تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817169442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمسايي: دانشگاه آزاد بايد از سياست زده گي دور شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شمسايي: دانشگاه آزاد بايد از سياست زده گي دور شود
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران گفت: دانشگاه آزاد بايد با دور شدن از سياست زدگي به جايگاه واقعي خود برسد .


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ رامين شمسايي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران در نشست خبري تشكل‌هاي دانشجويي كه صبح امروز در سالن كوثر برگزار شد، با اشاره به سياست زدگي در دانشگاه آزاد اظهار داشت:اميدواريم دانشگاه آزاد با دور شدن از سياست زدگي و تبديل به كانوني فرهنگي، سياسي، علمي و آموزشي به جايگاه واقعي خود برسد .

وي با بيان اينكه تجميع ثروت و قدرت در كنار يكديگر باعث به وجود آمدن مافيا مي‌شود، افزود: دانشگاه آزاد نمونه بزرگترين مافيايي قدرت و ثروت در كشور بود.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران ادامه داد: اوج بحران‌زايي مافيايي دانشگاه آزاد فتنه 88 بود كه شاهد بوديم مسئولان اين دانشگاه اموال بيت المال را در حمايت از جريان خاصي به كار مي‌گرفتند و هم قبل و هم بعد از انتخابات جاسبي و هاشمي كه از مسئولان ارشد اين دانشگاه بودند، از اين طريق به جريان و گروه سياسي خاصي در كشور كمك مي‌كردند.

شمسايي با بيان اينكه دولت اقداماتي را در خصوص مسئله دانشگاه آزاد انجام داد، گفت: جنبش دانشجويي در رابطه با اين مسئله هزينه‌هاي فراواني پرداخت.

وي با اشاره به معرفي فرهاد دانشجو به عنوان رئيس پيشنهادي اعضاي هيئت امنايي اين دانشگاه به شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: پس از معرفي وي شاهد پروژه جرزني سياسي از سوي مسئولان سابق اين دانشگاه بوديم و در حال حاضر مي‌بينيم همان مسئله قانون گريزي كه در انتخابات 88 شكل گرفت در خصوص اين مسئله نيز قابل مشاهده است.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه مسئولان اين دانشگاه را به قانون پذيري توصيه مي‌كنيم، خطاب به فرهاد دانشجو، رئيس جديد اين دانشگاه گفت: جنبش دانشجويي با هيچ گروهي عقد اخوت نبسته است و از وي مي‌خواهيم با وام‌گيري‌ها و وام‌خواهي‌هاي حاضر در اين دانشگاه مقابله كند.

شمسايي با اشاره به پيگيري مسائل دانشگاه آزاد توسط مركز ثارالله بسيج دانشجويي گفت: جنبش دانشجويي و اين مركز نگراني شديدي نسبت به امحاي اسناد موجود در اين دانشگاه دارد و اميدواريم تحقيق و تفحص انقلابي از دانشگاه آزاد صورت بپذيرد.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي با بيان اينكه براي جنبش دانشجويي هنوز جاي سوال است كه چرا اكثر رجال سياسي كشور در برابر فتنه دانشگاه آزاد سكوت كرده‌اند، گفت: زماني كه جنبش دانشجويي فريادهايي را عليه فتنه صورت گرفته در اين دانشگاه فرياد مي‌زد، برخي از مسئولان سكوت مي‌كردند و هنوز براي ما جاي سوال است كه چرا رئيس دانشگاه آزاد يك شهر را نماينده آن شهر بايد تعيين كند كه اين مسئله نشان دهنده رانت خواهي در دانشگاه آزاد است./خ2

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن