تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حداد عادل:ادعاي آمريكا براي توسعه دموكراسي در آزمايشگاه فلسطين باطل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حداد عادل:ادعاي آمريكا براي توسعه دموكراسي در آزمايشگاه فلسطين باطل شد
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: اسرائيليها عليه مردم مظلوم فلسطين و لبنان جنايتهاي بسياري كرده و مي‌كنند اما باز هم دولت آمريكا از اين رژيم جعلي حمايت مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلي حداد عادل مشاور عالي رهبر معظم انقلاب و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در مراسم اولين سالگرد شهادت شهيد عماد مغنيه كه عصر امروز در مسجد امام صادق (ع)، برگزار شد با اشاره به تاريخچه تشكيل دولت جعلي اسرائيل به وجود آمدن آن در قلب جهان اسلام را توطئه غرب عليه مسلمانان خواند و اظهار داشت: مردم ايران از ابتداي شكل گيري اسرائيل هيچگاه اين دولت جعلي را به رسميت نشناخته اند وهمواره با آن به مبارزه پرداخته اند اما رژيم ستمشاهي يكي از حاميان اصلي اسرائيل بود كه اسدالله اعلم به عنوان نفر دوم كشور در زمان طاغوت در كتاب خاطرات خود به تعاملات شاه با اين رژيم جعلي پرداخته است.

وي با بيان اينكه نهضت امام خميني (ره) از ابتداي تشكيل در سال 1342 ضد اسرائيلي بود خاطره اي از تجمع ضد اسرائيلي مردم كشورمان را دو روز قبل از حادثه 15 خرداد 42 بيان كرد و افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران مبناي مبارزات عليه رژيم صهيونيستي عوض شد و به جاي پرداختن به مليتها و قوميتها، محور مبارزه با اسرائيل، جهان اسلام و مردم آزاديخواه جهان شدند.

حداد عادل ادامه داد: پيروزي مردم لبنان در جنگ 33 روزه و شكست مفتضحانه رژيم صهيونيستي در برابر نيروهاي حماس در جنگ غزه نتيجه تغيير ماهيت مبارزه با اسرائيل از مبارزه قوميتها به مبارزه جهان اسلام با اين رژيم جعلي است كه دستاورد پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامي با بيان اينكه امروز شاهديم آمريكا در جهان و به خصوص در بين مسلمانان بر اساس نظرسنجيها منفورترين دولتهاست خاطرنشان كرد: آنها خودشان را دولت صلح، آزادي و دموكراسي مي دانند و حتي در وزارت امور خارجه آمريكا معاونتي به عنوان معاونت ديپلماسي عمومي براي جلب دوستي ملتها با آمريكاييها با صرف هزينه هاي گزاف وجود دارد اما دوستي ملتها با آنان محقق نمي شود. آنها بايد از خود بپرسند چرا مردم جهان و به خصوص مسلمانان از دولت آمريكا متنفرند.

وي با طرح اين سئوال كه آيا بايد كساني را كه از خود، وطن، خانواده و سرزمين آبا و اجدادي خود دفاع مي كنند تروريست ناميد يادآوري كرد كه متاسفانه آمريكاييها مردم مظلوم فلسطين و حزب الله لبنان را تروريست و محور شرارت معرفي مي كنند. مگر دولت حماس با راي اكثريت مردم فلسطين انتخاب نشده و ناظران بين المللي اين انتخابات را تاييد نكرده اند كه آمريكاييها آن را تحريم مي كنند؟ آيا اين معنايش دموكراسي است؟ با اين شرايط آيا كسي پيدا مي شود كه دموكراسي و ادعاي آزادي آمريكاييها را باور كند؟

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه همه ادعاهاي آمريكاييها براي توسعه دموكراسي و ايجاد آزادي در جهان در آزمايشگاه فلسطين باطل شده است افزود: اسرائيليها عليه مردم مظلوم فلسطين و لبنان جنايتهاي بسياري كرده اند و هم اكنون هم در حال انجام اين جنايتها هستند اما متاسفانه مي بينيم كه باز هم دولت آمريكا از اين رژيم جعلي حمايت مي كند.

حداد عادل اضافه كرد: مدتهاست كه دادگاه محاكمه آمريكا و اسرائيل در دل مردم مظلوم فلسطين تشكيل شده و آنها در قلبهاي مظلومان فلسطيني محكوم شده اند و اگر چه ما از تشكيل دادگاهي بين المللي براي بررسي جنايات رژيم صهيونيستي و حمايت آمريكاييها از اين جنايتها عليه مردم فلسطين و لبنان استقبال مي كنيم اما آنها مدتهاست كه محكوم شده هستند.

وي ضمن يادآوري اين جمله امام خميني (ره) كه اكنون دوران، دوران ملتهاست نه دولتها گفت: متاسفانه آمريكاييها به ملتها توجهي ندارند و دل به دولتها بسته اند. آنها انتظار دارند كه مسلمانان با وجود ظلمهاي فراواني كه از سوي اين دولت عليه شان روا داشته شده برايشان فرش قرمز پهن كنند. بايد اين نكته را يادآور شوم كه صلح بدون عدالت ممكن نيست. اين پيام مسلمانان به آمريكاييهاست حال آنان هر چه مي خواهند كنفرانس صلح برگزار كنند.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم با طرح اين سئوال كه آيا اين صهيونيستها هستند كه براي آمريكاييها تصميم مي گيرند يا خود ملت آمريكا خاطرنشان كرد: ماداميكه تصميمات كاخ سفيد بر اساس سياستهاي صهيونيستها اتخاذ شود روابط آمريكاييها با مسلمانان بهبود نخواهد يافت. اين موضوع زماني حل خواهد شد كه صهيونيستها در تصميمگيريهاي آمريكاييها جايي نداشته باشند.

پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن