تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
جانواريو سه هفته محروم شد
فابيو جانواريو، هافبك تيم فوتبال استقلال تهران به علت آسيب ديدگي از ناحيه پاي راست حداقل تا سه هفته نمي تواند آبي پوشان را در مسابقات پيش رو همراهي كند.
اين بازيكن برزيلي كه در نيمه دوم ديدار استقلال مقابل پرسپوليس از ناحيه پاي راست دچار آسيب ديدگي شده بود، تا سه هفته نمي تواند در تمرينات و ديدارهاي آبي پوشان حضور يابد.
امين نوروزي، فيزيوتراپ تيم فوتبال استقلال تهران با تاييد اين خبر گفت: طي اين مدت تلاش مي كنيم با فيزيوتراپي و تمرين اختصاصي جانواريو را آماده حضور در ميدان كنيم تا در بازگشت دوباره به تركيب تيم دچار مشكل نشود.

محمود سالاركيا معاون دادستان تهران در امور زندانها:
دستگيري 100 نفر در بازي استقلال - پرسپوليس

محمود سالاركيا معاون دادستان تهران در امور زندانها از تشكيل پرونده براي 30 نفر از تماشاگران متخلف بازي پرسپوليس - استقلال خبر داد.
محمود سالاركيا در گفتگو با مهر گفت : در مرحله اول در حدود 100 نفر تماشاگر متخلف در دربي پرسپوليس - استقلال دستگير شدند كه درصد بالايي از آنان با قرار وثيقه آزاد شدند اما پرونده قضايي 30 نفر از آنان به دادگاه ارسال شد.
معاون دادستان تهران در امور زندانها در ادامه گفتگو با مهر گفت : برخي از پرونده ها جهت رسيدگي به دادسراي ناحيه 19 و برخي ديگر به دادسراي ويژه مواد مخدر ارجاع شده است.
سالاركيا همچنين از دستگيري تعدادي از تماشاگران به دليل همراه داشتن مواد مخدر خبر داد.

به دليل قضاوت خوب در دربي
تركي 5 ميليون ريال پاداش گرفت

سازمان ليگ از قبل اعلام كرده بود در صورت قضاوت خوب در دربي به محسن تركي و تيم داوري او پاداش خواهد داد.
پس از قضاوت مناسب تيم داوري، سازمان ليگ برتر به محسن تركي داور پرسپوليس و استقلال مبلغ 500 هزار تومان پاداش داد.
رضا سخندان و حسن كامراني فر و همچنين خداداد افشاريان و كمك داور ذخيره اين بازي نيز پاداش دريافت كرده اند.
محسن تركي بعد از 14 سال به عنوان يك داور ايراني اين مسابقه را قضاوت كرد.

اولين تمرين پرسپوليس بعد از بازي با استقلال
آتسو و پژمان نوري نبودند

اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعد از بازي با استقلال با غيبت سه بازيكن اين تيم به صورت سبك برگزار شد.
به گزارش ايرنا در اين تمرين ابتدا بازيكنان به دويدن و گرم كردن بدنهايشان پرداختند.
سپس بازيكناني كه در بازي استقلال در تركيب ثابت قرار داشتند، زير نظر كاستا و ساير بازيكنان زير نظر سعداوي و كارواليو تمرين كردند.
فوتبال دستگرمي تمرين بعدي بود كه كادر فني براي بازيكنان نيمكت نشين در نظر گرفته بود. بازيكنان ثابت نيز به كارهاي استقامتي و كششي مشغول شدند.
اين تمرين با سرد كردن بدن هاي بازيكنان در ساعت 12 به كار خود پايان داد.
نبي الله باقري ها در ابتداي تمرين به دليل مصدوميت با اجازه كادر فني محل تمرين را ترك كرد.
فرانك آتسو و پژمان نوري در تمرينات حضور نداشتند.
محمد منصوري به دليل مصدوميت جدا از ساير بازيكنان تمرين اختصاصي انجام داد.
كادر فني پرسپوليس قبل از شروع تمرين دقايقي دور هم جمع شده و با يكديگر صحبت كردند.
وينگادا و پيرواني در طول تمرين مدام با يكديگر صحبت و تبادل نظر مي كردند.
دروازه بان ها كه 15 دقيقه زودتر از سايرين تمرينات خود را شروع كرده بودند، تمرينات ويژه اي را زير نظر عابد زاده انجام دادند.

پزشك پرسپوليس:
خليلي مي تواند برابر ابومسلم بازي كند
فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص زمان بازگشت محسن خليلي به ميدان گفت: محسن خليلي هم اكنون در شرايط مسابقه قرار گرفته است و از بازي بعد مقابل ابومسلم مي تواند براي تيم به ميدان برود. وي در گفت و گو با ايرنا،افزود: با توجه به حساسيت و فشار بالاي بازي شهرآورد، به ميدان رفتن خليلي در اين ديدار ريسك بزرگي بود و امكان بازگشت مصدوميت وي افزايش مي يافت .به همين دليل از حضور وي در بازي ممانعت شد و اين بازيكن مي تواند از بازي بعد با صلاحديد كادر فني به ميدان برود.
زرينه درخصوص مصدوميت منصوري ، يادآور شد: عضله ران منصوري پاره و دچار خونريزي شده است.همه تلاشمان اين است كه با رفع مصدوميت منصوري اين بازيكن را براي ديدار با ابومسلم آماده كنيم.
زرينه در پايان در رابطه با وضعيت مصدوميت باقري ها نيز گفت: باقري ها مي تواند به تمرينات تيم اضافه شود اما، بدون شك اين بازيكن به ديدار با ابومسلم نخواهد رسيد.

گزارش تمرين آبي پوشان بهد از بازي با پرسپوليس
غيبت عليزاده و اكبرپور

غيبت علي عليزاده و سياوش اكبرپور و حضور واعظ آشتيابي و علي انصاري در جمع آبي پوشان از مهمترين اتفاقات تمرين ديروز استقلال بود.
به گزارش مهر، توقف استقلال مقابل پرسپوليس در آخرين دقايق شصت و ششمين دربي تهران مي توانست تبعاتي براي آبي پوشان به دنبال داشته باشد. براي آنكه تبعات اين بازي ديدارهاي آينده آبي پوشان را تحت تاثير قرار ندهد، واعظ آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال به همراه علي انصاري، عضو هيئت مديره اين باشگاه ديروز در محل تمرين آبي پوشان حضور يافتند.
آشتياني و انصاري 10 دقيقه قبل از آغاز تمرين ديروز استقلال به ورزشگاه دستگردي آمده و در جمع مربيان و بازيكنان آبي پوشان حضور يافتند. جلسه مديران استقلال با آبي پوشان حدود 15 دقيقه بطول انجاميد. با توجه به اينكه جلسه آبي پوشان پشت درب هاي بسته برگزار شد كسي از ماحصل آن باخبر نشد اما به نظر مي رسد مهمترين موضوع بحث آنها گفتگو پيرامون شرايط حساس تيم و باشگاه استقلال باشد.
پس از آنكه نشست مسئولان باشگاه با بازيكنان و مربيان اين تيم به پايان رسيد، قلعه نوعي بازيكنان را در رختكن نگه داشت و در جلسه اي 10 دقيقه اي شرايط حساس تيم را به آنها گوشزد كرد.
علي عليزاده، چهره خبرساز شصت و ششمين دربي شهر تهران در تمرين ديروز آبي پوشان حضور پيدا نكرد. او كه با اشتباه خود منجر به توقف استقلال در دقيقه 92 بازي شد، بنا به دلايلي نامعلوم از حضور در تمرين آبي پوشان خودداري كرد. علاوه بر اين بازيكن سياوش اكبرپور نيز در تمرين غايب بود.
بعد از پايان جلسات با مديران و مربيان استقلال، بازيكنان ساعت 16 وارد زمين چمن ورزشگاه دستگردي شدند. بازيكناني كه در بازي با پرسپوليس90 دقيقه بازي كرده بودند، 20 دقيقه به دويدن پرداخته و با انجام تمرينات كششي به كار خود پايان دادند. اين بازيكنان در پايان تمرين به استخر و سونا رفتند.
پيروز قرباني به علت دل درد زودتر از ديگر بازيكنان محل تمرين را ترك كرد.
علي عليزاده، سياوش اكبرپور، وحيد طالب لو، فابيو جان واريو و هاشم بيك زاده غايبان تمرين ديروز استقلال بودند.
بازيكناني كه در بازي با پرسپوليس فرصت حضور در ميدان را پيدا نكرده و يا در نيمه دوم به زمين رفته بودند پس از پشت سرگذاشتن مراحل ابتدايي تمرين در قالب دو تيم نارنجي و آبي فوتبالي دستگرمي انجام دادند كه اين بازي در پايان به برتري 3 بريك تيم آبي انجاميد. براي اين تيم محمود فكري، ابراهيم تقي پور و احمد خذيراوي گلزني كردند و تك گل تيم نارنجي نيز توسط محمود فكري (گل به خودي) به ثمر رسيد.

كاستا مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس:
براي برخي از بازيكنان پرسپوليس
تمرينات ويژه اي دارم

كاستا مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت بازيكنان اين تيم گفت: از شرايط بازيكنان راضي هستم اما براي برخي از آنها تمرينات ويژه بدني دارم.
وي در گفت و گو با فارس، افزود: حساسيت دربي ايراني ها را مي دانستم و براي من جالب بود كه اين ديدار را از نزديك ديدم. وي در خصوص شرايط بدني بازيكنان پرسپوليس گفت: فكر مي كنم بازي با استقلال جواب همه سوالات خبرنگاران ايراني باشد. به طور كل ما بسيار خوب دويديم و مزد زحمات خود را در دقيقه 92 گرفتيم. وي افزود: در روزهاي آينده براي چند بازيكن پرسپوليس تمرينات ويژه اي را در نظر گرفتم تا آنها براي بازي هاي بعدي آماده تر شوند.
كاستا يادآور شد: فكر كنم بازيكنان پرسپوليس برابر استقلال يكي از بهترين نمايش ها را با توجه به قدرت فيزيكي خوبشان به نمايش گذاشتند و مي توانستند برنده دربي بزرگ ايراني ها باشند.

با ارسال نامه اي رسمي
باشگاه پرسپوليس از سفارت عربستان درخواست ويزا كرد

باشگاه پرسپوليس در نامه اي به سفارت عربستان براي بازيكنان و همراهان اين تيم درخواست ويزا كرد.به گزارش فارس، مسئولان پرسپوليس پس از برگزاري پنجمين جلسه ستاد آسيايي تصميم گرفتند نسبت به درخواست ويزا براي كشور عربستان زودتر از موعد اقدام كنند. به همين دليل صبح ديروز طي نامه اي مكتوب از سفارت عربستان درخواست ويزا براي بازيكنان وهمراهان تيم را كردند. مسئولان باشگاه پرسپوليس رونوشت نامه را براي باشگاه الشباب عربستان فكس كردند .
طي اعلام مسئولان باشگاه الشباب محل هتل اقامت سرخ پوشان تعيين شده است.
تيم فوتبال پرسپوليس 27 اسفند سال جاري در دومين ديدار خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الشباب امارات مي رود. پرسپوليس در اولين ديدار خود 20 اسفند ميزبان برنده ديدار الشارجه امارات و دمپوي هند است.

برنامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر
پرسپوليس در آزادي ، استقلا ل در شيراز

هفنه بيست و هفتم ليگ برتر باشگاههاي كشور از روز سه شنبه آغاز خواهد شد ، برنامه اين رقابتها به شرح زير است .
سه شنبه 29 بهمن
سپاهان.............................................برق شيراز ، فولاد شهر ساعت 15
پرسپوليس .........................................ابومسلم ،آزادي-تهران-ساعت 16
چهارشنبه 30 بهمن
مقاومت سپاسي...........................................استقلال ،شيراز - ساعت 15
پيام خراسان.................................................ملوان، مشهد - ساعت 15
مس كرمان.................................................فولاد ، كرمان - ساعت 15
پاس همدان.................................................سايپا،همدان - ساعت 15
داماش گيلان................................................پيكان، رشت - ساعت 15
راه آهن..................................................ذوب آهن،تهران - ساعت 15
استقلال اهواز..................................................صبا،اهواز - ساعت 15

مرحله دوم سوپر ليگ كاراته
صعود فولاد، دانشگاه آزاد اسلامي، نفت و سپاهان به مرحله نهايي

در پايان مسابقات مرحله دوم سوپرليگ كاراته قهرماني باشگاه هاي كشور، چهره چهار تيم راه يافته به مرحله نهايي مشخص شد. گفتني است كه ، در مسابقات اين هفته، فولاد مباركه سپاهان اصفهان برابر دانشگاه آزاد اسلامي با حساب 21 بر 5 به برتري رسيد. اين تيم در دومين مسابقه پتروشيمي زنجان را مغلوب كرد و در سومين مسابقه با برتري مقابل فولاد ماهان سپاهان، به عنوان تيم صدرنشين گروه يك، راهي مرحله نهايي شد. در ادامه اين مسابقات، دانشگاه آزاد اسلامي برابر استقلال و فولاد ماهان سپاهان به برتري دست يافت تا به عنوان تيم دوم در جمع چهار تيم صعود كننده قرار بگيرد. در مسابقات گروه دوم نيز تيم هاي مناطق نفت خيز جنوب و اميد فولاد سپاهان كه در رده هاي اول و دوم قرار داشتند، راهي مرحله نهايي شدند. مطابق با اعلام سازمان ليگ كاراته، هشتم اسفندماه با انجام پيكارهاي نهايي، چهره تيم هاي اول تا سوم مشترك سوپرليگ كاراته مشخص مي شود. بر اين اساس تيم هاي فولاد مباركه سپاهان - اميد فولاد مباركه و مناطق نفت خيز جنوب - دانشگاه آزاد اسلامي براي تعيين تيم هاي فيناليست با يكديگر مسابقه خواهند داد.

تفنگداران منجيل فاتح رقابت هاي واليبال آموزشگاههاي ارتش
رقابت هاي واليبال آموزشگاههاي ارتش جمهوري اسلامي ايران ، همزمان با ايام ا... دهه مبارك فجر با معرفي تيمهاي برتر به كار خود پايان داد. به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران ، در اين مسابقات كه با حضور 5 تيم منتخب از مراكز آموزشي ارتش و به ميزباني آموزشگاه شهيد خضرايي نيروي هوايي به مدت دو روز برگزار شد ، تيم تفنگداران دريايي منجيل موفق شد با كسب بيشترين امتياز عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها را به دست آورد و تيم هاي آموزشگاه نظامي نيروي زميني و آموزشگاه تخصصهاي دريايي رشت نيز دوم وسوم شدند. بر اساس اين گزارش ، در مراسم پاياني اين رقابتها كه با حضور امير سرتيپ2 مجد آرا رئيس سازمان تربيت بدني ارتش و امير سرتيپ 2آقايي فرمانده آموزشگاه شهيد خضرايي برگزار شد از نفرات برتر و همچنين پيشكسوتان اين رشته تجليل و قدرداني گرديد.

آموزشگاه شهيد خضرايي قهرمان رقابتهاي جودو آموزشگاههاي ارتش

سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران در ادامه رقابتهاي ترم زمستاني آموزشگاههاي ارتش ، اقدام به برگزاري مسابقات جودو به مناسبت دهه مبارك فجر در تهران نمود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران در اين مسابقات كه با شركت 70 جودوكار در قالب 5 تيم از مراكز آموزشي ارتش برگزار شد ، تيم آموزشگاه شهيد خضرايي با كسب 4 طلا ، يك نقره و يك برنز بر روي سكوي اول ايستاد و تيم هاي آموزشگاه دريايي رشت و آموزشگاه تفنگداران دريايي منجيل دوم و سوم شدند.

مسابقات دسته اول بسكتبال با ويلچر
صعودپگاه فارس و بهزيستي هرمزگان به ليگ برتر

مسابقات دسته اول بسكتبال با ويلچر با قهرماني تيم پگاه فارس به پايان رسيد.
گفتني است كه ، مرحله نهايي اين مسابقات كه از 23 بهمن ماه به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در بندر عباس آغاز شده بود، با قهرماني تيم پگاه فارس خاتمه يافت.
در اين رقابت ها كه با حضور 4 تيم برگزار شد، پگاه فارس با كسب 6 امتياز قهرمان شد و تيم بهزيستي هرمزگان كه ميزباني اين مسابقات را بر عهده داشت، با كسب 5 امتياز عنوان نايب قهرماني را از آن خود كرد. تيم هاي ايثار اردبيل با كسب 4 امتياز و خوشه طلايي آمل با كسب 3 امتياز به ترتيب عناوين سوم و چهارم را كسب كردند. تيم هاي پگاه فارس و بهزيستي هرمزگان با كسب عناوين اول و دوم، به ليگ برتر سال 88 صعود كردند.

مسابقات شنا جانبازان و معلولين
تيم خراسان رضوي قهرمان شد

مسابقات شنا جانبازان و معلولين با قهرماني تيم خراسان رضوي به پايان رسيد.
مسابقات اين دوره كه به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از 23 بهمن ماه در مركز تحقيقاتي عصر انقلاب تهران با حضور 120 ورزشكار و مربي برگزار شد، با قهرماني تيم خراسان رضوي به پايان رسيد. تيم هاي تهران و اصفهان به ترتيب عناوين دوم و سوم را كسب كردند.
در اين رقابت ها استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، اصفهان، تهران، توابع تهران، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، زنجان، فارس، قم،گيلان، مازندران، مركزي، هرمزگان، يزد و شهرستان كرج حضور داشتند.
در مسابقات اين دوره 17 ركورد ملي و كشوري توسط ورزشكاران جانباز و معلول جا به جا شد.
شاهين ايزد يار از كرج با شكستن ركورد كشور به عنوان پديده اين مسابقات معرفي شد.

آموزشگاه دريايي رشت قهرمان رقابت هاي كاراته آموزشگاههاي ارتش
به مناسبت ايام ... دهه مبارك فجر سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران اقدام به برگزاري رقابت هاي كاراته آموزشگاههاي ارتش در تهران نمود.به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران ، در اين مسابقات كه با شركت 7 كاراته كا در قالب 5 تيم منتخب از مراكز آموزشي ارتش در دو قسمت كوميته كنترلي و كاتا برگزار شد ، تيم آموزشگاه تخصصهاي دريايي رشت موفق شد با كسب 3طلا ، 4 نقزه و يك برنز بر سكوي اول قرار گيرد و تيمهاي آموزشگاه شهيد خضرايي و آموزشگاه نظامي دوم و سوم شدند.

معرفي قهرمانان مسابقات تيراندازي با كمان جام فجر
همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مسابقات تيراندازي با كمان (جام فجر) با حضور 95 ورزشكار زن و مرد در دو رشته ريكرو و كامپوند و به ميزباني هيات استان تهران در سالن شهداي طرشت برگزار شد كه نفرات برتر بدين ترتيب اعلام شد.
ريكرو بانوان: ساره اسدي ، ياسمن شيران ، طهورا شهبازي .
كامپوند بانوان: انسيه حاجي انزه هايي ، اكرم شعباني ، مهتاب پارسامهر .
ريكرو آقايان: كيوان رياضي مهر ، حمزه صفايي ، مجيد ميررحيمي .
كامپوند آقايان: رضا زماني نژاد ، عليرضا بيوك پور ، مجيد احمدي .

كمانداران ريكرو در راه تايلند

تيم ملي تيراندازي با كمان زنان و مردان ريكرو به منظور شركت در نخستين دوره از مسابقات جايزه بزرگ آسيا در سال 2009 عازم تايلند مي شوند.

به گزارش ايسنا، اين مسابقات 30 بهمن ماه تا 16 اسفند در شهر بانكوك تايلند برگزار خواهد شد كه در بخش مردان ميلاد وزيري، كيوان رياضي مهر، نادر منوچهري مقدم، سعيد كشاورز و در بخش زنان فريده ميرزايي، زهرا نعمتي، زينب عليزاده و زهرا شمس به همراه "منسو پارك" و "لي يوم" مربيان كره اي رشته ريكرو، نفرات اعزامي به اين مسابقات را تشكيل مي دهند.

پژمان نوري عزادار شد

پژمان نوري هافبك تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي با استقلال متوجه شد دايي خود را از دست داده است.
دايي پژمان نوري در حين بازي از دنيا رفت. به همين دليل نوري پس از بازي راهي بندرانزلي شد.
بخش ورزشي روزنامه آفرينش اين مصيبت را به هافبك تيم پرسپوليس تسليت مي گويد.

تيم نفت تهران فاتح رقابتهاي بين المللي دووميداني
تيم نفت تهران با كسب 9 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز فاتح هجدهمين دوره مسابقه هاي بين المللي دووميداني داخل سالن گراميداشت دهه مبارك فجر شد .
اين پيكارها كه با شركت 8 تيم خارجي به همراه 8 تيم داخلي در سالن اختصاصي مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران جريان داشت با قهرماني تيم نفت تهران به پايان رسيد.
تيم دووميداني داخل سالن كويت با كسب 2 مدال طلا يك نقره و 3 مدال برنز در مكان دوم ايستاد و تيم سوريه با كسب يك مدال طلا و يك مدال برنز در مكان سوم اين دوره از رقابتها قرار گرفت.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن