متوجه نشده‌اند كه اينگونه اقدامات و تحريم‌ها خللي در اراده ملت ما ايجاد نخواهد كرد، بلكه ملت و نظام اسلامي ما را مصمم‌تر خواهد كرد تا استوار‌تر از پيش در راه استقلال و عزت نظام اسلامي گام بردارند.

آيت‌الله آملي لاريجاني از دولت خواست با تدبير و تلاش بيشتر، وضعيت اقتصادي كشور را سر و سامان دهد و اخلالگران را به دستگاه قضايي معرفي كند.

مقام عظيم پيامبر اكرم (ص) فوق تصور است

رييس دستگاه قضايي در آغاز اين نشست، با اشاره به دهه پاياني ماه صفر و تسليت رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن (ع) و علي‌بن موسي‌الرضا (ع) گفت: رحلت پيامبر اكرم (ص) مصيبت بزرگ و جانگدازي براي همه جامعه بشري و به ويژه مسلمانان بود.

وي افزود: پيامبر اكرم (ص) قله‌هاي كمال را درنورديده بود و مخاطب به خطاب الهي «انك لعلي خلق عظيم» شده بود كه مقام بسيار بزرگي است كه فوق آن مقامي تصور نمي‌شود و همه مكارم اخلاقي و انساني در اين «خلق عظيم» پنهان است.

رييس قوه قضاييه همچنين ائمه شيعه را پناهگاه مردم و شيعيان خواند و با اشاره به مقام بالاي حضرت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) و با ابراز اميدواري نسبت به اين‌كه همه مسلمانان و شيعيان بتوانند پيروان راستين ائمه اطهار باشند، گفت: تقدير بر اين بود كه حضرت علي‌بن موسي‌الرضا (ع) در غربت به شهادت برسند و ثواب عظيمي كه در زيارت مرقد مطهر آن امام بزرگوار وجود دارد كه حتي بر‌تر از حج است، نشان‌دهنده مقام رفيع ائمه اطهار است.

در اين نشست، همچنين نحوه اجراي احكام كيفري در دادسرا‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در جلسه، علل ديركرد اجراي احكام كيفري، بررسي و تصميم گرفته شد، ظرف دو هفته آينده، مجموعه اين علل و راه‌هاي پيشنهادي براي برطرف ساختن آن، توسط كميته‌اي بررسي و نتيجه به صورت بسته‌اي اجرايي به رييس قوه قضاييه گزارش و در صورت تأييد به مراجع قضايي سراسر كشور ابلاغ شود.

منبع: پرتال جامع قوه قضائيه

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن