تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خبرهاي كوتاه فرهنگي


29‌ بهمن؛ آيين بزرگداشت مرحوم علي‌اصغر فقيهي در تهران‌

سرويس فرهنگي: آيين بزرگداشت مقام شامخ علمي و خدمات فرهنگي مرحوم علي‌اصغر فقيهي مورخ برجسته، محقق توانا و معلم فاضل دبيرستانهاي قم، 29 بهمن در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگي برگزار مي‌شود.در اين آيين كه از ساعت 17 و 30 دقيقه تا 19 و 30 دقيقه سه‌شنبه 29 بهمن برگزار مي‌شود، از خدمات شاياني كه آن فقيد سعيد در مدت حيات علمي خود به تاريخ ايران و ادب فارسي انجام داده‌است، قدرداني خواهد شد.

اين آيين در تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگي برگزار خواهد شد.

پيام تسليت وزير ارشاد به مناسبت درگذشت منوچهر احترامي‌

تهران - خبرگزاري جمهوري اسلامي:وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، درگذشت منوچهر احترامي را به جامعه فرهنگي و هنري و خانواده آن مرحوم تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدحسين صفارهرندي در پيامي كه به همين منظور منتشر كرد آورده است: خبر درگذشت طنزپرداز متعهد و خوش ذوق، شادروان منوچهر احترامي موجب تالم و تاسف گرديد.

آن مرحوم ساليان طولاني را در خدمت ادبيات اجتماعي اين مرز و بوم و در قالب زيباي طنز سپري كرد و آثار ارزشمندي برجاي نهاد.

شايان ذكر است كه پيكر منوچهر احترامي فردا ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت تشييع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاك سپرده مي‌‌شود.

100‌ درصد اعتبارات وام شهريه دانشجويي تخصيص مي‌يابد‌

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، از تحقق 100 درصدي اعتبارات وام شهريه دانشجويي به دستور رئيس‌جمهوري خبر داد.‌

مرتضي زرينه زاد به ايرنا، گفت: پيش از اين قول تحقق 64 درصد از اعتبارات وام شهريه دانشجويي در سال تحصيلي جاري به ما داده شده بود كه وزير علوم مكاتباتي با رئيس‌جمهوري انجام و تقاضاي تحقق 100 درصدي اعتبارات وام شهريه ارائه شد.‌

به گفته وي در پي اين مكاتبات رئيس جمهوري دستور تحقق كامل اين اعتبارات را به معاونت راهبردي رياست جمهوري صادر كرد.

‌انتشار كميك استريپ مجموعه پويانمايي ‌

كميك استريپ مجموعه پويانمايي برنده جايزه ويژه جشن خانه سينما از سوي مركز مطالعات و توليدات پويانمايي حوزه هنري منتشر مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري، اين مجموعه كميك كه در هر جلد از آن، داستان يك قسمت از سريال 60 قسمتي شكرستان روايت و تصوير مي‌شود، توسط بابك نظري كارگردان اين مجموعه طراحي شده است.

پويانمايي شكرستان، كه مجموعا 900 دقيقه پويانمايي با تكنيك كات اوت را دربرمي‌گيرد، به وسيله بابك نظري و براساس اقتباس‌هاي روز از ضرب‌المثل‌ها و قصه‌هاي ايراني ساخته شده و به زودي پخش تلويزيوني آن آغاز مي‌شود.

دانشجوياني كه شهريه نداده‌اند، نمي‌توانند انتخاب واحد كنند

معاون دانشگاه پيام‌نور استان تهران گفت: دانشجوياني كه شهريه ترم قبل را پرداخت نكرده‌اند امكان انتخاب واحد نيم‌سال دوم تحصيلي را ندارند.

فرهاد شقاقي، در گفت‌و‌گو با فارس، با بيان اين كه ثبت‌نام و انتخاب واحد نيم‌سال دوم دانشگاه پيام‌نور از 21 بهمن آغاز شده و تا دوم اسفند ادامه دارد، افزود: 90 درصد از هزينه دانشگاه پيام‌نور استان تهران از شهريه دانشجويان تامين مي‌شود و فقط 10 درصد از هزينه‌ها از اعتبارات دولتي است.

وي افزود: حذف و اضافه واحد نيم سال دوم دانشگاه پيام‌نور از 8 ارديبهشت 88 آغاز و تا 15 ارديبهشت ادامه دارد، حذف اضطراري اين نيم‌سال تحصيلي از 6 خرداد است.‌





پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن