تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816991442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين نظرسنجي هاي انتخاباتي در آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: آخرين نظرسنجي هاي انتخاباتي در آمريكا
نساء اميري نصر آبادي

رقابتهاي انتخاباتي درون حزبي جمهوريخواهان با سردي خاصي دنبال مي شود.ميت رامني تا كنون توانسته است در انتخابات دو ايالت آيووا و نيوهمشاير بر رقباي خود پيروز شود.به نظر مي رسد رامني در انتخابات كاروليناي جنوبي نيز نسبت به ديگر نامزدها از بخت بيشتري برخوردار باشد .

نظرسنجي هاي جديد حاكي از پيشي گرفتن ميت رامني از ديگر رقباي جمهوريخواه خود در انتخابات رياست جمهوري آمريكا است. جديدترين نظرسنجي ها نشان مي دهد "ميت رامني" فرماندار سابق ايالت ماساچوست آمريكا در رقابتهاي انتخاباتي اين كشور از ديگر نامزدهاي جمهوريخواه پيشي گرفته است.بر اين اساس، رامني با كسب 23 درصد آرا در ايالت آيووا همچنان بيشترين بخت را در انتخابات رياست جمهوري سال جديد ميلادي دارد. اين در حالي است كه جدي ترين رقيب وي "ران پل" تنها توانسته
21 درصد آرا را از آن خود كند. همچنين "ريك پري" فرماندار ايالت تگزاس با 14 درصد در انتهاي فهرست پنج نامزد جمهوريخواهان در اين انتخابات است.نتايج يك نظرسنجي جديد در ايالت كاروليناي جنوبي كه در تاريخ 21 ژانويه شاهد برگزاري سومين دور از انتخابات درون حزبي حزب جمهوريخواه خواهد بود حكايت از آن دارد كه "ميت رامني" اين ايالت را نيز فتح مي كند.اين نظرسنجي كه از سوي رويترز در كاروليناي جنوبي انجام شده نشان مي دهد كه
37 درصد از مردم اين ايالات از نامزدي "ميت رامني" فرماندار سابق ماساچوست حمايت مي كنند.

نتايج انتخابات درون حزبي كاروليناي جنوبي از اهميت فوق العاده اي براي جمهوريخواهان برخوردار است و دليل آن اين است كه مردم اين ايالت در 9 مورد از 10 انتخابات قبلي رياست جمهوري آمريكا همواره به نامزد حزب جمهوريخواه راي داده اند.بر اساس نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي، 16 درصد از مردم كاروليناي جنوبي به طور مشترك از نامزدي "ران پل" و "ريك سنتورم" حمايت مي كنند.اين درحالي است كه "نيوت گينگريچ" رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريكا فقط 12درصد از آراي مردم اين ايالت را كسب كرده است. نكته جالب توجه دراين خصوص آنكه "ران پل" نيز در انتخابات دو ايالت نيوهمشاير و آيووا راي خوبي كسب كرده و درصورت تكرار موفقيت هاي خود در كاروليناي جنوبي مي تواند يك زنگ هشدار براي رامني محسوب شود.

با اين حال جمهوريخواهان در كل وضعيت مناسبي در نظرسنجي هاي صورت گرفته در ايالات متحده آمريكا ندارند.ميزان محبوبيت اوباما در زمينه ايجاد شغل از لحاظ نظرسنجي روزانه مركز گالوپ، 43 درصد است. آخرين ميانگين ميزان محبوبيت جمهوريخواهان كنگره نيز در سپتامبر، 26 درصد اعلام شده بود كه اين ميزان تنها يك درصد بالاتر از كمترين نرخ محبوبيت آنها در طول تاريخ است.براساس نتايج نظرسنجي پنجم تا هشتم ژانويه موسسه گالوپ، 13 درصد آمريكايي‌ها هم‌اكنون كنگره را قبول دارند. رئيس جمهوري كنوني آمريكا در لبه پرتگاه قرار دارد.آمريكايي‌ها زماني حزب مخالف در كنگره را ترجيح مي‌دهند كه رئيس‌جمهورشان واقعا محبوبيت خود را از دست بدهد و اين پرسشي است كه باعث مي‌شود محبوبيت پايين باراك اوباما تا حدي ثابت بماند.به طور قطع اوباما هم‌اكنون محبوبيت ندارد، اما محبوبيت وي بيش از جمهوريخواهان در كنگره است.

در عين حال نتايج نظرسنجي موسسه گالوپ در آمريكا نشان داده است كه 46 درصد آمريكايي‌ها خواهان ابقاي باراك اوباما در سمت رياست جمهوري اين كشور در مقابل جمهوريخواهان كنگره هستند. آمريكايي‌ها از اوايل سال 2011 ميلادي و پس از آنكه جمهوريخواهان اكثريت كرسي‌هاي مجلس نمايندگان اين كشور را به دست آوردند، در مورد برتري باراك اوباما، رئيس‌جمهوري آمريكا و يا جمهوريخواهان كنگره دچاراختلاف شده‌اند، با اين حال اوباما همچنان با اختلاف اندكي پيشتاز بوده است.

پيش از سال 2011 ميلادي، آمريكايي‌ها به جمهوريخواهان كنگره تمايل داشتند.براساس نتايج نظرسنجي‌ پنجم تا هشتم ژانويه سال 2012 مركز نظرسنجي گالوپ، دموكرات‌ها خواهان اين هستند كه اوباما بيشتر اثرگذار باشد و جمهوريخواهان مي‌خواهند خودشان در كنگره تاثيرگذارتر باشند. كانديداهاي مستقل نيز اوباما را ترجيح مي‌دهند.مركز نظرسنجي گالوپ چنين پرسش مشابهي را در دوران رياست جمهوري جرج بوش و بيل كلينتون، روساي جمهور سابق آمريكا مطرح كرده بود. در آن زمان نيز آمريكايي‌هاي شركت‌كننده در نظرسنجي ترجيح دادند كه رئيس‌جمهوري بيش از حزب مخالف در كنگره اثرگذار باشد اما همواره اوضاع به اين شكل نبوده است.در هر صورت به نظر مي رسد امسال انتخابات ر ياست جمهوري ايالات متحده آمريكا در سرد ترين حالت ممكن برگزار شود.بسياري از شهروندان آمريكايي ديگر نسبت به سياستمداران خود در كاخ سفيد و كنگره اميدي ندارند .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن