تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816816421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون:
خبرگزاري فارس: رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: در سال جاري 8 جلسه شورا تشكيل شده كه 33 مصوبه داشته و 18 مصوبه يعني 55 درصد آنها عملي شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حسين مصلحي‌پور صبح امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش بردخون با اشاره به ايام دهه فجر اظهار داشت: تلاش كنيم پيام انقلاب را به نسل جوان انتقال دهيم و جواناني كه انقلاب را لمس نكرده‌اند با اوضاع قبل و بعد انقلاب آشنا كرده و تغييرات نظام اسلامي را تشريح كنيم.
وي افزود: طرح تحول بنيادي با توصيه مقام معظم رهبري تهيه و آماده اجرا است و در آن همه برنامه‌هاي آموزشي و پرورشي براساس دين اسلام اجرا مي‌شود و موضوعاتي نظير تربيت افراد معتقد، تقويت دانش و بينش آيات الهي، تلاش براي دستيابي به حيات طيبه و دستيابي به حكومت جهاني حضرت مهدي(عج)، احترام به قانون، تقويت روحيه جهادي در آن پيش‌بيني شده است و انتظار داريم همه دستگاه‌هاي اجرايي حمايت كنند تا اين اهداف محقق شود.
رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون با اشاره به جايگاه شوراي آموزش و پرورش گفت: در سال جاري هشت جلسه شورا تشكيل شده كه 33 مصوبه داشته و 18 مصوبه يعني 55 درصد آنها عملي شده و برخي كه از اختيار ما خارج بوده در انتظار تحقق آن هستيم و آموزش و پرورش به تنهايي قادر به عملياتي كردن آن نيست.
مصلحي پور خاطرنشان كرد: افراد خيري در منطقه هستند كه بايد شناسايي شوند و با همراهي خانواده‌ها نيازها و كمبودهاي مدارس مانند اياب و ذهاب دانش آموزان و تجهيزات هوشمند، تشكيل كلاس‌هاي تقويتي و كنكور و فعاليت‌هاي قرآني را رفع كنيم زيرا منابع دولتي محدود است و نيازمند مشاركت اوليا و خيرين هستيم.
وي تصريح كرد: براي انجام فعاليت‌هاي فرهنگي نياز به اعتبار و منابع مالي داريم تا با تشويق دانش آموزان زمينه حضور پرشور آنان در برنامه‌هاي ديني و فرهنگي فراهم شود و انتظار داريم با ساماندهي خيرين اقداماتي صورت گيرد.
رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون با تشريح سند تحول گفت: سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش بنا به فرمايش مقام معظم رهبري تهيه و جهت اجرا ابلاغ شده است و در نخستين اقدام سال آينده شاهد اجراي طرح 3ـ 3ـ 6 در كشور هستيم.
مصلحي پور افزود: كارهاي مقدماتي انجام شده و كميته‌هاي مربوط در حال برنامه‌ريزي هستند و ضمن نيازسنجي، كمبودها و مشكلات و نيازمندي‌هاي مدارس را مشخص مي‌كنند تا اين طرح با بهترين كيفيت اجرايي و عملي شود.
وي افزود: بر اساس آيات و روايات و سفارشات انبيا و اولياي ديني و با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، رعايت موازين و اصول منطبق بر مصرف بهينه و شئون ديني بر همه ما لازم است.
رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون خاطرنشان كرد: در منطقه بردخون، نيروهاي دلسوز و با دانش فراواني در آموزش و پرورش خدمت مي‌كنند و استفاده از بيشترين ظرفيت وجودي، سبب پيشرفت مي‌شود و تك تك شما مايه دلگرمي و افتخار هستيد و عملكرد شما رضايت بخش بوده است.
انتهاي پيام/صا10

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن