تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816814999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دولت نهم و دهم محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دولت نهم و دهم محقق شد
خبرگزاري فارس: مدير سابق آموزش و پرورش نهبندان گفت: در دولت نهم و دهم 22 مدرسه خشت گلي اين شهرستان به مدرسه پيش ساخته و جديد تبديل شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از نهبندان، سيداحمد ذبيحي پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مدير جديد آموزش و پرورش نهبندان اظهار داشت: بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اقدامات و فعاليت‌هاي گسترده و ارزشمندي در نظام آموزش و پرورش انجام شده است.
وي با بيان اينكه امروزه نظام تعليم و تربيت، تربيت اسلامي دانش‌آموزان و نسل جوان را در كنار تقويت بينه علمي آنها وظيفه اصلي خويش مي‌داند، تصريح كرد: در اين نظام نهاد آموزش و پرورش يك نهاد زيربنايي و بسيار موثر به شمار رفته و مي‌رود چرا كه تربيت صحيح نسل جوان و نسل آينده اين نظام را عهده‌دار است.
مدير سابق آموزش و پرورش نهبندان از طرح تحول بنيادين به‌عنوان طرحي راهبردي و اساسي در ايجاد تحول در نظام تعليم تربيت اسلامي ياد كرد و افزود: اين طرح بر پايه و اساس انديشه‌هاي اسلامي و ديني پايه‌ريزي شده و تاثيرات آن در تربيت اسلامي نسل جوان جامعه بسيار موثر و كارآمد است.
ذبيحي ضمن تاكيد بر توجه بيشتر مسئولان به ويژه دست‌اندركاران تعليم تربيت به طرح تحول بنيادين گفت: بها دادن و با اهميت برشمردن اين طرح مي‌تواند در تربيت صحيح دانش‌آموزان و تقويت بنيه ديني آنها بسيار موثر واقع شود.
وي با اشاره به اينكه تاكنون در راستاي تحقق يافتن تحول بنيادين در آموزش و پرورش شهرستان 9 مدرسه قرآني راه‌اندازي شده است، ادامه داد: همچين طرح سباح با موفقيت و با شركت بيش از 95 درصد دانش‌آموزان پايه سوم ابتدايي انجام شده است.
مدير سابق آموزش و پرورش نهبندان اضافه كرد: طرح طناورز با كيفيت و كميت بسيار خوبي در سطح مدارس شهرستان در حال اجرا است و ثبت‌نام از دانش‌آموزان و فرهنگيان نهبندان در طرح نهضت ملي قرآن كريم(نور) در دست اقدام است.
ذبيحي با بيان اينكه هم اكنون اداره آموزش و پرورش شهرستان بالغ بر 2 ميليارد تومان احداث فضا را در دست اقدام دارد، تصريح كرد: طي چند سال گذشته به ويژه طي خدمت دولت نهم و دهم فعاليت‌هاي خوبي در زمينه‌هاي آموزشي و عمراني اين نهاد در شهرستان صورت پذيرفته است.
وي افزود: در دولت نهم و دهم 22 مدرسه خشت گلي اين شهرستان به مدرسه پيش ساخته و جديد تبديل شدند در صورتي كه قبل از دولت نهم در اين زمينه هيچ‌گونه اقدام و فعاليتي صورت نگرفته بود.
امام جمعه نهبندان نيز در اين مراسم گفت: نقش تعليم و تربيت در زندگي انسان غيرقابل انكار است.
حجت‌الاسلام و المسلمين عباسعلي خزاعي با اشاره به اينكه دين مبين اسلام براي علم‌آموزي زماني خاص را در نظر نگرفته است، يادآور شد: مكتب اسلامي مي‌گويد انسان از گهواره تا گور مي‌تواند به علم‌آموزي مشغول باشد.
وي اظهار داشت: امام صادق(ع) در ارتباط با علم‌آموزي مي‌فرمايند"دوست دارم با تازيانه بر يارانم زنم تا آنها كسب علم داشته و علم‌‌آموزي كنند".
امام جمعه نهبندان تصريح كرد: امروزه ايران اسلامي از حيث علم و دانش به نقطه‌اي رسيده است كه مي‌تواند در تمام عرصه‌هاي بين‌المللي حرفي را براي زدن داشته باشد و اينها بيانگر نقش آموزش و پرورش، تعليم و تربيت اسلامي و پشتكار و تلاش مضاعف جوانان اين مرز بوم است.
خزاعي افزود: اين جلسه به منظور توديع مدير جديد و تشكر و قدرداني از مدير سابق آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده كه روايت اسلامي بر تشكر و قدرداني از ديگران در مقابل اعمال انجام شده تاكيد و سفارش فراوان دارد.
در ادامه اين جلسه از زحمات شش ساله سيد احمد ذبيحي تقدير و حبت‌الله آهني به‌عنوان سرپرست جديد آموزش و پرورش نهبندان منصوب شد.
حبت الله آهني با حفظ سمت در معاون عمراني اداره آموزش و پرورش نهبندان به‌عنوان سرپرست اين نهاد انتخاب شده است.
انتهاي پيام/ح10

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن