تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816961881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرزاد هوشيار پارسيان در گفت و گو با فارس عنوان كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرزاد هوشيار پارسيان در گفت و گو با فارس عنوان كرد
خبرگزاري فارس: مديرعامل برج ميلاد گفت: امسال تلاش كرديم تا از تمام ظرفيت سيستم دالبي سالن بهره ببريم و بهترين كيفيت صدا را براي اهالي رسانه، مهمانان ويژه و هنرمندان فراهم آوريم.


فرزاد هوشيارپارسيان مديرعامل برج ميلاد در گفت و گو با خبرنگار سينمايي فارس درباره مراحل آماده‌سازي مركز همايش‌ها براي حضور ميهمانان و اهالي رسانه جشنواره فيلم فجر گفت: امسال مانند سال گذشته علاوه بر سالن اصلي، دوازده سالن جنبي را در اختيار جشنواره فيلم فجر قرار داديم. با توجه به اين‌كه مراسم افتتاحيه و اختتاميه در برج ميلاد برگزار نمي‌شود ما دكوري روي استيج سالن اصلي نداريم و همين امر باعث شده كه بتوانيم از تمام امكانات سيستم صوتي سالن به ويژه دالبي استفاده كنيم . به دليل برگزار نشدن مراسم‌افتتاحيه و اختتاميه مقابل اسپيكرها فضاي باز است و به خوبي صدا شنيده مي‌شود.

از تمام ظرفيت سيستم دالبي مركز همايش‌ها استفاده مي‌شود
وي در ادامه افزود: امسال تلاش كرديم تا از تمام ظرفيت سيستم دالبي سالن بهره ببريم و بهترين كيفيت صدا را براي اهالي رسانه، مهمانان ويژه و هنرمندان فراهم آوريم. تعاملاتي خوبي با دبير جشنواره صورت گرفته و سه بار تست از صداي سالن اصلي در نظر گرفتيم كه تاكنون دو تست انجام شده است.
هوشيار پارسيان در ادامه گفت: براي تست گرفتن صداهاي دالبي از فيلم‌هايي كه به اين سيستم مجهز هستند استفاده كرديم و از تهيه‌كنندگان، كارشناسان و صدابرداران دعوت كرديم و به مركز همايش‌ها آمدند و سيستم را تست گرفتيم . در حال حاضر سالن اصلي بهترين كيفيت صدا را دارد و بهترين شرايط براي حضور ميهمانان فراهم شده است. امسال ما به قدري روي صدا تاكيد داريم كه در حال حاضر روي ريزه‌كاري‌ها و تنظيم درست صدا‌ها كار مي‌كنيم.
وي درباره نصب سيستم صداي دالبي در مركز همايش‌هاي برج ميلا گفت: از ابتدا سيستم دالبي براي برج در نظر گرفته شده بود اما سيستم به صورت كامل راه‌اندازي نشده بود و از سوي ديگر با وجود دكورهاي افتتاحيه و اختتاميه جشنواره نمي‌توانستيم از تمام ظرفيت سيستم بهره ببريم كه اين مشكل امسال مرتفع شده است.

تست صدا با حضور جمعيت انجام مي‌شود
مديرعامل برج ميلاد درباره آخرين تست صداي مركز همايش‌ها گفت: تست آخر را احتمالاً اواخر هفته با حضور دوستان اجرايي جشنواره و كارشناسان سينمايي در سالن پر از جمعيت انجام مي‌دهيم در دو تست قبلي سالن يا نيمه پر بوده و يا خالي انجام شده كه آخرين تست را با ظرفيت كامل و جمعيت انجام خواهيم داد كه اگر نواقصي وجود دارد مرتفع شده و سالن اصلي آماده پذيرايي ميهمان جشنواره سي‌ام فيلم فجر باشد.
وي در خاتمه افزود: امسال علاوه بر سالن اصلي، دوازده سالن جنبي براي برگزاري نشست‌هاي تخصصي خبري و نمايش فيلم‌هاي بخش‌هاي مختلف جشنواره از جمله آيينه سينماي ايران، فيلم‌هاي اول و... در سينماهاي كوچك نمايش داده خواهد شد. بازار بين‌المللي فيلم هم در طبقه دوم ساختمان مركز همايش‌ها برگزار خواهد شد، همچنين طبقه همكف سايت ارسال اخبار براي اهالي رسانه، استوديوها براي برنامه‌هاي تلويزيوني و راديويي فراهم است.
انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن