تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816934706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي مقدم:امروز امنيت سيستان و بلوچستان ديگر در شرايط بحراني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: احمدي مقدم:امروز امنيت سيستان و بلوچستان ديگر در شرايط بحراني نيست


خبرگزاري آريا- فرمانده نيروي انتظامي ضمن اينكه شرايط امنيتي در استان را نسبت به ساير استان هاي كشور خوب ارزيابي كرد گفت : امروز امنيت در سيستان و بلوچستان از شرايط بحراني و التهاب خارج شده است .
به گزارش آريا،سرداراحمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي صبح امروز پس از مراسم صبحگاه مشترك يگان هاي نمونه انتظامي و مرزباني سيستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، هدف از اين سفر را ارزيابي مجدد مناطق مرزي شرق كشور و بررسي ميزان پيشرفت طرح هاي در حال اجرا و ارزيابي ميزان آمادگي يگان هاي مرزي ذكر كرد.
وي ابراز اميدواري كرد: تا پايان سال 91 تقريبا مرزهاي مطمئني در استان سيستان و بلوچستان داشته باشيم و طرح هاي در حال اجرا نيز تكميل شود .
سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم در ادامه گفت : در خصوص بحث انسداد مرزهاي شرق كشور تلاش بر اين است كه شرايطي فراهم شود كه هيچ خودرويي قادر به عبور از مرزهاي ما نباشد و با تخصيص اعتبارات براي احداث برجك ها و تامين نيروي انساني لازم عبور متجاوزان مرزي به صورت پياده و با حيوانات از مناطق صعب العبور نيز سخت شود .
وي خاطر نشان كرد: در سال 90 با تلاش همكاران در مرزباني و انتظامي استان شاهد كاهش جرائم جنايي و خشن و افزايش كشفيات در مرزهاي استان هستيم به طوري كه ديگر نقاط مرزي كشور داراي اين افزايش نبوده و اين نشان مي دهد كه كار به صورت هدفمند در حال اجرا است .
سردار احمدي مقدم ضمن ابراز اميدواري نسبت به تكميل طرح هاي انسداد مرزهاي شرقي كشور و اينكه استان سيستان و بلوچستان ديگر معبر عبور اشرار و قاچاقچيان نباشد اظهار داشت :با اقدامات كاركنان انتظامي و مرزبانان استان، شاهد افزايش 50 درصدي دستگيري متجاوزان مرزي نسبت به سال گذشته و مقابله جدي با قاچاق انسان به استان هستيم .
فرمانده ناجا گفت:در حال حاضر وقوع اغلب جرائم در استان سيستان و بلوچستان جداي از بحث مرزي بودن و وجود پديده قاچاق از استان هايي كه بالاتر از يك ميليون نفر جمعيت داشته و نصف بعد جغرافيايي اين استان را نيز دارند كمتر بوده و يا با آمار آن ها برابري مي كند .
به گزارش آريا به نقل ازپايگاه اطلاع رساني پليس ، وي با اشاره به كاهش گروگانگيري و آدم ربايي در اين استان نسبت به 5 سال گذشته تصريح كرد : شرايط استان از حالت بحراني و التهاب خارج شده و ان شاء الله با تكميل طرح هاي انتظامي بتوانيم اين باقيمانده مشكلات را هم رفع نمائيم .
سردار احمدي مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاري كه در مورد پوشش هاي هوائي گشت انتظامي در مرزهاي شرقي سوال كرده بود گفت : امروز با توجه به گشت هاي هوائي و اقداماتي كه در اين استان انجام شده تقريبا مي توان گفت كه ديگر كوير محل امني براي اشرار و حمل مواد مخدر نيست و عبور اشرار مسلح و قاچاقچيان از كوير بسيار كاهش يافته است .
وي گفت : ماموران انتظامي حدود 3 تن مواد مخدر صنعتي را از ابتداي سال جاري كشف كرده اند و با تشديد مجازات ها و تمهيداتي كه قوه قضاييه دارد شاهد مهار و متوقف شدن توليد مواد مخدر صنعتي و روانگردان باشيم .
فرمانده ناجا در خصوص تامين امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي نيز گفت : با تدابير و هماهنگي هاي لازم كه بين دستگاه هاي ذي ربط صورت گرفته است، ان شاء الله شاهد انتخاباتي مطمئن و امن باشيم و نيروي انتظامي نيز آمادگي لازم براي برقراري امنيت انتخابات را دارد .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن