تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عنايتي: مدعي هستيم و براي قهرماني تلاش مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: عنايتي: مدعي هستيم و براي قهرماني تلاش مي كنيم
"رضا عنايتي" مهاجم با تجربه صباي قم هنوز هم تيمش را مدعي قهرماني در ليگ برتر مي داند و معتقد است كه بازيكنان عبدالله ويسي تجربه لازم را براي حضور در كورس قهرماني به دست آورده اند.


حرفهاي عنايتي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) را در ذيل مي خوانيد:

* راه آهن را در قم شكست داديد. در مورد اين ديدار صحبت مي كني؟

- بازي خوبي بود. هر 2 تيم براي برد به ميدان آمده بودند و مي دانستيم كه مساوي به درد هيچكدام از تيم هاي نمي خورد. ما بازي را خوب شروع كرديم و تا اواخر نيمه اول خوب كار كرديم اما متأسفانه يك گب غافلگير كننده خورديم. در نيمه دوم بهتر كار كرديم و گل برتري ما را زديم و در كورس مانديم.

* در مورد گل قشنگي كه خودت زدي هم صحبت كن؟

- ما روي ضربات ايستگاهي در هفته گذشته كار كرده بوديم و روي اين ضربات برنامه داشتيم. خدا را شكر اين ضربه را من زدم و تبديل به گل 3 امتيازي شد و شرايطم همانطور كه مي خواستم، شد.

* مگر دنبال چه شرايطي بودي؟

- ما بايد اين بازي را مي برديم چون امتيازات تيم هاي بالانشين خيلي نزديك است و اگر اشتباه كنيم، از كورس قهرماني عقب مي افتيم.

* جدي جدي مدعي قهرماني شديد. اينطور نيست؟

- تيم ما جوان و با انگيزه است و اول فصل كسي چنين انتظاري نداشت اما الان شرايط طوري شده كه بچه ها با تجربه عمل مي كنند و حالا كه اين وضعيت وجود دارد، چرا تلاش نكنيم كه قهرمان شويم يا سهيمه آسيايي بگيريم. ما تلاش مي كنيم كه اين اتفاق بيفتد.

* از امتياز دادن استقلال چقدر خوشحال شديد؟

- ما به عنوان مدعي كه پشت سر استقلال هستيم، هرچقدر اين تيم امتياز بدهد شرايط ما بهتر خواهد شد به شرطي كه خودمان امتياز ندهيم. ما به 15 هفته آينده اميدواريم تا به هدفمان برسيم.

* بازي بعدي شما مقابل سايپا در كرج است. در مورد اين بازي چه نظري داري؟

- سايپا متحول شده و چند هفته اي هست كه نتايج خوبي گرفته است. البته اين تيم نوسان دارد اما به اين مسائل كاري نداريم و براي كسب امتياز به كرج مي رويم. سايپا تيمي جوان و دونده است اما براي 3 امتياز به ميدان مي رويم.

* با توجه به آمادگي بدني ات به تيم ملي فكر مي كني؟

- چرا فكر نكنم؟ آدم زحمت مي كشد تا نتيجه اي داشته باشد. اميدوارم مربيان تيم ملي مرا ببينند. اگر دعوت شوم با تمام وجود در خدمت تيم ملي كشورم هستم اگر دعوت نشوم تلاشم را بيشتر خواهم كرد و براي موفقيت تيم ملي دعا مي كنم.

* وقتي حرف از حضور در تيم ملي مي زني ياد ضرب المثل سرپيري و معركه گيري مي افتيم!

- اگر 34 سالگي پيري است، پس زانتي بايد چه كار كند كه با 38 سال سن بهترين بازيهايش را انجام مي‌دهد؟ الآن فوتبال به سن نيست بلكه به آمادگي بدني است و هركسي بهترين باشد، مي تواند در ميدان حرف بزند.

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن