تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/نشست خبري جبهه ايستادگي/ حسن بيادي:‌ دو قطبي كردن فضاي انتخابات به معني ايجاد يك دشمن فرضي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /نشست خبري جبهه ايستادگي/ حسن بيادي:‌ دو قطبي كردن فضاي انتخابات به معني ايجاد يك دشمن فرضي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي جبهه ايستادگي ايران اسلامي با اشاره به فعاليت جبهه پايداري گفت: بزرگان و دلسوزان انقلاب مراقبت كنند تا در آينده يك گروه خطرناك ديگر ايجاد نشود.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حسن بيادي در نشست خبري جبهه ايستادگي با اشاره به ديدگاه اعضاي جبهه پايداري مدعي شد: اين افراد براي تقسيم پست و مقام بر سر سفره حاضر شدند و هر پستي را قبول كردند و تا روزي كه سر كار بودند تعريف و تمجيد مي‌كردند، اما زماني كه از كار بركنار شدند بار ديگر مخالفت كردند و نفاق همين است كه افراد براي به دست آوردن پست مريد يك انسان شوند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر تمايز جبهه پايداري و انحراف گفت: بعضي‌هاي‌شان يكي هستند و بايد بگويم كه اين‌ها باز مجبورند باشند؛ چراكه دنبال تصاحب پست و مقام هستند و مباني ندارند بلكه مقام براي‌شان مهم است.

وي با اشاره به اين‌كه «منشور اصولگرايي منتشر شده و جبهه ايستادگي به عنوان اولين گروه آمادگي همكاري با جامعتين در راستاي تحقق عملي اين منشور را داشت» گفت: اما در جهت تحقق عملي منشور اصولگرايي حركت جدي صورت نگرفته و اين منشور به صورت نوشته و شعاري باقي مانده است.

سخنگوي جبهه ايستادگي ايران اسلامي با بيان اين‌كه «بسياري از دوستاني كه سر كار هستند حاضر نيستند افراد ديگر را بدون خودشان بر سر كار ببينند» تصريح كرد: ما از روز اول جبهه ايستادگي كه شروع به فعاليت كرديم قصد رفتن به مجلس را نداشتيم، بلكه به دنبال دفاع از ارزش‌ها و دستاوردها و اصول انقلاب بوديم.

وي با اشاره به اتفاقات سال 88 ابراز عقيده كرد: دو مجلس گذشته را دوستاني كه داعيه جبهه متحد دارند تعيين كردند و وكيل‌الدوله‌ها را اين‌ها به مجلس فرستادند، اما الان پاسخگوي كارهاي خود نيستند و كارنامه‌ مشخصي نمي‌توانند ارايه دهند و در حال حاضر حتي طلبكار هستند، گويي مردم بايد به آن‌ها جواب دهند.

وي با بيان اين‌كه «وحدت اين نيست كه همه يك حزب شوند، بلكه وحدت بايد در برنامه‌ها باشد» تصريح كرد: مقام معظم رهبري اخيرا بر انجام انتخاباتي رقابتي و سالم تاكيد كرده‌اند اما شاهديم كه كارهاي برخي دوستان خلاف صحبت‌هاي ايشان است.

بيادي هم‌چنين با بيان اين‌كه «برخي به دنبال دو قطبي كردن فضاي انتخابات هستند» اظهار كرد: در جامعه مردم‌سالار دو قطبي كردن فضاي انتخاباتي به معناي ايجاد يك دشمن فرضي است و در اين صورت افراد با سوار شدن بر موج هر كاري انجام مي‌دهند كه اقدامي ناجوانمردانه است در حالي كه در رقابت سالم تخريب نبايد وجود داشته باشد پس نبايد انتخابات دو قطبي شود.

وي با تاكيد بر اين‌كه «ما به دنبال انتخاب شايسته‌ها و افرادي كه دنبال منافع ملي هستند، هستيم و آن را فداي منافع شخصي و گروهي نمي‌كنيم» گفت: افراد شجاع با قدرت بيان بايد وارد مجلس شوند و ايراد نمايندگان مجلس اين است كه گاهي استاندار مي‌شوند و جاي دولت مي‌نشينند در حالي كه نماينده هر محل براي تصميم‌گيري‌هاي ملي هستند.

وي ‌معتقد است: از دولت ايراد گرفته مي‌شود، اما اين مجلس ضعيف است كه باعث به وجود آمدن دولت ضعيف مي‌شود پس مجلس بايد پاسخگو باشد. خودشان گزارش مي‌كنند دولت به صحبت‌ها و مصوبات آن‌ها گوش نمي‌دهند و اين نشان از ضعيف بودن آن‌هاست، اما پاسخگوي ضعيف بودن خود نيستند.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن