تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينترنشنال هرالد تريبيون:تداوم سياست اوباما درباره ايران به معناى دردسر اسرائيل براى آمريكاست


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اينترنشنال هرالد تريبيون:تداوم سياست اوباما درباره ايران به معناى دردسر اسرائيل براى آمريكاست
به دنبال پافشاري باراك اوباما مبني بر گفت وگوي مستقيم با ايران و تاكيد بر گزينه ديپلماسي، آمريكايي ها با دردسري به نام اسرائيل و نوع مواجهه با آن روبرو هستند.

روزنامه اينترنشنال هرالد تريبيون در گزارشي با بيان اينكه تداوم سياست اوباما مبني بر استفاده از گزينه ديپلماسي در مورد ايران باعث واكنش رژيم صهيونيستي به اين مسئله شده است، نوشت: پيشنهاد محمود احمدي نژاد براي قبول دعوت مكرر باراك اوباما به انجام گفت وگوي مستقيم ميان آمريكا و ايران نشانگر آغاز نمايش به تعويق افتاده جنگ يا صلح است كه ممكن است به تعيين برنامه هاي دولت اوباما براي بازنگري در رويكرد آمريكا در قبال ديپلماسي كمك كند.

اين روزنامه با اشاره به سياست گفت وگو ميان ايران و آمريكا افزود: اين گفت وگو امكان تنش هاي جديدي را با اسرائيل مطرح مي سازد كه كمتر از يك سال قبل كمك آمريكا را در آماده شدن براي حمله به تاسيسات هسته اي ايران خواستار شده بود و انتظار مي رود پس از انتخابات - پارلماني اسرائيل بيشتر به سمت جناح راست گرايش پيدا كند. و اوباما بايد تصميم بگيرد كه به برنامه مخفي عليه برنامه هسته اي ايران حتي با وجود آغاز تعامل در ديپلماسي ادامه دهد يا خير.

از سوي ديگر، روزنامه هاآرتص به نقل از دنيس بلر، رئيس دستگاه اطلاعاتي ملي آمريكا پنجشنبه گذشته نوشت: اين احتمال وجود دارد كه اسرائيل و ايران امسال بر سر پيشرفت تهران در برنامه تسليحات هسته اي خود و عزم تل آويو براي خنثي كردن اين برنامه وارد يك رويارويي يا بحران شوند.

در همين حال، دان گيلرمن، نماينده دائم رژيم صهيونيستي هم در سازمان ملل مدعي شد كه ايران مي تواند هدف بعدي حمله اسرائيل باشد و ادعا كرد: زمان تلاش هاي ديپلماتيك براي ممانعت از دستيابي ايران به توان هسته اي ظاهرا به پايان رسيده است.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن