تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805585594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور؛ رييس كميته روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور: روابط عمومي در ايران نيازمند تدوين نظام صنفي ويژه است‌


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نشست روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور؛ رييس كميته روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور: روابط عمومي در ايران نيازمند تدوين نظام صنفي ويژه است‌
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: شهرستان‌ها

رييس كميته روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري كلانشهرهاي كشور در شانزدهمين نشست روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور گفت: با وجود توسعه ظرفيت‌هاي دانشگاهي به‌ويژه در رشته علوم ارتباطات، هنوز چالش و ضعف در روابط عمومي‌ شهرداري‌هاي كشور به چشم مي‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ دكتر نامدار صداقت در اين نشست دو روزه كه پيش از ظهر امروز در مهمانسراي سازمان آب و برق خوزستان آغاز شد، اظهار كرد: روابط عمومي شهرداري در ايران در سال‌هاي اخير روند توسعه رو به رشدي را طي كرده ولي هنوز تا رسيدن به جايگاه واقعي روابط عمومي، آن‌چنان كه در ساير كشورهاي جهان عمل مي‌شود، فاصله زيادي دارد.

وي افزود: روابط عمومي در چين از پنج شغل مهم اين كشور محسوب مي‌شود، همچنين تصدي پست مدير روابط عمومي در برزيل و روماني مستلزم گذراندن آزمونهاي سخت و مصاحبه‌هاي تخصصي است.

صداقت تصريح كرد: در حالي‌كه امروزه در جهان، روابط عمومي مغز متفكر سازمانها و نهادي گفتمان‌ساز است، در ايران روابط عمومي شهرداري‌ها زيرمجموعه ساير معاونت‌هاي شهرداري‌ست و در جايگاه واقعي خود قرار ندارد.

وي گفت: در ايران به روابط عمومي تنها به ديد برگزاركننده مراسم و مناسبت‌ها، اطلاع رساني و تبليغات نگريسته مي‌شود كه بايد با تغيير نگرش مديران كشور، تحول مهمي در جايگاه روابط عمومي‌ها انجام شود.

رييس كميته روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري كلانشهرها كشور خاطرنشان كرد: روابط عمومي در ايران نيازمند تدوين نظام صنفي ويژه اين صنف در چارچوب‌ها و صلاحيتهاي مربوط به اين شغل است.

وي عنوان كرد: راهكارها، شرايط و مقررات تدوين شده در حوزه روابط عمومي بايد منطبق با شرايط واقعي روابط عمومي‌ها باشد. در شهر تهران به دليل جايگاه خاص شهرداري اين شهر، اين شرايط تا حدودي محقق شده ولي براي تحقق شرايط مطلوب روابط عمومي‌ها در ساير كلانشهرها به همكاري سازمان شهرداري‌ها و همياري‌هاي كشور نياز است.

صداقت يادآور شد: مسائل سياسي و ارائه خدمات شهري، ملاك خواهرخواندگي ميان شهرهاي جهان است. هم اكنون تهران خواهرخوانده هشت شهر جهان است و با 18 شهر در سراسر جهان نيز تفاهم نامه همكاري و دولتي امضا كرده است.

به گزارش خبرنگار ايسناي خوزستان، ارتقاي جايگاه روابط عمومي و بين‌الملل كلانشهرها، تحكيم و ارتقاي ارتباطات بين ‌شهرداري‌هاي كلانشهرها، بحث و هم انديشي در مورد چگونگي روش‌هاي تنظيم بودجه و تدوين برنامه عملياتي سالانه، بررسي و تبادل نظر در مورد نحوه گراميداشت هفته شهر و شهروند و جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر شهرداري‌هاي كشور از مهمترين اهداف برگزاري شانزدهمين نشست روابط عمومي شهرداري كلانشهرهاي كشور در اهواز است.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن